Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En olisi uskonut lankeavani tähän ansaan. 15 v tyttö oli muka kaverilla yötä,olikin bileissä!

Vierailija
06.12.2019 |

Olin kai naivi kun ajattelin, ettei minun lapseni....

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naivi äiti ja naiva teini.

Vierailija
2/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tytön joka reikä hoonattu huolella, hyh hyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tytön joka reikä hoonattu huolella, hyh hyh.

Millainen ihminen kirjoittaa noin?  Ilmeisesti tosi tyhmä!

Vierailija
4/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin äitini mukaan  kiltti teini josta sai olla ylpeä, eipä äiti tiennyt että kun muka olin kaverilla yötä niin makasinkin räkä poskella yhdessä autiotalossa mikä oli suosittu ryyppäyspaikka. Olen jo 42v eikä äiti tiedä vieläkään :D Omat lapset nyt 16v ja 12v ja olen sanonut että minua on turha yrittää älyttää  because be there done that!

Vierailija
5/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinähän et koskaan ole ollut nuori.

Vierailija
6/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin äitini mukaan  kiltti teini josta sai olla ylpeä, eipä äiti tiennyt että kun muka olin kaverilla yötä niin makasinkin räkä poskella yhdessä autiotalossa mikä oli suosittu ryyppäyspaikka. Olen jo 42v eikä äiti tiedä vieläkään :D Omat lapset nyt 16v ja 12v ja olen sanonut että minua on turha yrittää älyttää  because be there done that!

Silti sinun lapsesi huijaavat sinua ja nauravat partaansa kun oikein mainostat että se ei ole mahdollista😀 aina ne kuule keinot keksii.

Vierailija
7/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen sukupolvi tekee noin. Aina myös se huijannut nuoriso kuvittelee tietävänsä paremmin kun ovat itse äitejä ja isiä. Ihan samoin kuitenkin heitäkin huijataan. Ihan omastakin kokemuksesta tiedän. Luulin olevani tilanteen tasalla, mutta enpä ollut :)

Vierailija
8/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sun lapset osaa edes englantia paremmin kuin sä!

Vierailija
9/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala, tuli mieleen oma nuoruus, kaikkea muuta kuin kiltti. Olin muka kiltin ja kunnollisen kirjekaverin luona viikonlopun, mutta missä oltiinkaan? Toisen, vähemmän kiltin kaverin luona, vanhemmat hänellä mökillä ja hirveet bileet pystyyn. Se oli 80-luvulla, jolloin hilluttiin jo kännissä pitkin ostareita, nyt ollaan isovanhempia! :O

P.S. Ihan kunnon kansalaisia meistä tuli.

Vierailija
10/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina kummastuttaa tämä suomalaisten lähes hysteerinen tarve osata virheetöntä englantia. Tälläkin palstalla se on todellinen hittiaihe vuodesta toiseen. Asun Keski-Euroopassa, eikä kukaan jauha täällä enkuntaidoista. Rakastan Suomea, mutta suomalaisten ankaruus esim. just tässä on joskus tosi ahdistavaa ja surullista. Yritetään olla niin täydellisiä ja pilkataan niitä, joille lipsahtaa joku virhe nimenomaan englannissa. Jopa äidinkielessä saa tehdä virheitä, mutta apua, jos tekee virheen englannissa!!

Vierailija
11/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me äidit ollaan langettu samaan ansaan jo vuosikymmenien ajan, ja tullaan lankeemaan. Ei se mihinkään muutu, teinit osaa kyllä manipuloida.

Vierailija
12/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä saa rangaistukseksi?

Vierailija
13/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina kummastuttaa tämä suomalaisten lähes hysteerinen tarve osata virheetöntä englantia. Tälläkin palstalla se on todellinen hittiaihe vuodesta toiseen. Asun Keski-Euroopassa, eikä kukaan jauha täällä enkuntaidoista. Rakastan Suomea, mutta suomalaisten ankaruus esim. just tässä on joskus tosi ahdistavaa ja surullista. Yritetään olla niin täydellisiä ja pilkataan niitä, joille lipsahtaa joku virhe nimenomaan englannissa. Jopa äidinkielessä saa tehdä virheitä, mutta apua, jos tekee virheen englannissa!!

Syyllistän opetusmetodeja, jotka ovat vahvasti kielioppipainotteisia. Jo koulussa on tärkeämpää osata käyttää oikeaa prepositioita kuin ilmaista itseään suullisesti ymmärrettävästi kokonaisilla lauseilla.

Vierailija
14/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se lapsi on sitten lopullisesti pilalla ja tulevaisuus tuhoutunut.

Vierailija
15/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nytpä tiedät. Teini ei saa olla enää kaverillaan yötä. Katsokaa sitten kieltoa uudestaan vuoden päästä.

Vierailija
16/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmetyttää kuinka vanhemmat unohtaa omat teinivuodet ja ne selitykset ja kikat kuinka vanhempia narrattiin? Nykyteinit tekee ihan samaa mitä te teitte mutta vielä paremmin koska evoluutio 😁

Vierailija
17/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen lapsen elää. Just tota se totaalikeltäminen aiheuttaa, ja sitten kun täytetään 18 niin alkaa järkyttävä viinralli kun vihdoin ollaan "vapaita". Itse pystyin aina kertomaan äidilleni jos menin bileisiin ja hän myös jopa vei ja haki minut sieltä. Kieltäjien lapset sen sijaat valehtelivat vanhemmilleen eikä heillä ollut mitään hajua siitä missä lapsi liikkuu, tämäkö sitten turvallista, en sanoisi. Sitten kun oltiin lukiossa ja viinaralli alkoi, minä luin kirjotuksia varten. Juomisesta en ole koskaan erityisemmin välittänyt, sillä se ei ollut mikään kielletty hedelmä minulle. Kielletyt asiat viehättää, niin se vain on. Älkää olko niin yksinkertaisia, nuorten elämään kuuluu bilettäminen, kaverit ja poikaystävät. Joskus pitää oppia päästämään irti. Sääntö-tarjojen miinuksia odotellessa :)

Vierailija
18/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap sait totuuden selville?

Vierailija
19/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä homma on hoidettu niin että 19-vuotias ei ole koskaan käynyt kavereiden luona, saati ollut niillä yötä. Asutaan sen verran syrjässä että käytännössä joutuu kulkemaan autolla ja kun ei ole omaa rahaa eikä omaa autoa niin voidaan asettaa ehdot kulkemiseen. Mm. se että pikkuveli on aina mukana muilla kuin koulumatkoilla ja kännykässä on seuranta päällä. Ja varmuuden vuoksi myös autossa (josta ei kyllä tiedä). Kaverien kyytiin ei saa mennä josta saatiin kerran käräytettyä juuri tuolla vertailulla. Oli tehnyt parin kilsan lenkin koulun jälkeen kun kaveri kuulemma halusi esitellä uutta autoaan.

Vierailija
20/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko "kaveri" irakilainen "poika"lapsi?