Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi uskonut lankeavani tähän ansaan. 15 v tyttö oli muka kaverilla yötä,olikin bileissä!

Vierailija
06.12.2019 |

Olin kai naivi kun ajattelin, ettei minun lapseni....

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä bileissä sitten tapahtui? Minä en yhtäkkiä keksi, mikä ero on sillä, että on yötä kaverillaan tai että on bileissä. Juu, bileissä toki voi olla alkoholia ja tyhmiä ideoita, mutta näitähän voi olla yökyläillessäkin. Pääasia, että ovat turvassa ja katsovat toistensa perään. 

Vierailija
22/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tyttö periaatteessa valehdellut, ellei ollut yötä ihan tuntemattoman henkilön bileissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala, tuli mieleen oma nuoruus, kaikkea muuta kuin kiltti. Olin muka kiltin ja kunnollisen kirjekaverin luona viikonlopun, mutta missä oltiinkaan? Toisen, vähemmän kiltin kaverin luona, vanhemmat hänellä mökillä ja hirveet bileet pystyyn. Se oli 80-luvulla, jolloin hilluttiin jo kännissä pitkin ostareita, nyt ollaan isovanhempia! :O

P.S. Ihan kunnon kansalaisia meistä tuli.

Näinpä ja parempi niin kuin että nyt pitäisi hillua ostareilla ja uhota kuinka parikymppiset kundit katsoo yhä mun persettä!!!

Vierailija
24/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä homma on hoidettu niin että 19-vuotias ei ole koskaan käynyt kavereiden luona, saati ollut niillä yötä. Asutaan sen verran syrjässä että käytännössä joutuu kulkemaan autolla ja kun ei ole omaa rahaa eikä omaa autoa niin voidaan asettaa ehdot kulkemiseen. Mm. se että pikkuveli on aina mukana muilla kuin koulumatkoilla ja kännykässä on seuranta päällä. Ja varmuuden vuoksi myös autossa (josta ei kyllä tiedä). Kaverien kyytiin ei saa mennä josta saatiin kerran käräytettyä juuri tuolla vertailulla. Oli tehnyt parin kilsan lenkin koulun jälkeen kun kaveri kuulemma halusi esitellä uutta autoaan.

Provolta haiskahtaa, mutta siltä varalta että olisikin totta, lapsesi tulee menemään täysin hunningolle kun muuttaa pois. Lopultakin koittaa vapaus, täytyisi ajatella itse ja tehdä hyviä päätöksiä, näitä hän ei ole yhtään saanut harjoitella. Lisäksi on ahdistus kurjasta ja ankarasta lapsuudesta, jota lääkitään sitten itse kaikella mitä käsiinsä saadaan. Mutta sinussahan ei ole vikaa, sinä olit toki hyvä äiti kun pidit lapsen pumpulissa kaksikymppiseksi asti.

Nimim. Kokemusta on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän