Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin/typerin syy, miksi miehen kiinnostus sinuun on lopahtanut?

Vierailija
05.12.2019 |

Toisen ketjun innoittamana. Maiskutitko liian kovaäänisesti ruokaa? Eikö vaatemakusi miellyttänyt miestä? Inhosiko mies tatuointiasi tai oliko kannattamasi puolue väärä? Yksi tapaus per viesti, Ap aloittaa.

Tapailin aikoinaan itseäni huomattavasti vanhempaa miestä. Kuukausia kestäneen seksittömän tapailun jälkeen mies ilmoitti, ettei kiihotu minusta, koska olen liian lihava. Olin 163 cm/57 kg, mies oli puolestaan reippaasti ylipainoisen puolella. Silloin tuntui kovalta kolaukselta itsetunnolle, nyt surettaa paljon aikuisviihdettä katsovan miehen puolesta. Ei tainnut ymmärtää, etteivät aikuiset naiset näytä teini-ikäisiltä.

Ap

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsien lakkaaminen haisi miehestä liikaa.

Vierailija
2/14 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ryntää kahvilassa tiskille ja tilaa äkkiä ettei tarvi maksaa naisen kahveja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni ei hyväksynyt musiikkimakuni muuttumista parisuhteen aikana. Teininä olin kovin ehdoton kuuntelemani musiikin suhteen, aikuisena uppoaa melkein mikä vaan. Tämä oli ilmeisesti isokin ongelma. :D

Vierailija
4/14 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisempi eroni oli kynnyskysymys miehelle.

Vierailija
5/14 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai raivokohtauksen koska kastelin hänen kukat. Istui sohvalla kädet puuskassa ja tuijotti äärettömyyteen.

Vierailija
6/14 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloin kuulemma "aina" Lontoon Skidejä :) 

Vierailija
7/14 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tulee meseviestejä ja käy vessassa niihin vastaamassa. Julistaa että minun tulee kunnioittaa hänen yksityisyyttään. Kunnioitin, kiitin ja lähdin.

Vierailija
8/14 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhetaustani oli liian kunnollinen

Vierailija
9/14 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki syyt on hyviä syitä. Miksi olla ihmisen kanssa, jonka tavat ärsyttää?

Vierailija
10/14 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut pelata tennistä. Ja tämä on tosi juttu. Tapailin yhtä miestä viime keväällä. Tutustuttiin tinderissä, ja käytiin parilla treffeillä ja sitten mies ehdotti että mennään pelaamaan tennistä. No, suostuin, mutta en ollut koskaan oikeastaan pelannut tennistä, joten sanoin etten osaa. Mies sanoi, että ei se ole vaikeaa. Mentiin sitten ja en oikeasti osannut mitään, olin tosi huono. Mies selkeästi ärsyyntyi osaamattomuuteni sen 45min vuoron aikana, mikä kummastutti. Tän jälkeen vielä vähän viestiteltiin että nähtäisiin, mutta mies oli kuitenkin tosi nihkeä ja lopulta ei vastannut enää viestiini koskaan. 

En tietenkään voi olla varma oliko syy siinä etten osannut tennistä pelata, mutta mitään muutakaan syytä (ainakaan minusta johtuvaa) en ole keksinyt :D

Vierailija
11/14 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osannut pelata tennistä. Ja tämä on tosi juttu. Tapailin yhtä miestä viime keväällä. Tutustuttiin tinderissä, ja käytiin parilla treffeillä ja sitten mies ehdotti että mennään pelaamaan tennistä. No, suostuin, mutta en ollut koskaan oikeastaan pelannut tennistä, joten sanoin etten osaa. Mies sanoi, että ei se ole vaikeaa. Mentiin sitten ja en oikeasti osannut mitään, olin tosi huono. Mies selkeästi ärsyyntyi osaamattomuuteni sen 45min vuoron aikana, mikä kummastutti. Tän jälkeen vielä vähän viestiteltiin että nähtäisiin, mutta mies oli kuitenkin tosi nihkeä ja lopulta ei vastannut enää viestiini koskaan. 

En tietenkään voi olla varma oliko syy siinä etten osannut tennistä pelata, mutta mitään muutakaan syytä (ainakaan minusta johtuvaa) en ole keksinyt :D

Lisään, että molemmat meistä on 22-vuotiaita, jos on merkittävä tieto tarinan kannalta, haha.

Vierailija
12/14 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä preppy-tyyliset naiset ovat upeita. Itse en hupparissani ja hippimäisessä hameessani kuulunut heihin.😂

Vierailija
13/14 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme hengailleet tarpeeksi miehen kavereiden kanssa. :D ymmärtäisin tuon syyn, jos olisimme olleet 16 v, mutta mies oli reilusti yli parikymppinen.

Vierailija
14/14 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin paljastaa, että erittäin harvoin me miehet kehtaamme sanoa todellisia syitä, miksi haluamme lopettaa tapailun. Näitä ovat itselläni olleet mm. naisen ohut tukka (niin että päänahkaa näkyi todella paljon), pahanhajuinen pillu, ylipaino, lemmikkieläimet, siivoushysteria. Useimmat näistä eri naisilla. Syiksi selittelin klassisia "kemian" puuttumisia, haluan sittenkin olla sinkku, liian pitkä välimatka (otin kyllä oikeasti vastaan yhden työn toiselta paikkakunnalta osittain päästäkseni naisesta eroon) ja muuta ympäripyöreää. En tiedä menikö täydestä, mutta pääasia on, että pääsin suhteista pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä