Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi suuttui kun sanoimme (myös kaikille muille) että ilmoittaa kun on tulossa käymään

Vierailija
05.12.2019 |

Sanoimme mieheni kanssa niin ihan kaikille, kummankin puolen sukulaisille että olisi kiva jos ilmoittaisitte ennen kun tulisitte käymään.
Kaikki muut ymmärsivät asian ja se oli kaikin puolin ok ja normaalia, paitsi anoppi.
Naamatusten oli kyllä asian kanssa ok.
Mutta saimme kuulla että oli puhunut toiselle sukulaiselle että meille tarvitsee vuoronumerot ja että minä, miniä, olin ovella kieltänyt häntä tulemasta meille erään kerran, mitä ei ole edes ikinä tapahtunut. Hän oli laittanut asian täysin minun piikkiin.

Olen aina ennen tuon kuulemista puhunut miehelleni miten haluaisin nähdä hänen äitiään, että voitaisiinko mennä hänen luokse kylään niin etten ole just silloin töissä ja osoittanut miehelleni että haluan nähdä heitä ja olen aina tykännytkin.
Muutimme siis kaikkien läheisten kanssa samalle paikkakunnalle ja siksi tuli käytyä tuo sama juttelu kaikkien kanssa...

Minua painaa ettei mies suostu juttelemaan tuosta asiasta ja valehtelusta äidilleen ja minä joudun hyväksymään että asia jää "leijumaan" käsittelemättömänä...
Olemme aina olleet sitä mieltä että mies juttelee omille vanhemmilleen jos on jotain ongelma ja minä omilleni, ns. eri rooli lähteä minun juttelemaan miehen äidille tai miehen minun äidille...

Tällainen "minun niskoille sysääminen", vaikka oltaisi miehen kanssa sanottu yhdessä, ei ollut ensimmäinen kerta anopilta.. Siksi alkaa jo harmittamaan...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi