Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies saada 10/10-tasoisen naisen jos itse on lyhyt, lihava, kaljuuntunut ja kouluttamaton?

Vierailija
05.12.2019 |

Ulkonäöltään vaikka Maisa Torppa-tasoisen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos noin matala taasovaatimus on, mitä Maisa Torppa edustaa, niin melko helposti saa. Maisa on lähihoitaja ja jos sinä vain kouluttautumattomanakin töissä käyt, niin se riittää. Tulotasonne tulee olemaan sama. 

Eikös Maisa ole lentoemäntä-koulutuksessa, niillä on ihan kohtuulliset palkat?

-Toisekseen Maisallahan on se rikas mies kierrossa.

Mikä kenestäkin on kohtuullinen. Pari tonnia ei minulle ole.

3000 näyttää olevan keskipalkka noin about ja kyllä se kohtuullinen on kun Suomen keskipalkka on sen saman.

Keskipalkka niin. Aloitteleva lentoemo ei niille palkoille pääse.

Vierailija
22/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahaa niin kyllä voi. Tiedän erään miehen, joka ei ollut koskaan seurustellut koska hänellä on Asperger ja lisäksi on tosi pullukka. Käytti ennen aina samoja vaatteita ja kaikki jutut liittyivät avaruuteen tai historiaan. Myös muuta ulkonäköön liittyvää "ongelmaa" on, ei ole komea todellakaan, hänellä on myös tic-oireena niiskuttelua ja yskimistä. Mutta mies on hyvin älykäs kyllä ja kouluttautunut pitkälle. Eräälle naiselle selvisi sattuman kautta että mies on hyvin varakas, itseasiassa miljonääri. Eipä mennyt kuin puoli vuotta niin tämä nainen onnistui menemään miehen kanssa kihloihin ja muutti hänen luokseen. Nainen on itse kouluttamaton yh mutta hyvin kaunis kyllä. He tunsivat toisensa erään harrastuksen kautta, itse olen samassa harrastusporukassa. Tämä nainen lähinnä naureskeli tälle miehelle ennenkuin tiesi hänen rahoistaan. Miesparka ei näytä varakkaalta ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jotkut naiset ovat Kullankaivajia samaan tapaan kuin jotkut komeat miehet ovat gigoloja.

Vierailija
24/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan siitä, mitä pitää 10/10-tasoisena.

Vierailija
25/27 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Vierailija
26/27 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Vierailija