Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ghostaus, nykyajan JULMA tapa deittimaailmassa

NotThatEasyToBreak
05.12.2019 |

Onko teitä ghostattu?
Hemmetti se on ihan p'rseest . Itse tapailin yhtä miestä, meillä oli useammat treffit. Kaikki oli ihanaa, kahdella vikalla kerralla oltiin myös "sillai". Seksi oli varsin hyvää, mieskin oli sitä mieltä. Ja meidän oli tarkoitus nähdä uudelleen.. mutta sitten se vaan lakkas viestittelemästä . Eli pelimies / fuckboy selkeesti. Mutta kuin käärme.. oltiin hyvin intiimisti: kuumaa seksiä, suutelua, silittelyä, silmiin (sieluun?) katsomista jne. En ymmärrä..
Ehkäpä hänellä on jotain ongelmia pinnan alla. Mutta voisi silti kohteliaasti sanoa jotain eikä vaan lopettaa kommunikointia seinään. Toisaalta, jos on tuollainen epäkypsä yksilö niin ihan hyvä että ei hänen kanssa aloita mitään sen vakavampaa...

Ghostaus, nykyajan JULMA tapa deittimaailmassa

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ghostattu kymmeniä kertoja ja täytyy myöntää että olen itsekin ghostannut. Joskus sattuu enemmän, joskus vähemmän. Pahin oli sellainen nuoruuden rakkaus jonka kanssa roihahti uudestaan mutta joka ghostasi. Siis oltiin tunnettu kuitenkin jo kaksikymppisinä ja kohdattiin uudestaan nelikymppisinä. Se sattui.

Vierailija
2/5 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja minä haluankin että minut jätetään ghostaamalla. Ei lässytyksiä ja selityksiä, vaan lopettaa vaan senkun häipyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riepovaa ja lapsellista, aikuisilta miehiltä...

Itse olen ghostannut vain siinä tapauksessa että selkeät pakit ei ole menneet perille.

Vierailija
4/5 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ghostattu, en ole antanut mahdollisuutta. En siis deittaile lainkaan. :P 

Vierailija
5/5 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, ja minä haluankin että minut jätetään ghostaamalla. Ei lässytyksiä ja selityksiä, vaan lopettaa vaan senkun häipyy. 

Oletko psykopaatti? Vai miksi sinulla ei ole tunteita? Jos siis todella olet vähintään ihastunut henkilöön, joka sitten ghostaa sinua?

Tiedättekö muuten, että on tieteellisesti todistettu, että ghostaaminen aiheuttaa henkistä kipua, joka aktivoi samoja kipuaistimuksia aivoissa, kuin fyysinen kipu. Eli se todella sattuu. Henkinen väkivalta aiheuttaa siis oikean kipuaistimuksen aivoissa. 

Itse olen empaatikko, joten tavallaan halaun ymmärtää sitä kundia, jos sillä on jotain ongelmia. Mutta en aio ottaa takaisin, jos tulee ruinaamaan. Annan maistaa omaa lääkettään ...

t. ap