Mitä mieltä, jos tapailemasi miehen keskusta-asunnolla on täyspuinen kirjahylly ja vitriini, jossa pyörii kokoelma laadukkaita rannekelloja?
Kommentit (43)
Kaikkeen turhaan sitä rahansa syytää, minun sadalle kenkäparille sentään on käyttöä vaikka puolet puristaa, mutku ne oli niin ihanii!
Eikös sen pitänyt olla kattohuoneisto eikä keskustakämppä.
Täysi puinen kirjahylly, pyörivä kellovitriini? H mmm , kunhan mies olisi täysipäinen.
No jos mies on komea ja mukava niin kiva homma :) Muuten en niitä kyllä tulisi nähneeksikään.
Tukahdutan huvittuneen naurahdukseni.
Minua kiinnostaisi tuo kirjahylly. Onko teetetty ihan kelloja varten? Miksi kellot ovat hyllyssä, eikä esim. jossain laatikossa, josta olisi helpompi laittaa ranteeseen?
Kellot ovat ilmeisesti jotain keräilytavaraa. Minulla ei ole ollut kelloa ranteessa sen jälkeen, kun sain kännykän, josta voin katsoa kellon, joten en tiedä kelloista paljoakaan.
Ettei vaan mies käytä punaisia speedoja
Antaa pyöriä. Suhtaudun neutraalisti.
https://www.google.com/search?rlz=1C1OPRB_enFI527FI527&sxsrf=ACYBGNQFdL…
Onko asuntosi tämänkaltainen? Jos on niin voisin poiketa.
Vierailija kirjoitti:
Antaa pyöriä. Suhtaudun neutraalisti.
Toimiiko sähköllä vai paristolla. Vai millä.
Mies harrastaa kalliiden kellojen keräilyä, joten voit heittää haaveesi kalliista merkkilaukkulahjasta.
Kellot pyörivät vitriinissä? Mahtaa olla melkoinen vilske.
Tulee Amerikan Psyko -fiilikset, siis se Patrick Bateman olisi voinut tehdä jotain tollasta.
Mä en oikein usko, että meillä synkkais.
Ällöporvarillista. Onko tyyppi jotain kahdeksankymmentä kun pitää tuollaista hienona?
Mielummin pyörivä kebabvarras keittiössä.
Outoa