Miesystävän kaveri ehdotti kolmen kimppaa
Tapasin hänet ensimmäistä kertaa ja töksäytti tuon ehdotuksen ihan tyhjästä. Olen tottunut siihen että jotkut miehet osaavat olla, noh, suorasanaisia ja ehkä tökeröitäkin kommenttiensa kanssa, mutta en nyt ihan tuollaista olisi odottanut. Toinen miesystävän kaveri joskus ehdotti hänelle, että jos "ikinä tahtoo" niin hän mielihyvin ottaa minut "vähän lainaan". Mikä miehiä vaivaa?!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla kolmen kimpoaa vastaan olis mitään, mutta sinua en huolis.
Miksi sinulla on outo olo? Ajatteletko että olet jotenkin estynyt kun ehdotus ahdistaa?
Sinä et ole kenenkään omaisuutta, jota voi lainata kaverille. Ääliö, joka ei ole tähän mennessä naista saanut eikä tule saamaan koska ei ymmärrä kuin omien ajatuskulkujensa juoksuja.
Miten voi näkemättä sanoa, ettei huolisi? Eikös tuossa kolmenkin kimpassa aika isossa osassa ole ulkoinen olemus, toisen viehätys eikä nettipalstalla kirjoitetut kommentit?
Kyllä minä lainaisin vaimoani kavereilleni ja vastaavasti ottaisin kaverin vaimon koeajoon. Mieluummin tosin oltaisiin parinvaihdossa samassa sängyssä että saisi nähdä miten vaimo saa vierasta ja minä myös.
Miksi luulet minua kiinnostavan, ettet huolisi minua? :D Itsehän tuolla aikaisemmin kerroin, etten kolmen kimppaa halua, joten en huolisi sinua myöskään. Ja vaikka kolmen kimppaa haluaisinkin, suurella todennäköisyydellä en kelpuuttaisi sinua. ;) Outo olo siksi, että en ole tottunut ihmisten ehdottavan tuollaisia hyvin intiimejä asioita ensitapaamisella. Ap