Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän kaveri ehdotti kolmen kimppaa

Vierailija
05.12.2019 |

Tapasin hänet ensimmäistä kertaa ja töksäytti tuon ehdotuksen ihan tyhjästä. Olen tottunut siihen että jotkut miehet osaavat olla, noh, suorasanaisia ja ehkä tökeröitäkin kommenttiensa kanssa, mutta en nyt ihan tuollaista olisi odottanut. Toinen miesystävän kaveri joskus ehdotti hänelle, että jos "ikinä tahtoo" niin hän mielihyvin ottaa minut "vähän lainaan". Mikä miehiä vaivaa?!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mä en olisi vaivaantunut kun on ollut miesystävän kanssa alusta asti selvää että halutaan muita mukaan. Ollaan hyvänäköinen pari ja tää kolmas joka on mies olisi kanssa hyvännäköinen. Odotan jo vähän että koska päästään tositoimiin.

En minäkään ehkä niin vaivaantunut olisi ollut jos olisimme tunteneet jo vähän paremmin tai edes jutelleet kauemmin kuin 5 min, tai jos tilanne ja paikka olisi ollut otollisempi. Minä tai miesystävä ei kumpikaan olla kolmen kimpasta kiinnostuneita, ei ole meidän juttu... Miehestä huomasi kyllä kuinka meni vaivaantuneeksi ja jälkikäteen sanoi suoraan että kaverin ehdotus ärsytti. Ap

”Me ei tykätä kolmen kimpasta, ei ole meidän juttu”...

”Me tykätään romanttisista elokuvista”

”Me ei syödä lihaa ollenkaan, kun se on meistä epäeettistä”..

Mä annan teidän parisuhteelle maximissaan 3kk.

:D 

Kolmen kimppa ei ole meidän juttu, ei ole tosi monen muunkaan parin juttu. Aika harvat siihen todella uskaltavat edes ryhtyä vaikka kiinnostusta olisikin sillä mustasukkaisuuden mahdollisuus on suuri ja niin monella on suhde mennyt pilalle kolmen kimppa-yritysten jälkeen. Mies ei välitä romanttisista elokuvista, niitä katson mielummin kaverin tai siskon kanssa. Mitä lihaan tulee, en itse paljoa sitä syö, mies kylläkin. Ainiin ja olemme olleet yhdessä kohta kaksi vuotta että se siitä sun veikkauksestasi. Ap

Vierailija
22/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies38veeee kirjoitti:

Mautonta, miten sen nyt ottaa, aika kesyä.

Mulle viiskymppinen työkaveri sanoi että:

Sinä kun et ole naisesi kanssa saanut lasta aikaan vaikka olette niin kauan olleet yhdessä, niin lähetä naisesi meille seuralaiseksi hirvipeijaisiin. Siellä kaikki kylän kovimmat sonnit astuu hänet ja lähetämme nusssittuna taksilla takaisin luoksesi Espooseen. Eikä tarvi kiitellä jälkeenpäin kun on maha pystyssä.

Tuntui tosi kivalta, kärsimme lapsettomuudesta, siksi ei meillä lapsia.

Jos tässä hippunenkaan totuutta, on kyllä hemmetin typerästi ja törkeästi sanottu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on junttia. Olisi jännä tietää mitä tuollaisia puheita normaalina pitävien päissä liikkuu.

Vierailija
24/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoikaa vielä kun ehditte, ketju poistuu 1...2...3... 

Vierailija
25/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan on junttia. Olisi jännä tietää mitä tuollaisia puheita normaalina pitävien päissä liikkuu.

Miehen kanssa myöhemmin keskustelimme asiasta ja hän kertoi kaverinsa olevan aika lapsellinen tapaus jonka huumori koostuu 99% pissakakkatissipylly-vitseistä. Ei siis sinänsä yllätä. Ap

Vierailija
26/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mä en olisi vaivaantunut kun on ollut miesystävän kanssa alusta asti selvää että halutaan muita mukaan. Ollaan hyvänäköinen pari ja tää kolmas joka on mies olisi kanssa hyvännäköinen. Odotan jo vähän että koska päästään tositoimiin.

En minäkään ehkä niin vaivaantunut olisi ollut jos olisimme tunteneet jo vähän paremmin tai edes jutelleet kauemmin kuin 5 min, tai jos tilanne ja paikka olisi ollut otollisempi. Minä tai miesystävä ei kumpikaan olla kolmen kimpasta kiinnostuneita, ei ole meidän juttu... Miehestä huomasi kyllä kuinka meni vaivaantuneeksi ja jälkikäteen sanoi suoraan että kaverin ehdotus ärsytti. Ap

Kolmen kimppa ei ole meidän juttu, ei ole tosi monen muunkaan parin juttu. Aika harvat siihen todella uskaltavat edes ryhtyä vaikka kiinnostusta olisikin sillä mustasukkaisuuden mahdollisuus on suuri ja niin monella on suhde mennyt pilalle kolmen kimppa-yritysten jälkeen. Mies ei välitä romanttisista elokuvista, niitä katson mielummin kaverin tai siskon kanssa. Mitä lihaan tulee, en itse paljoa sitä syö, mies kylläkin. Ainiin ja olemme olleet yhdessä kohta kaksi vuotta että se siitä sun veikkauksestasi. Ap

Missä sanottiin, että olette juuri menneet yhteen? Ei missään.

Tule kolmen kuukauden päästä toteamaan profetiani todeksi.

Vierailija
27/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ne naisetkin. Miehen kaverin vaimo on monet kerrat ehdottanut miehelleni, että tultaisiin mukaan heidän parinvaihtoleikkeihin. On jo ihan tuskastunut näihin kyselyihin.

Vierailija
28/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri kolme kuukautta? Tai miksi ylipäätään uskot että suhde olisi loppumassa? 

Vierailija
29/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies38veeee kirjoitti:

Mautonta, miten sen nyt ottaa, aika kesyä.

Mulle viiskymppinen työkaveri sanoi että:

Sinä kun et ole naisesi kanssa saanut lasta aikaan vaikka olette niin kauan olleet yhdessä, niin lähetä naisesi meille seuralaiseksi hirvipeijaisiin. Siellä kaikki kylän kovimmat sonnit astuu hänet ja lähetämme nusssittuna taksilla takaisin luoksesi Espooseen. Eikä tarvi kiitellä jälkeenpäin kun on maha pystyssä.

Tuntui tosi kivalta, kärsimme lapsettomuudesta, siksi ei meillä lapsia.

Jos tässä hippunenkaan totuutta, on kyllä hemmetin typerästi ja törkeästi sanottu. 

Hippusista ja totuuksista, sanotaanko näin että tämä kertomani versio oli sellainen kiltimpi versio, sellainen joka läpäisee sivuston ennakkosensuurin.

Vierailija
30/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi ja hänen kaverinsa bi-curious?

Vierailija
31/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri kolme kuukautta? Tai miksi ylipäätään uskot että suhde olisi loppumassa? 

Se on luonnon parisuhdevakio, että ero tulee kolmen kuukauden sisään, kun nainen alkaa julistamaan ääneen näitä ”Me ei tykätä siitäjasiitä” ME-ajatuksia.

Vierailija
32/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäit kuitenkin makustelemaan ajatusta?

niin, ap:n aloitus oli verhottu julkilausuma siitä, kuinka upea hän itseasiassa onkaan. Miesystävän kaveritkin kuolaavat ja ehdottelevat kimppakivaa. 

Ja koska ap on kuitenkin kunnon nainen, niin loppuun on tietenkin laitettava hieman paheksuntaa: 'mikä miehiä oikein vaivaa'.

Vierailija
33/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Pääsisimpä peuhaamaan kahden tai useamman naisen kanssa.

Mä olisin päässyt mutta kieltäydyin. Yhdessäkin on jo tekemistä, saati kahdessa joten no thanks

M35

Vierailija
34/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä.. Me kaverin kanssa myös ehdotellaan, ei oo ykskään mies vielä kieltäytynyt :D

Vierailija
35/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kolmen kimpoaa vastaan olis mitään, mutta sinua en huolis.

Miksi sinulla on outo olo? Ajatteletko että olet jotenkin estynyt kun ehdotus ahdistaa?

Sinä et ole kenenkään omaisuutta, jota voi lainata kaverille. Ääliö, joka ei ole tähän mennessä naista saanut eikä tule saamaan koska ei ymmärrä kuin omien ajatuskulkujensa juoksuja.

Vierailija
36/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munsta tuntuu, että tuo miehes kaveri tahto enemmän pelotella/hämmentää/kiusata sua kuin pjanna. Ehkä se on kateellinen miehelles tvs. Sulla ja miehelläs, jos on kaikki ok, niin ei kannata sen tyhmistä kavereista välittää.

Vierailija
37/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on ihastunut ap:n mieheen ja yrittää tökeröllä muka-heterolla ehdottelulla peitellä asiaa. Tai ehkä miehen ja kaverin välillä on joskus tapahtunut jotain ja yrittävät näin salailla sitä härskeillä ehdotteluilla. Kun ap vähän painostaa miestään, niin paljastuu että ovat telakoituneet saunaillassa.

Vierailija
38/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin, ap:n aloitus oli verhottu julkilausuma siitä, kuinka upea hän itseasiassa onkaan. Miesystävän kaveritkin kuolaavat ja ehdottelevat kimppakivaa. 

Ja koska ap on kuitenkin kunnon nainen, niin loppuun on tietenkin laitettava hieman paheksuntaa: 'mikä miehiä oikein vaivaa'.

T. kateellinen 

Vierailija
39/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munsta tuntuu, että tuo miehes kaveri tahto enemmän pelotella/hämmentää/kiusata sua kuin pjanna. Ehkä se on kateellinen miehelles tvs. Sulla ja miehelläs, jos on kaikki ok, niin ei kannata sen tyhmistä kavereista välittää.

Kateellinen mistä? 

Vierailija
40/43 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en sinusta tiedä, mutta minulle tuollainen kommentti ei ainakaan ole mikään kehu tai itsetuntoa ylentävä juttu. :D Toki mukavaa jos joku kehuu, mutta tuo ei itselleni sellainen ollut. Minulle riittää että oma miesystävä haluaa, en tarvitse muiden miesten panoehdotuksia kokeakseni oloni halutuksi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan