Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän kaveri ehdotti kolmen kimppaa

Vierailija
05.12.2019 |

Tapasin hänet ensimmäistä kertaa ja töksäytti tuon ehdotuksen ihan tyhjästä. Olen tottunut siihen että jotkut miehet osaavat olla, noh, suorasanaisia ja ehkä tökeröitäkin kommenttiensa kanssa, mutta en nyt ihan tuollaista olisi odottanut. Toinen miesystävän kaveri joskus ehdotti hänelle, että jos "ikinä tahtoo" niin hän mielihyvin ottaa minut "vähän lainaan". Mikä miehiä vaivaa?!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäit kuitenkin makustelemaan ajatusta?

Vierailija
2/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tykkäät niin anna mennä vaan, muutama lasi valkoviiniä rentoutukseen. Ja sitten. Vähän haaveilen tästä mutta täytyisi tietenkin sopia miesystävän kanssa mitä tehtäis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sitten? Musta kolmenkimpat kivannäköisten ihmisten kanssa on mukavia, ja niin aviomiehestänikin.

Vierailija
4/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet kavereiden vakavasti otettaville kumppaneille/kumppaneista tuollaista heitä.

Vierailija
5/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäit kuitenkin makustelemaan ajatusta?

No en kyllä. En ole koskaan tosissani harkinnut kolmen kimppaa, joskus ehkä fantasioinut. Lisäksi tuo kaveri ei ole yhtään tyyppiäni tai makuuni viehättävä. Ap

Vierailija
6/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet kavereiden vakavasti otettaville kumppaneille/kumppaneista tuollaista heitä.

Mitä tarkoittaa tässä tuo "vakavasti otettava"? Tarkenna vähän! 

Vierailija
7/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niin varmaan. 

Vierailija
8/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoja ovat.

Vierailija
9/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sitten? Musta kolmenkimpat kivannäköisten ihmisten kanssa on mukavia, ja niin aviomiehestänikin.

No olihan tuo ehkä vähän mautonta, tapasimme kuitenkin ensimmäisen kerran ja hädin tuskin olimme esitelleet toisiamme... Menin kieltämättä aika vaivaantuneeksi. Ap 

Vierailija
10/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varma mitä tällä tarkoitat, sillä eihän tuo tyyppi edes tunne minua. Mistä siis voi tietää, että olenko "vakavasti otettava" vai en. Olemme seurustelleet melkein kaksi vuotta ja tuo kaveri kyllä tietää senkin. Siinä mielessä siis olen kai ihan "vakavasti otettava". Ap

Vierailija
11/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, niin varmaan. 

Tämä ei tosissaan ole trolli vaikka itsekin uskoisin olevan, jos kuulisin joltain toiselta tällaista. Miksi et usko todeksi? Ap

Vierailija
12/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä en olisi vaivaantunut kun on ollut miesystävän kanssa alusta asti selvää että halutaan muita mukaan. Ollaan hyvänäköinen pari ja tää kolmas joka on mies olisi kanssa hyvännäköinen. Odotan jo vähän että koska päästään tositoimiin.

Vierailija
13/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

homoja ovat.

Varmasti! 

Vierailija
14/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsit.

Vierailija
15/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mä en olisi vaivaantunut kun on ollut miesystävän kanssa alusta asti selvää että halutaan muita mukaan. Ollaan hyvänäköinen pari ja tää kolmas joka on mies olisi kanssa hyvännäköinen. Odotan jo vähän että koska päästään tositoimiin.

En minäkään ehkä niin vaivaantunut olisi ollut jos olisimme tunteneet jo vähän paremmin tai edes jutelleet kauemmin kuin 5 min, tai jos tilanne ja paikka olisi ollut otollisempi. Minä tai miesystävä ei kumpikaan olla kolmen kimpasta kiinnostuneita, ei ole meidän juttu... Miehestä huomasi kyllä kuinka meni vaivaantuneeksi ja jälkikäteen sanoi suoraan että kaverin ehdotus ärsytti. Ap

Vierailija
16/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta, miten sen nyt ottaa, aika kesyä.

Mulle viiskymppinen työkaveri sanoi että:

Sinä kun et ole naisesi kanssa saanut lasta aikaan vaikka olette niin kauan olleet yhdessä, niin lähetä naisesi meille seuralaiseksi hirvipeijaisiin. Siellä kaikki kylän kovimmat sonnit astuu hänet ja lähetämme nusssittuna taksilla takaisin luoksesi Espooseen. Eikä tarvi kiitellä jälkeenpäin kun on maha pystyssä.

Tuntui tosi kivalta, kärsimme lapsettomuudesta, siksi ei meillä lapsia.

Vierailija
17/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisimpä peuhaamaan kahden tai useamman naisen kanssa.

Vierailija
18/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ehkä niin vaivaantunut olisi ollut jos olisimme tunteneet jo vähän paremmin tai edes jutelleet kauemmin kuin 5 min, tai jos tilanne ja paikka olisi ollut otollisempi. Minä tai miesystävä ei kumpikaan olla kolmen kimpasta kiinnostuneita, ei ole meidän juttu... Miehestä huomasi kyllä kuinka meni vaivaantuneeksi ja jälkikäteen sanoi suoraan että kaverin ehdotus ärsytti. Ap

”Me ei tykätä kolmen kimpasta, ei ole meidän juttu”...

”Me tykätään romanttisista elokuvista”

”Me ei syödä lihaa ollenkaan, kun se on meistä epäeettistä”..

Mä annan teidän parisuhteelle maximissaan 3kk.

Vierailija
19/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsit.

Miksi tätä on joidenkin vaikea uskoa todeksi? Onko se siksi että koette, että tuollaisen ehdotuksen saava ihminen on väkisinkin viehättävä ja se ottaa itsetuntonne päälle? Ei luulisi myöskään kenellekään tulevan yllätyksenä että miehet osaavat joskus olla hyvin yksinkertaisia ja moukkia. 

Vierailija
20/43 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupes vähän kiihottamaan tää ketju. M51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme