Oletko katunut pakkien antamista jälkeenpäin
Kommentit (27)
En. Jokaisesta on paljastunut ihan karseita juttuja joten olen ollut tosi tyytyväinen :)
treffit kirjoitti:
En ole katunut, mutta yhdesta, jolle annoin aika ilkeastikin pakit, tuli myohemmin maailmankuulun bandin jasen. Ei kai silla ollut muuta tekemista kun soittaa selloa kotona kun kaikki antoi pakit teinina. ;)
Toinen jolle annoin reilu vuosi sitten pakit olisi ollut taloudellisesti paljon parempi valinta, mutta minkas teet kun sydan valitsi koyhan kirkonrotan. <3
Mäkin annoin nuorena tyttönä pakit yhdelle kundille, joka laittoi mut ihan ”all shook up” ja lupasi rakastaa mua tenderisti.. mutta sydän sanoi toisin ja valitsin puolisokseni miehen, joka on mulle enemmän R-A-K-A-S.
SeijaMarjatta1944 kirjoitti:
treffit kirjoitti:
En ole katunut, mutta yhdesta, jolle annoin aika ilkeastikin pakit, tuli myohemmin maailmankuulun bandin jasen. Ei kai silla ollut muuta tekemista kun soittaa selloa kotona kun kaikki antoi pakit teinina. ;)
Toinen jolle annoin reilu vuosi sitten pakit olisi ollut taloudellisesti paljon parempi valinta, mutta minkas teet kun sydan valitsi koyhan kirkonrotan. <3
Mäkin annoin nuorena tyttönä pakit yhdelle kundille, joka laittoi mut ihan ”all shook up” ja lupasi rakastaa mua tenderisti.. mutta sydän sanoi toisin ja valitsin puolisokseni miehen, joka on mulle enemmän R-A-K-A-S.
:D :D :D LOL
En ole. Jos sitä ei lasketa katumiseksi, että olen alunperin antanut pakit ja myöhemmin kuitenkin sortunut puuhastelemaan jotain saman henkilön kanssa.
En varsinaisesti pakkeja mutta valintaa kyllä, tapailin aikoinaan kahta miestä ja molempiin siinä kohtaan kiinnostusta, noh valitsin sen ”hotimman” jonka kanssa kaikki kusi alle puolessa vuodessa, monesti miettiny miten olis menny sen toisen kanssa.
Ehkä yksiä pakkeja olen vähän katunut, mutta en tiedä johtuuko se vain nykyisestä ikisinkkuudesta ja sen tuomasta epätoivoisuudesta vai olisiko siitä voinut syntyä jotain.
Kävin naisen kanssa lenkillä vuosia sitten ja hän kysyi multa treffien jälkeen että haluanko hänen numeronsa. Otin sen mutta en koskaan laittanut viestiä.
En ollut kovin viehättynyt hänen ulkonäöstään, poskissa oli aknearpia ja muutenkin tosi vaatimattoman näköinen. Luonne vaikutti kyllä mukavalta ja sopivan nörttimäisen herttaiselta.