Oletko katunut pakkien antamista jälkeenpäin
Kommentit (27)
En. Jos olen antanut pakit, se yleensä johtui siitä, että iskijöinä oli paljon vanhemmat miehet. Oman ikäisille miehille annoin pakit, jos vaikutti siitä, että miehelle kelpaa ihan kuka tahansa nainen. Nykyään annan pakit kaikille, koska olen varattu.
Olen. Nuorena tapasin varattuna ollessa ihanan miehen, mutten suostunut edes puhelinnumeroita vaihtamaan. Voi kun olisin tiennyt, että silloinen liittoni tulisi puolen vuoden päästä päättymään yllättävään eroon. En tietenkään törmännyt siihen mieheen enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
En. Jos olen antanut pakit, se yleensä johtui siitä, että iskijöinä oli paljon vanhemmat miehet. Oman ikäisille miehille annoin pakit, jos vaikutti siitä, että miehelle kelpaa ihan kuka tahansa nainen. Nykyään annan pakit kaikille, koska olen varattu.
Sisältäen miehesi seksipyynnöt?
Ap vastaa itselleen :)
En ole katunut, joskus olisi pitänyt heivata ulos nopeamminkin.
Sini19vnt kirjoitti:
Olen.
Kaveri paljastui pokerimiljonääriksi, tekee tiliä maailmalla, enkä siks tunnistanut kun ei oo Suomessa mikään julkkis..
Kyllä harmitti ja harmittaa vieläkin.
Rahahan se olisikin muuttanut tunteita. Täällä taas joku pilkillä...
Vastauksena en ole, en kertaakaan.
Harmittaa eräs tapaus. 18v mua lähesty sellainen nörttimäinen kapeaharteinen ei ehkä niin hyvännäköinen mies. No 4v päästä näin tän tapauksen kuvat eräässä muotilehdessä. Oli ihan eri näköinen, lihaksikaskin ja teki isoa tiliä. Kaikenlisäksi älyttömän kuuma. Mies oli ilmeisesti ns late bloomer. Sinne meni hyvä tasoinen mies.
T: Katja
En pakkeja ole katunut, mutta sitä kyllä, etten tehnyt aloitetta.
Tavallaan joo keväällä euroopassa vieraillessa, yhdellä klubilla, oli kyllä musiikki niin kovalla etten kuullut mitään ja hän yritti natiivikielellä jutella,oli ihan ok näköinenkin. Takaisin majapaikalla tuli mieleen että niin ,oishan sille enklanniksi voinut vastata ja pikku lomafling ois voinut ollakin jees :) Vähän ketuttaa. Myöhemmin kyllä kuulin että klubilla oli myös p*nohuone, ehkä en siihen ois lähtenyt. Mutta höh.
Vierailija kirjoitti:
Ap vastaa itselleen :)
En ole katunut, joskus olisi pitänyt heivata ulos nopeamminkin.
Veit sanat näppikseltäni.
Olen joskus antanut pakit nettituttavalle siksi koska en ollut koskaan nähnyt häntä livenä. Sinällään ihan pätevä syy, mutta olisin voinut jättää vastauksen roikkumaan ja odottamaan sitä että nähdään. Lopulta tapasimme osin sattumalta ja erittäin miellyttävä oli livenä.
Ei oo tarvinu suoranaisesti niitä koskaan antaa.
En ole antanut pakkeja. Kertapillua on saaneet palkinnoksi kaikki miehet jotka on uskaltaneet lähestyä läskiä.
En.
Olen vain lopulta äärettömän helpottunut päästessäni eroon melkoisesta juntista ja niljakkeesta.
Respect yourselves ;)
Olen. Setämiehille, jotka luulee hymyilevän luonteeni takia, että olisin heihin jotenkin ihastunut. Awkardddd!
Kyllä ne pakit on syystä annettu, joten ei kaduta.
Olen teini-ikäisenä antanut pakit ei-niin-kivan-näköiselle pojalle, valitsin hänen komean kaverinsa.
Siitä toisesta tuli NHL-tähti. Vähän on mietityttänyt.
Siis en ole katunut setämiehille pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Sini19vnt kirjoitti:
Olen.
Kaveri paljastui pokerimiljonääriksi, tekee tiliä maailmalla, enkä siks tunnistanut kun ei oo Suomessa mikään julkkis..
Kyllä harmitti ja harmittaa vieläkin.Rahahan se olisikin muuttanut tunteita. Täällä taas joku pilkillä...
Vastauksena en ole, en kertaakaan.
Olisi.
Ei tunteet ole mikään ilmiö, mitä ei voisi hallita, tai mihin ulkoiset ärsykkeet eivät vaikuttaisi.
Päinvastoin, eri asiat saavat hyvinkin helposti tunteita aikaan. Rikas mies saa rakkauden tunteen, köyhä mies saa säälin tunteen. Lihaksikas mies saa himon tunteen, läski mies saa oksetuksen tunteen.
Olen.
Kyllä harmitti ja harmittaa vieläkin.