Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 74-vuotias en oikein ymmärrä kuinka vanha olen. Ajantajuni jotenkin kateissa. Mistä apua? Vaikka näen muita vanhuksia

Vierailija
05.12.2019 |

silloin tällöin, välttelen ikäisteni seuraa. Haluan tuntea itseni nuoreksi ja muut vanhukset viestittää mun iästä. Mikä avuksi, milloin hyväksyn loppuni tulleen? Marketta

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Marketta, ota ihmeessä osaa vanhusten rientoihin! Onks sulla lapsia? Jos on heidän kauttaan ymmärrät ikäsi. Ja vielä jos on lapsenlapsia sitten vielä paremmin.

Vierailija
2/4 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aikuisen ihmisen sisin ja luonne vanhene samaa tahtia kuin kroppa. Monet vanhat ovat todella nuorekkaita ajatuksiltaan ja ajan hermolla. Kroppa ja terveys sitten alkaa laittamaan kapuloita rattaisiin.

Itse olen "vasta" 50v. ja vuodet todellakin menee niin äkkiä ettei itse perässä pysy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät ikäsi? Meinaako se että pitää laskeutua elämän ehtooseen, pukeutua mummomekkoon ja kutoa sukkaa kiikutuolissa? Hitto kun en osaa edes kutoa enkä aio opetella.

Vierailija
4/4 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Moni vanhus on itsepäinen. Lopulta hyväksyvät kohtalonsa. Et ei kukaan täällä ikuisesti elä ja nuori ole.