Käytätkö kotona rintsikoita?
Minä en...puristavat ja ovat epämiellyttävät. Muualla, töissä jne. "pakko" käyttää, kun ei ilkeä muuten olla.
Kommentit (11)
En koskaan. Vaikka olen pienirintainen ja liivini ovat hyvin istuvat ja kevyet, otan ne aina pois kun tulen kotiin. Tykkään olla ilman.
Mä en käytä paljookaan rintsikoita kotona tai töissä. Laitoin 750cc silikonit "vanhoihin" B-kupin imetettyihin patalappusiin, joten ovat en verran kiinteät nykyisin ettei painovoima uhkaa millään tavalla.
N27
Vaihtelee. Yleensä vapaapäivinä en pue niitä aamulla, mutta duunin jälkeen en viitsi niitä riisua ennen nukkumaanmenoa.
En.
Lentävät samantien nurkkaan kun tulen kotiin.
Päälle laitan vasta kun olen johonkin lähdössä.
Minulla on roikkuvat isot E-tissit, jos sillä on väliä.
n47
En käytä. Tissit on isohkot, käytän 65-70J kokoa. Näyttävät siltä mitä suurin osa kai pitää jonain E tai F kokona.
Vierailija kirjoitti:
Mä en käytä paljookaan rintsikoita kotona tai töissä. Laitoin 750cc silikonit "vanhoihin" B-kupin imetettyihin patalappusiin, joten ovat en verran kiinteät nykyisin ettei painovoima uhkaa millään tavalla.
N27
Entä kuultaako nännit paidan läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Entä kuultaako nännit paidan läpi?
Kyllä kuultaa. Tokikin riippuu paidan materiaalista. Nännit tuli silikonien jälkeen enemmän ns. esiin mutta se on ollut vain plussaa.
N27
Useimmiten kyllä, mutta en ylipäätään ikinä käytä rintsikoita jotka tuntuvat päällä epämiellyttäviltä. Olen siis pitkälti siirtynyt toppityyppisiin tai urheilurintaliivimäisiin ratkaisuihin, niitä saa nykyään tosi hyvännäköisinä. Parit perinteisemmän mallin luottorintsikat löytyy, niissäkään ei ole kaaritukia joten ovat mukavat. Toki ymmärrän ettei tämä olisi helppoa jos rintani olisivat suuremmat, joten täytyy olla tyytyväinen.
Yleensä en. Liivini ovat kyllä hyvät päällä niin että töissä ja muualla liikkeellä ollessani en edes huomaa niitä.