Saanko kysyä, millä te vegaanit herkuttelette?
Ellette mehukkaalla pihvillä, kermaisalla pastalla tai ihanan sileällä laatusuklaalla?
Kommentit (12)
Ei millään. Olemme kalpaeita ja meillä on aina kylmä ja heikko olo.
Olen vähän sellainen, että kaikki ruoka tuppaa olemaan herkkua. En syö mitään pahaa. Nyt menee hummusta, oliiveja, hyvää leipää ja kirsikkatomaatteja. Eilen söin kookos-härkäpapupataa.
Eli minulla ei mene niin että yleensä vain pupeltaisin jotain tylsää ruokaa henkeni pitimiksi ja sitten silloin tällöin herkuttelisin jollain mikä on erityisen hyvää. Minä nyt vain satun pitämään ruoasta.
Vuohenjuustoa voisin syödä vaikka joka päivä
Herkut on kovin suhteellinen asia. Toisen herkku on toisen inhokki ja kolmannen arkiruokaa.
Herkuttelen esimerkiksi sipseillä, jäätelöllä, suklaalla tai leivonnaisilla, kuten kakulla tai pullalla. Kyllä, näitä kaikkea saa myös vegaanisena ja esimerkiksi monet ihan tavalliset sipsit ovat vegaanisia.
Vierailija kirjoitti:
Vuohenjuustoa voisin syödä vaikka joka päivä
Niin minäkin, mutta ensin pitäisi löytää se vegaaninen vuohi.
Fazerin sinisellä ja topleroonella.
Hedelmäkarkit, kasvispizza ja jäätelö
Top 3: tacot (mifulla), kaurajäätelö, sipsit.
Liharuuista en kaipaa mitään, vaikka ennen karjalanpaisti ja poronkäristys puolukkahillolla oli lempiruokaa. Jotenkin tuli mitta täyteen ja liha haiseekin omaan nenään pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Top 3: tacot (mifulla), kaurajäätelö, sipsit.
Liharuuista en kaipaa mitään, vaikka ennen karjalanpaisti ja poronkäristys puolukkahillolla oli lempiruokaa. Jotenkin tuli mitta täyteen ja liha haiseekin omaan nenään pahalta.
Eihän mifu oo vegaanista.
Esimerkiksi kaurakermaisella pastalla tai tummalla suklaalla 😂😂 nougat käy myös hyvin!