Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä uusia ystäviä aikuisena

Vierailija
04.12.2019 |

Ikä 30+, ei ole ikinä ollut vakituista työpaikkaa vaan teen töitä pätkän siellä, toisen tuolla. Tällä hetkellä opiskelen, suurin osa opiskelijoista sen 10 vuotta nuorempia ja heillä eri kuviot. Ei parisuhdetta. Olen muuttanut opintojen perässä eri kaupunkiin mistä olen lähtöisin, sinne jäi useampi vanha ystävä ja etäisyyttä useampi sata kilometriä. Olen jatkanut rakasta harrastusta täällä, mutta vaikka olen vuosia harrastanut ei ole löytynyt vapaa-ajan ystäviä. Mitä kannattaa kokeilla seuraavaksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se täällä usein mainostettu www.kaverihaku.net voisi toimia.

Vierailija
2/15 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se täällä usein mainostettu www.kaverihaku.net voisi toimia.

En ollut ennen kuullutkaan tällaisesta, kiitos! Onko jollain käyttökokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan mennä myös esim tinderiin ja kirjoittaa esittelytekstiin että etsit kavereita ja juttuseuraa, et parisuhdetta. Sitten vaan matchailemaan ja juttelemaan ihmisille.

Vierailija
4/15 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan mennä myös esim tinderiin ja kirjoittaa esittelytekstiin että etsit kavereita ja juttuseuraa, et parisuhdetta. Sitten vaan matchailemaan ja juttelemaan ihmisille.

On tinder aktiivisessa käytössä, mutta ei sieltä kavereita, saati parisuhdetta ole löytynyt. Lähinnä olen saanut sellaisia "ystävyyksiä" jotka ovat kestäneet sen aikaa kunnes se toinen henkilö on pariutunut, ja sen jälkeen sitten ei seurani ole enää niin paljoa kiinnostanutkaan, aikaa löytyy kerran kahdessa kuukaudessa tai vielä harvemmin. Tindertekstissä lukee siis että etsin sekä ystäviä että parisuhdetta. 

Vierailija
5/15 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook - ryhmä ystävät yhteen.

Vierailija
6/15 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku yksinäiset yhteen

Vierailija
7/15 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Oletko käyttänyt kyseistä ryhmää?

Vierailija
8/15 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut uusia ystäviä kouluttautuessani uuteen ammattiin ja olen +50👍🏻

Vierailija
9/15 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Millä asteella kouluttauduit, oliko aikuiskoulutus?

Vierailija
10/15 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia ystäviä faceryhmä?

Vierailija
11/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole helppoa kenelläkään. En voi sietää yhtään kieroja ja epärehellisiä ihmisiä ja näen hyvin äkkiä sellaiset piirteet niin ettei kauaa kukaan pysty niitä piilottelemaan. Aitoa, rehellistä ja tavallista ihmistä joka ei mitään esitä niin on vaikeeta löytää tai törmätä sellaiseen. Suurin osa on sellaista laatua etten kelpuuta seuraani niin että enemmin viihdyn vaikka yksikseni. Jokseenkin pitäisi löytyä samoja elämisen arvoja. Ajattelin ettei sellaista löydy koskaan kunnes nyt olen sellaiseen törmännyt uuden harrastuksen parissa, ihmisen jota voin arvostaa eikä siinä ole mitään mikä tökkisi eikä hänestä tule mitään huonoja epäilyttäviä fiiliksiä. 

Kyllähän sitä parisuhteessa elävätkin tarvitsevat samaa sukupuolta olevia ystäviä, edes yksi hyvä riittää työn tai harrastusten kautta, niin ettei niitä liikaa tarvitse. 

Kun olin aikuiskoulutuksessa kolmekymppiset olivat ihan eri aaltopituudella kuin viiskymppiset. Niin ei se toimi  ystävyyssuhteissa iso ikäero. Tai jos toimii niin hyvin outoa. 

Vierailija
12/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä, mihin aikuinen ihminen tarvitsee ystäviä? Tämä on ole v**tullu, eikä provo, haluaisin vaan tietää koska itse koen ylimääräiset ihmiset elämässä vain turhaksi taakaksi.

N33

Vierailija
13/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kysyä, mihin aikuinen ihminen tarvitsee ystäviä? Tämä on ole v**tullu, eikä provo, haluaisin vaan tietää koska itse koen ylimääräiset ihmiset elämässä vain turhaksi taakaksi.

N33

Apua, siis EI OLE v**tuilu tms 🤦‍♀️

Vierailija
14/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Millä asteella kouluttauduit, oliko aikuiskoulutus?

Kyllä, liittyy hyvinvointiin.

Vierailija
15/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan kaveriporukan olen itse saanut aikaan sillä, että aloitin nuoruuteni harrastuksen (eräs palloilulaji kyseessä) uudestaan.  Eri-ikäisiä naisia ollaan, käydään yhdessä katsomassa pelejä ja ulkoillaan muuten.  Olen myös verkostoitunut naapurin naisten kanssa, meillä on yhteisiä juttuja. Tavallaan on ollut onni, että on osunut kohdalle aktiivisia naisia, jotka ovat pyytäneet mukaan.

Eli varmaan semmoinen sosiaalinen harrastus voisi tutustuttaa ihmisiin, tuollainen joukkuelaji on ainakin hyvä. Tai ehkä joku kirjaston lukupiiri tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi