Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miespuolisen kaverin viestittelytyyli

BelindaB
04.12.2019 |

Kertokaahan ärsyynnynkö turhasta. Miespuolinen kaverini (jonka kanssa meillä ollut aiemmin enemmänkin) viestittelee silloin tällöin. Hän kertoo kuulumisistaan tai kysyy mitä minulle kuuluu. Kun vastaan, niin hän lukee viestin, muttei vastaa itse välttämättä mitään takaisin tai vastaa pitkällä viiveellä, esim parin päivän päästä. Olen kertonut hänelle, että tuo on minusta outoa ja epäkohteliastakin. Hän on todella sosiaalinen tyyppi ja on päivän aikana tiuhaan puhelimellaan.

Välillä tuntuu, että testaileeko hän vain sitä, että olenko yhä linjoilla häntä varten. En tiedä pitäisikö jättää kokonaan vastaamatta. Ja kyllä, viestittelen myös itse hänelle, joten ei ole kyse yksipuolisuudesta.

Kommentit (3)

1/3 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietit hänen motiivejaan yhteydenpitoon?Tiedät ne jo.

Mitkä sinun motiivisi ovat?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
2/3 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän viestittelee silloin tällöin. Jos hänen pitäisi vastata heti, niin se alkaisi olla liikaa tai muistuttaa keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, itse (ap) olen sillä kannalla, että kävisin mieluummin tai luontevammin keskustelun kerralla ja sitten päättäisin sen.

En ymmärrä miten se voisi olla liikaa (kommentoija nro 2), varsinkin jos hän itse aloittaa keskustelun?

Ja taustaksi: itse lopetin juttumme.