Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi Rinteen tilalle pyrkivistä on mielestänne parempi?

Vierailija
04.12.2019 |

Itse en pitää kummastakaan. Liian nuoria. Liian vähän elämänkokemusta pääministeriksi.

Alaikärajan pitäisi olla 45 vuotta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindtman on parempi valinta pääministeriksi.

Vierailija
22/29 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen, ja ihan vaan siksi, että on nainen, jos on pakko valita demareista joku.

Joku nainen siis.

Haluan pääministeriksi vihreän naisen, koska sitä olen aina äänestänyt eduskuntavaaleissa.

Älkääkä muuten vitt-ko: Anni Sinnemäestäkin tuli mm. puolueensa puheenjohtaja ja Helsingin apulaispormestari, vaikka jengi ajattelee, että niitä runoja se "vaan" kirjoitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin!

Vierailija
24/29 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan perustelko mielipidettänne, vaikka se olisi hyvin suotavaa.

Vierailija
25/29 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-studion haastattelussa sain kyllä paremman kuvan Lindtmanista.

Hallitukseen ei tarvita enää yhtään lisää nuoria naisia, niitä on siellä jo niin että päät yhteen kolkkaa.

Vierailija
26/29 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin. Toimii jo hallituksessa. Toimi jo Rinteen sijaisena. Ihan hyvä muistaa se, kun nyt kaikki kiinnittävät huomiota ehdokkaiden nuoreen ikään, niin näistä Marin selvästi on se henkilö, joka on aina noussut ottamaan lisää vastuuta, jos tilanne on sitä vaatinut. Lidtman kieltäytyi työministerin paikasta eikä ilmeisesti kunta- ja omistajuusohjausministerin pestikään Paateron jälkeen kelvannut(?). Eiköhän siis Marin pysty nytkin ottamaan vastuuta lisää. Topakka, ei anna hyppiä nenille. 

Vierailija
27/29 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin jonkun kivan söpön kestovärjätyn.

Vierailija
28/29 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nainen, ja ihan vaan siksi, että on nainen, jos on pakko valita demareista joku.

Joku nainen siis.

Haluan pääministeriksi vihreän naisen, koska sitä olen aina äänestänyt eduskuntavaaleissa.

Älkääkä muuten vitt-ko: Anni Sinnemäestäkin tuli mm. puolueensa puheenjohtaja ja Helsingin apulaispormestari, vaikka jengi ajattelee, että niitä runoja se "vaan" kirjoitti.

Miehet äänestävät sukupuolen mukaan. Eivät naiset:

vuoden 2003 eduskuntavaaleista lähtien 70–73 prosenttia miehistä on joka kerta äänestänyt miestä. Samaan aikaan naisista 52–57 prosenttia on äänestänyt oman sukupuolensa edustajaa.

https://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2019/a/b05e3049-2291-4a7b-b804…

Vierailija
29/29 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin. Ja mitä tuohon alaikärajaan tulee yms. niin joo - hyvinhän nää setämiehet on vetäneetkin tähän asti :D :D :D :D :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän