Kumpi Rinteen tilalle pyrkivistä on mielestänne parempi?
Itse en pitää kummastakaan. Liian nuoria. Liian vähän elämänkokemusta pääministeriksi.
Alaikärajan pitäisi olla 45 vuotta.
Kommentit (29)
Se nainen, ja ihan vaan siksi, että on nainen, jos on pakko valita demareista joku.
Joku nainen siis.
Haluan pääministeriksi vihreän naisen, koska sitä olen aina äänestänyt eduskuntavaaleissa.
Älkääkä muuten vitt-ko: Anni Sinnemäestäkin tuli mm. puolueensa puheenjohtaja ja Helsingin apulaispormestari, vaikka jengi ajattelee, että niitä runoja se "vaan" kirjoitti.
Älkää vaan perustelko mielipidettänne, vaikka se olisi hyvin suotavaa.
A-studion haastattelussa sain kyllä paremman kuvan Lindtmanista.
Hallitukseen ei tarvita enää yhtään lisää nuoria naisia, niitä on siellä jo niin että päät yhteen kolkkaa.
Marin. Toimii jo hallituksessa. Toimi jo Rinteen sijaisena. Ihan hyvä muistaa se, kun nyt kaikki kiinnittävät huomiota ehdokkaiden nuoreen ikään, niin näistä Marin selvästi on se henkilö, joka on aina noussut ottamaan lisää vastuuta, jos tilanne on sitä vaatinut. Lidtman kieltäytyi työministerin paikasta eikä ilmeisesti kunta- ja omistajuusohjausministerin pestikään Paateron jälkeen kelvannut(?). Eiköhän siis Marin pysty nytkin ottamaan vastuuta lisää. Topakka, ei anna hyppiä nenille.
Mä haluaisin jonkun kivan söpön kestovärjätyn.
Vierailija kirjoitti:
Se nainen, ja ihan vaan siksi, että on nainen, jos on pakko valita demareista joku.
Joku nainen siis.
Haluan pääministeriksi vihreän naisen, koska sitä olen aina äänestänyt eduskuntavaaleissa.
Älkääkä muuten vitt-ko: Anni Sinnemäestäkin tuli mm. puolueensa puheenjohtaja ja Helsingin apulaispormestari, vaikka jengi ajattelee, että niitä runoja se "vaan" kirjoitti.
Miehet äänestävät sukupuolen mukaan. Eivät naiset:
vuoden 2003 eduskuntavaaleista lähtien 70–73 prosenttia miehistä on joka kerta äänestänyt miestä. Samaan aikaan naisista 52–57 prosenttia on äänestänyt oman sukupuolensa edustajaa.
https://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2019/a/b05e3049-2291-4a7b-b804…
Marin. Ja mitä tuohon alaikärajaan tulee yms. niin joo - hyvinhän nää setämiehet on vetäneetkin tähän asti :D :D :D :D :D :D
Lindtman on parempi valinta pääministeriksi.