Youtube-kanavat
Kertokaa vanhalle, mikä idea niissä on?
Katsoin Iltasanomissa olleen jutun perusteella maailman suosituimman Youtube-tähden PewDiePie youtube kanavaa. En millään ymmärrä, mitä sillä on annettavaa? Miksi seuraisin sitä kuten sata miljoonaa ihmistä tekee? Tai mitään muutakaan youtube-kanavaa?
Ymmärrän, että joskus katsoo vaikka hellyttävän eläinvideon, mutta että oikein seuraamalla seuraa jotain itselleen tuntematonta ihmistä, oli kuinka julkkis hyvänsä?
Kommentit (4)
Ei PewDiePieta ihmiset seuraa, jotkut pennut vaan.
Et ymmärrä koska hänen videonsa on suunnattu teineille. Katsotko itse televisiota tai suoratoistopalveluita? Miksi? Ei niilläkään ole mitään annettavaa. Vai olisiko kyse kumminkin pelkästä ajanvietosta.
No ne antavat viihdettä. Youtube on nykypäivän TV, mutta nyt voit itse valita sen millaista viihdettä katsot.
Youtubettajat ovat nykyisin parempia tuottajia kuin tv viihteen tuottajat, siksi he saavat paljon seuraajia ja katseluita. Pewdiepie vetoaa teini-ikäisiin ja pelimaailmaan. Sillä hän sai suosionsa, mm. minecraft pelaamisella ja sen tubettamisella. Nyt moni yrittää kopioida samaa ja tubettaa tuota minecraft juttua, huvittavaa.
Ehkä niillä videon tekijöillä on seuraajilleen jotain annettavaa, vaikka juuri sinä et mitään videoista saakaan.
Miljoonat ihmiset tykkäävät myös qullista perseessään, minä en siitä kiksejä saa. Sama juttu.