Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuksen Sarkomaa IS:n paljastamista viesteistä: ”Näyttää, että Haaviston puheet ja julki tullut erityisavustajan sähköposti ovat ristiriidassa”

Vierailija
04.12.2019 |

Al-Hol-operaatioissa ainakaan seuraavat asiat Haaviston kertomuksessa eivät ole pitäneet paikkaansa.

1. Mitään hallituksen yhteistä päätöstä tai edes linjaa ei ole ollut olemassakaan eli hallitus ei ole siunannut operaatiota, kuten esimerkiksi Helsingin Sanomat (2.12.) uutisoi Haaviston vahvistaneen.

2. Eduskunnan ulkoasiainvaliokuntaa ei valiokunnan puheenjohtajan Mika Niikon mukaan pidetty ajan tasalla, vaikka Haavisto on niin kertonut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä vihervassareita vaivaa, miksi suhmuroidaan lain väärällä puolella??

Vierailija
2/14 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä näitä vihervassareita vaivaa, miksi suhmuroidaan lain väärällä puolella??

Joku väitti aikanaan että valta turmelee. Ehkä se sitten oli oikeassa. En tiedä kun minulla ei ole valtaa (luultavasti parempi näin). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Haavisto saada vielä kylmää kyytiä

Vierailija
4/14 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa selittely 🙄

Vierailija
5/14 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen 🍿

Vierailija
6/14 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaviston on aika valmistautua heittämään puppelipoikansa bussin alle. Karjuu nyt varmasti huoneessaan sille että "ÄLÄ NIIHIN SÄHKÖPOSTEIHIN KIRJOITA NIINKUIN MINÄ SANON VAAN SILLAI SOPIVASTI ETTEI MINUN SANOMISISTA VOI SYYTTÄÄ MINUA!!!"

Vierailija
7/14 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitta -haavisto

Vierailija
8/14 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen 🍿

pa popkornit

Vierailija
9/14 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei HS noteeraa tätä mitenkään. Thank god en ole sen pas.alehden maksava tilaaja.

Vierailija
10/14 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaviston ensimmäinen kohu. Tähän asti Haavisto on vaikuttanut olevan teflonia, jolle h*mous on ollut vain uraa edistävä tekijä. Lisäksi urakin on ollut pelkkää nousukiitoa ja gloriaa, eikä uran mokista ole tullut otsikoita. Niitäkin nimittäin on. 

Ministerinimityksetkin lähinnä ns: helppoja, ei mitään pääministeri- tai valtiovarainministerisalkkua. Vuonna 1995 pääsi ympäristö- ja kehitystyöministeriksi, vaikka virallisesti tippui eduskunnasta tuona vuonna.

Vierailija
11/14 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei tule edes olemaan kohu. Ei korppi korpin silmää noki. HS kaivaa taas lööppeihin jonkin ihqun kannabishaastattelun ja jos muulla ei voi peittää areenaa, aina voi haukkua lisää Trumpia. Olen äärimmäisen pettynyt osaan Suomen mediasta.

Vierailija
12/14 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo juttu haisee, toivottavasti selvitetään kunnolla Haaviston toimet.

Vierailija
13/14 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevissa hallitusneuvotteluissa Keskustan olisi syytä ottaa itselleen ulko- ja sisäministerin salkut.

Vierailija
14/14 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei tule edes olemaan kohu. Ei korppi korpin silmää noki. HS kaivaa taas lööppeihin jonkin ihqun kannabishaastattelun ja jos muulla ei voi peittää areenaa, aina voi haukkua lisää Trumpia. Olen äärimmäisen pettynyt osaan Suomen mediasta.

HS ei kuitenkaan pyöritä koko Suomen mediaa.

Jännää että IS ja Haapala ei jätä Haavistoa rauhaan, samaa konsernia kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan