Naapurin kissa käy pissaamassa terassilla
Mitä tässä voi tehdä? Loukuttaa kissa ja viedä esylle? Käsitellä terassi jollain karkoitteella?
Kommentit (13)
Eikä käy. Tai jos käykin niin terassillanne on paksu kerros jotain paskaa, koska kissa kaivaa kuopan minne pissaa.
Laita etikkaa suihkepulloon ja suhkuta terasille!
Ei se mikään kissa oo. Se olen minä, naapurin Jorma. Sorry vaan...
En tiedä kenen kissa meidän pihassa pyörii, mutta on lähtenyt kyllä parikertaa aika vauhdilla. Täytyy varmaan alkaa loukuttaa, niin kissa kpää omistaja ymmärtää asian.
Olet siis puhunut sen kissan kuullen rumia, se kostaa niin kuin kepu. Meillä oli aikoinaan sellainen kissa joka kusas sen kenkää, joka oli sille tuhma.
Meillä kävi terassin alla. Ostin kissakarkotetta, oli jostain kasvista tehtyä ja haisi tosi voimakkaalle (mutta paremmalle kuin se kissanpissa). Toimi kyllä, ei ole käynyt sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eikä käy. Tai jos käykin niin terassillanne on paksu kerros jotain paskaa, koska kissa kaivaa kuopan minne pissaa.
Käypäs merkkaamassa. Nuuskii ensin ja sitten häntä täristen ruikkaa. Ikkunasta olen nähnyt.
Elektroninen karkotin toimii tehokkaasti. Miinuspuolena hinta.
Jos puhe ei tehoa naapuriin, niin loukuta kissa.
Onpa ikävä homma, että leikkaamattoman kissan annetaan kulkea vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Jos puhe ei tehoa naapuriin, niin loukuta kissa.
Tai naapuri
Vierailija kirjoitti:
Onpa ikävä homma, että leikkaamattoman kissan annetaan kulkea vapaana.
Ei omistajat näytä paljon kissoistaan välittävän. Jatkuvasti niitä jää autojen alle.
Kertoa naapurille asiasta.