Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia kun poikaystävän kaverit tulevat käymään?

Vierailija
03.12.2019 |

Poikaystävän kaverit tulevat viikonloppuna pelaamaan. Sovittiin että tällä kertaa olen myös heidän seurassaan. Normaalisti olen omassa huoneessa pelkästään. En itse pelaa joten mikä on sopiva määrä olla mukana katsomassa peliä? Ihan käytännön ohjeita tarvitsen koska en osaa toimia sosiaalissa tilanteissa luontevasti. Haluaisin onnistua siinä että en koko iltaa ole paikoillani vaan olisin välillä muissa huoneissa. Mutta missä vietän eniten aikaa? Kun en ole osa porukkaa, käynkö istumassa olkkarissa vaikka 2x10 min koko illan (3h) aikana? Muutun robotiksi kun tällaisia joutuu pohtimaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä pelataan? Lautapeliä? Videopeliä? Tuohon sopivaan määrään hengailua ei varmaan ole mitään ohjetta. Ja riippuu vähän pelistäkin. Jos pystyt seuraamaan ja tajuat jotain, voit katsella sen verran kun huvittaa. Jos et tajua pelistä yhtään mitään ja peli on niin monimutkaista että vaikea päästä kärryillekin, niin sitten on ehkä parempi olla häiritsemättä liioilla kysymyksillä. 

Voit myös hengata siellä toisten seurassa vähän poissaolevana. Sillain että olet fyysisesti läsnä, mutta henkisesti et niinkään. Teet vaikka jotain käsitöitä tai luet kirjaa tai surffailet kännykällä. Voit kuunnella toisten juttuja ja välillä kommentoida jotain jos osaat, mutta ei tunnu niin tylsältä jos et ihan tajua mitä ne muut puuhaa kun on omaakin puuhaa. 

Vierailija
2/7 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän miesten kanssa aikaa, jos ei ole etukäteen sovittu muuta. Yksi kaveri tekee loistavia pitsoja ja toinen on hauskaa seuraa. Olen varautunut mukavaan kotona oloon, joten en tuosta vain häivy, jos miehelle tulee kavereita käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit jalkaa ja soffalle keikisteleen poikien kanssa.

Vierailija
4/7 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä joku oma kaveri teille, niin jos ei jaksa palailla niin on ainakin muuta seuraa, eri sitten kuka suostuu tulemaan poikien peli-iltaan.

Vierailija
5/7 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seurustelet sen verran kun huvittaa. Ainakin voit moikata kavereita kun tulevat ja sanoa ettei pelit oo ihan sun juttu.

Vierailija
6/7 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sun ystävien kanssa kahvilaan tms. Mikäs pakko siellä miehen kavereiden kanssa on  olla.. Eipä ketään naista tuollainen ilta juurikaan kiinnosta.

Vierailija
7/7 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kotonaan saa olla miten huvittaa? Ei ne sinun vieraitasi ole, joita pitää väkisin viihdyttää. Lähde vaikka leffaan, vai etkö saa poistua ilman poikaystäväni lupaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi