Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissojen palvelijat, mikä poistaisi hajut hiekkalaatikon ympäristössä?

Vierailija
03.12.2019 |

Haluaisin hankkia jonkin vempeleen, joka nappaisi ilmasta kissan jätösten hajuja. Mikä olisi hyvä? Toki kissa peittelee ja minä sitten siivoan mahdollisimman usein, mutta olisi kiva kokeilla jotain lisäksi. Voitteko suositella mitään?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miu

Vierailija
2/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajunpoistaja suihke

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut everclean hiekkaa eläinkaupasta ja mielestäni kusi ei juurikaan haise. Paskan hajuun ei sit auta mikään, paitsi nopea siivoaminen pois.

Vierailija
4/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOUMOUOMOUURRRR

Vierailija
5/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän on kaikenlaisia hajunsyöjiä ja filttereitä. Olisiko niistä kellään kokemusta?

Vierailija
6/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikkaa johonkin kippoon lähistölle. Neutraloi hajuja. Ensin haisee etikka, kohta ei mikään.

Vierailija
7/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat jokaista kissaa vuorollaan takajaloista kiinni ja lyöt pään kiviseinään. Sitten raadot roskikseen, hiekkalaatikot sisältöineen perään ja hakemaan hanapakkaus hyvää punkkua Alkosta.

Se on siinä!

Alapeukuttajat eivät voi kiistää etteikö tämä ratkaise kaikkia kissanpissan hajuja 100% ja kerralla.

Vierailija
8/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat jokaista kissaa vuorollaan takajaloista kiinni ja lyöt pään kiviseinään. Sitten raadot roskikseen, hiekkalaatikot sisältöineen perään ja hakemaan hanapakkaus hyvää punkkua Alkosta.

Se on siinä!

Kerro osoittees, mä voin tulla lyömään sun pään paskaksi kiviseinään. Tai no, vielä paskemmaksi, koska paskaahan sun pää näköjään jo onkin.

Vierailija
9/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkutettavalla kloorilla.

Vierailija
10/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on siinä!

Mä voisin itseasiassa tulla tekemään sulle samallalailla....nähdään, ääliö.

Vierailija
11/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purrrrrrnauuuuu.

Vierailija
12/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkistä kissanhiekkaa käytät, hiekkasi on varmaan huonolaatuista?

Minulla käytössä Bitibasta tilattu "classic by Bitiba", tekee täydellisiä paakkuja eikä kahden kissan täysipäiväisessä käytössä ja (kolmas satunnaisesti piipahtaa) niin käryä yhtään jota olen itsekin ihmetellyt, hiekassa on jotenkin vaniljainen ominaistuoksu. Ei edes huomaa kun huoneeseen tulee, että on hiekkalaatikko siellä. 12kg:n säkki maksaa 12 euroa ja on riittoisaa.

Vierailija
13/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jokin kaupallinen lista. Eikö tuo otsoni ainakin ole vaarallista?

https://www.svms.org/ventifresh/

Vierailija
14/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkistä kissanhiekkaa käytät, hiekkasi on varmaan huonolaatuista?

Minulla käytössä Bitibasta tilattu "classic by Bitiba", tekee täydellisiä paakkuja eikä kahden kissan täysipäiväisessä käytössä ja (kolmas satunnaisesti piipahtaa) niin käryä yhtään jota olen itsekin ihmetellyt, hiekassa on jotenkin vaniljainen ominaistuoksu. Ei edes huomaa kun huoneeseen tulee, että on hiekkalaatikko siellä. 12kg:n säkki maksaa 12 euroa ja on riittoisaa.

Tigerino classic on ainoa, joka kelpaa missillemme.

Vierailija
15/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras löytämäni on ollut Premiere excellent. Ja lähettyville Rituals tuoksu puupuikkoineen.

Vierailija
16/16 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot, hauska otsikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi