Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en ymmärrä tuosta politiikastakaan mitään

Vierailija
03.12.2019 |

Ihmiset puhuu niin hienosti ja vaikea selkoisesti. No, ei mun täällä kotona mitään tuollaista tarvitse ymmärtääkkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa tyhmä?

Vierailija
2/7 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikan tehtävää on luoda puitteet joissa yritykset voivat toimia. Ihminen toimii yrityksissä ja yrittää tehdä yritystoiminnnasta kannattavan ja sitä kautta saada rahaa myös valtion kasssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan suututtaa olla näin tyhmä.

Vierailija
4/7 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikan tehtävää on luoda puitteet joissa yritykset voivat toimia. Ihminen toimii yrityksissä ja yrittää tehdä yritystoiminnnasta kannattavan ja sitä kautta saada rahaa myös valtion kasssaan.

Kai ne joku omistaakin ja teetättää työt. Tämä noin aluksi ap, kaikkea voi opiskella.

Vierailija
5/7 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ne joku omistaakin ja teetättää työt. Tämä noin aluksi ap, kaikkea voi opiskella.

Joo, mä nyt olen yksinkertainen ihminen. Taidan olla suomessa ainoa. No, mulle riittää kun osaan laittaa ruokaa ja siivota. Olen jo yhteiskunnasta syrjäytynyt.

Vierailija
6/7 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä enää itsekään ymmärrä. Sipilä jäi kiinni valehtelusta ja kytköksistä useampaan otteeseen kaudellaan eikä kukaan joutunut asiasta vastuuseen, mutta nyt Sdp:stä eroaa kaksi ministeriä samasta touhusta..

Vierailija
7/7 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä enää itsekään ymmärrä. Sipilä jäi kiinni valehtelusta ja kytköksistä useampaan otteeseen kaudellaan eikä kukaan joutunut asiasta vastuuseen, mutta nyt Sdp:stä eroaa kaksi ministeriä samasta touhusta..

Kerrotko vielä mistä valehtelusta ja useaan kertaan? Todisteiden kera.

Rinteen valehtelusta on se sähköposti olemassa, mikä muistaakseni eilen julkaistiin.