Kaikilla ei ole varaa Netflixiin
Miksi sitä ei voisi saada ilmaiseksi samaan tapaan kuin ehkäisyä Turussa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajille kysymys: miksi?
Tietenkn siksi, koska se on niin kivaa ja helppoa.
Pieni painallus vain...
Onko aloittaja vajaa?
Netflix on maksullinen palvelu. Ei eroa liiketoiminnaltaan videovuokraamoista.
Hanki netflix & chill. Tinderistä. Huomasin, että sain yhtäkkiä Netflixin kotiinkin:)
Hyvin pärjää ilmankin. Televiosta näkee monia kanavia ja ohjelmaa tulee ympäri vuorokauden. Muistan ne ajat, kun oli vain kaksi kanavaa ja ohjelmat alkoivat vasta noin klo 17. Ei ollut aamu- eikä päiväohjelmia.
Eipä ole ollut koskaan tarvetta maksullisille kanaville. On muutakin tekemistä. Ilmaiseksi näkee jo aivan tarpeeksi, kun osaa etsiä oikeilla hakusanoilla.
varakas
Ei Netflix ole mikään perustarve, vaikka viihde kivaa onkin. Miksi verovaroilla pitäisi ulkomaisen yrityksen palveluja kustantaa? Suomen Netflix -valikoima on muutenkin aika surkea.
Mä otan aina välil kuukaudeks, ei siel nii paljoo oo hyvää nähtävää, että kokoajan pitäisi olla.
T. Köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Mä otan aina välil kuukaudeks, ei siel nii paljoo oo hyvää nähtävää, että kokoajan pitäisi olla.
T. Köyhä.
Mut eikö se ole epätasa-arvoista että kaikilla köyhillä ei ole mahdollisuutta netflixiin. Ilmainen netflixi ehkäisisi lapsiperheköyhyyttä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pärjää ilmankin. Televiosta näkee monia kanavia ja ohjelmaa tulee ympäri vuorokauden. Muistan ne ajat, kun oli vain kaksi kanavaa ja ohjelmat alkoivat vasta noin klo 17. Ei ollut aamu- eikä päiväohjelmia.
Mulla ei ole televisiota,siksi netflix. Katsomo on typerä,siellä ei ole kuin 7erilaista eri maasta olevaa ensitreffit ja napasilteen siellä sun täällä ym muuta roskaa,ruutu samaa sarjaa.
Ja miks ei muka varaa netflixiin,onko kympin kuussaaaa.
Jätä pari patteria kaljaa ja röökit ostamatta niin se on siinä.
halpuutus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole televisiota,siksi netflix. Katsomo on typerä,siellä ei ole kuin 7erilaista eri maasta olevaa ensitreffit ja napasilteen siellä sun täällä ym muuta roskaa,ruutu samaa sarjaa.
Ja miks ei muka varaa netflixiin,onko kympin kuussaaaa.
Jätä pari patteria kaljaa ja röökit ostamatta niin se on siinä.
Urpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Köyhä.
Mut eikö se ole epätasa-arvoista että kaikilla köyhillä ei ole mahdollisuutta netflixiin. Ilmainen netflixi ehkäisisi lapsiperheköyhyyttä.
-eri
SIIS! 7,99kuukaudessa!
Paljonko juot kaljassa tai poltat tupakassa!
Ei ole varaa,kiss my ass!
Tiedän perheen, jossa sossu maksaa Elisa Viihteen. Ehkä suositaan suomalaista?