Eli mulla on kaiketi etup*llu?
Kun sinne laittaa dildon, niin selällään maatessani se törröttää eteen yläviistoon, ei taaksepäin tai suoraan jalkojen väliin.
Onko joillain naisilla siis tosiaan emättimen "suunta" taaksepäin? Miten takap*llu eroaa etup*llusta tuntumaltaan ja kumman luulisitte olevan tavallisempi?
Oma lempiasentoni on takaapäin pano, onko tämä miehen kannalta hirveästi hankalampaa tällaisen anatomian kanssa kun mulla on? Olen huomannut sellaista paikaltaan luiskahtamista välillä, mutta enimmäkseen hyvin vaikuttanut sujuvan. Entä onko takapill uiseen vaikea joskus työntyä edestä päin?
Ihmettelen vaan...
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tuollaisia takapilluisia oikeasti, kyllä mullakin tuo dildotesti osoittaa vähän enemmän eteenpäin eikä suoraan eteenpäin. Sitten tietenkin riippuu asennosta ja lantion kulmasta eli virallisestihan pitäisi varmaan testata seisten. (?) Tuntuu, että koko tämä pillujen gategorisointi on keksitty vain lisäämään mystiikkaa naisen elinten ympärille, jotta miehillä olisi enemmän tekemistä näiden miettimisissä...
Niin no siinähän on varmasti eroa hieman, kuinka jyrkästi ylöspäin se sitten osoittaa.
Tää on mua hämmentänyt kun muutaman naisen kanssa olen ollut ja kaikilla on ihan... tavallisesti ollut se tavara, en mitenkään huomannut tiettyä suuntaa. Ap
Vagina on sillä tavalla vähän eri kuin vaikka penis, ettei se voi sojottaa ihan mihin tahansa missä tahansa asennossa koska se on lantion sisällä ja muutkin elimet ja lihakset määräävät sen suunnan. Kyllä se siis suurinpiirtein maata kohti etupuolelelle osoittaen on, vinosti, ylempänä taaemmas, alempana edemmäs. Ellei lantiota kallista eteen tai taakse niin ei hirveästi eroa siinä mihin suuntaan on. Näin normaalilla ihmisellä. Joku ohutsuolen laskeuma tulee mieleen, joka voisi työntää vaginaa kummalliseen asentoon enemmän "takapilluksi".
Miksi et kirjoittaisi vain etupillu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kirjoittaisi vain etupillu?
Varmuuden vuoksi, en muistanut sääntöi
laitappa kuva sivustasi kun sauva on sisällä niin katson astemitalla kulman ja vertaan sitä oman kullini kulmaan ja jos del monte mies sanoo yees otan yhteyttä
samalla kun uva on sisällä voit kääntää lannetta piklln ja huomaat eron sauvan suunnassa, samoin voit kontallaan katsoa peilistä missä asennossa lantion pitää olla ettei muna mene sisään niin voit puolustautua raiskaustilanteessa kääntämällä lantion esim anteoriseen tilttiin
Minulla se sojottaa enemmän taaksepäin kun seison. Lantio on sen verran taaksepäin kallellaan eikä häpyluuta näy ollenkaan.
Kyllähän se emättimen aukon paikka ja avautumissuunta hieman vaihtelee naisten välillä, ihan samalla lailla kuin vaginan ja anuksen välimatkakin. Siitä nuo nimitykset. Seisten ja mahallaan makuullaan on helpompi panna takapilluista takaapäin pimpsaan ja edestäpäin seisaallaan taas etupilluista. Ei kai tuolla muuta väliä ole, onko etu- vai takapillu, kuin erilaisten seksiasentojen sopivuus ja mukavuus.
En tiedä onko tuollaisia takapilluisia oikeasti, kyllä mullakin tuo dildotesti osoittaa vähän enemmän eteenpäin eikä suoraan eteenpäin. Sitten tietenkin riippuu asennosta ja lantion kulmasta eli virallisestihan pitäisi varmaan testata seisten. (?) Tuntuu, että koko tämä pillujen gategorisointi on keksitty vain lisäämään mystiikkaa naisen elinten ympärille, jotta miehillä olisi enemmän tekemistä näiden miettimisissä...