Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä on sisälämpötila nyt? Meillä 20-21 astetta lämmintä ja jalkoja palelee.

Vierailija
02.12.2019 |

Olen tässä muutamana päivänä miettinyt, että nytkö se vanhuus tuli, kun jalkoja palelee koko ajan. Eikö tuo otsikossa mainittu lämpö ole ihan sopiva?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 17-18. En jaksaisi olla noin lämpimässä. Jalassa on tietysti aina tossut, ja jos istun paikoillani niin vedän päälle villatakin.

Vierailija
2/9 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiahan on yleensä paljon kylmempi kuin puolentositametrin korkeudella. Meillä on makkarin lattialla 13 astetta, ylempänä sentään 18. Kyllä 21 astetta on ihan lämmin. Talvella kuuluu olla villasukat jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sisällä 24 astetta. Ihan mukava lämpötila. Pärjää mukavasti t-paidassa.

Vierailija
4/9 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo olisi tosi viileä, toppavaatteissa sisällä lämpötila. Meillä on nyt 24,5. Toki usein pidän myös villasukkia.

Vierailija
5/9 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa jotain 19 ja olen koko ajan aivan jäässä. :( Mulle sopiva sisälämpötila olisi 24-25 astetta, muuten palelen. Ja älkää sanoko että tähän tottuu, sillä olen palellut päivittäin jo monta kuukautta eli ei totu.

Vierailija
6/9 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa jotain 19 ja olen koko ajan aivan jäässä. :( Mulle sopiva sisälämpötila olisi 24-25 astetta, muuten palelen. Ja älkää sanoko että tähän tottuu, sillä olen palellut päivittäin jo monta kuukautta eli ei totu.

Ai kamala. Tuohon voi jo vaatia yhtiötä ryhtymään toimiin, sillä alittaa normiläpötilan.

Vierailija
7/9 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama, vaikka neljä patteria on tulikuumina ja lisäksi ylimääräinen sähköpatteri täysillä. On niin kylmä, etten pysty ajattelemaan. Jalat minulla tosin palelevat kesän pahimmilla hellejaksoillakin, mutta siihen olen tottunut.

Vierailija
8/9 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin veto lattianrajassa tuntuu jaloissa

Vierailija
9/9 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 astetta näyttää olevan, minulla on ylläni aluspöksyt ja spagettiolkaiminen yöpaituli.

Hyvin tarkenee, vaikka makkarin patteri on hyvin ”pienellä” ja ikkuna on siellä ollut raollaan koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan