Ostoilmoitukseni asuinalueen FB-kirpputorilla: Ostan mustan hihattoman maximekon.
Olen lähdössä joululomalla lämpimään ja haluan sinne mustan, hihattoman maximekon. Ostoilmoituksessani lukee musta, hihaton maximekko ja olen laittanut ilmoitukseen myös YHDEKSÄN kuvaa kollaasina mustista, hihattomista maximekoista. Kerron ostoilmoituksessani myös käyttötarkoituksen, eli lomalle lähdössä ja kesäistä mekkoa ilmoitetuilla ehdoilla etsin.
Ensimmäinen kommentti: kuva valkoisesta, polvipituisesta, hihallisesta kesämekosta, hintapyyntö.
Toinen kommentti: kuva kukallisesta, hihattomasta maximekosta, mekon sijaintiedot ja kysymys 'kelpaako?'.
Kolmas kommentti: kuva shortseista ja kommentti, että 'nää on ihanat, yhteensä vaan 10€'.
Neljäs kommentti: joku todella outo GIF-kuva tanssivasta karhusta (ilmeisesti vahinko)
Viides kommentti (minä): Etsin nimenomaan mustaa, hihallista maximekkoa, kiitos!
Kuudes kommentti: Lentomatkustamista tulisi vähentää!
Seitsemäs kommentti: Hei Marja (#2 kommentoija), mua kiinnostaa toi kukkamekko! Paljonko pyydät?
Kahdeksas kommentti: Av shortsit!
Yhdeksäs kommentti: Jono shortsit!!
Kymmenes kommentti: kuva mustista haaremihousuista ja hintapyyntö.
Onko tämä normaalia? Eivätkö ihmiset oikeasti lue enää puoltakaan lausetta? Mistä tällainen käytös johtuu? En oikeasti ymmärrä.
Kommentit (11)
Tietäisitpä kuinka vähällä järjellä tätä maailmaa pyöritetään.
Ei normaalia, mutta hämmästyttävän yleistä.
Minä olen joskus saattanut ehdottaa, ns. kokeilla kepillä jäätä tyyliin "Hei, tämä ei ole musta mutta erittäin syvän tummansininen, kelpaisiko?"
On ihan normaalia ja hitsin ärsyttävää.
Törkeää, jos jonkun osto-ilmoituksessa näkee itseään kiinnostavaa olisi kohteliasta ilmoittaa että ellei aloittaja ota olen kiinnostunut. Eikä kiljua av:ta ja yvtä...
On normaalia. Suuri osa ihmisistä ei lue kunnolla mitään, vaikka kommentoisi.
Jos tarve on akuutti, osta uutena verkosta, vaikka olisikin ekologisempaa ostaa käytetty.
Omaa hihatonta mustaa maksimekkoani en myy, se on niin mukava. Ja taitaa olla aika kulunutkin jo.
Olet muuten itse kirjoittanut tähän ketjuun ensin etsiväsi hihatonta ja sitten hihallista.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joskus saattanut ehdottaa, ns. kokeilla kepillä jäätä tyyliin "Hei, tämä ei ole musta mutta erittäin syvän tummansininen, kelpaisiko?"
Tämä on eri asia, mutta vaaleiden shortsien ehdottaminen mustan kokopitkän mekon tilalle ei.
ap
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Suuri osa ihmisistä ei lue kunnolla mitään, vaikka kommentoisi.
Jos tarve on akuutti, osta uutena verkosta, vaikka olisikin ekologisempaa ostaa käytetty.
Omaa hihatonta mustaa maksimekkoani en myy, se on niin mukava. Ja taitaa olla aika kulunutkin jo.
Olet muuten itse kirjoittanut tähän ketjuun ensin etsiväsi hihatonta ja sitten hihallista.
Näin pääsi käymään tässä ketjussa. Siellä Facebookin ryhmässä kirjoitin hihattomasta mekosta koko ajan.
ap
Osta se mekkosi muualta, ei voi olla niin vaikeaa.
Joo tuttua juttua. Ennen tykkäsin paljonkin facen ryhmissä myydä ja ostaa mutta en enää jaksa juuri tuollaisen touhun takia. Minusta on ihan jopa pelottavaa kuinka paljon omituista porukkaa ympärillä on. Vaikka kyse on nyt facekirppareista, mutta silti. Nuo ihmiset voi olla vaikka kuinka vastuullisessa työssä ja Oikeassa elämässä eivät jaksa lukea/eivät osaa lukea/eivät ymmärrä lukemaansa tai sitten jotenkin ovat täydellisen piittaamattomia suhteessa muihin ihmisiin.
..ja nyt tuli itselleni typo. Siis kommentoin toki, että etsin hihatonta, en hihallista..
ap