Olen neitsyt ja menossa inseminaatioon
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla aika ikäviä kaikki sisätutkimukset raskauden aikana.
Miksi näin olisi? Eikai neitsyys tarkoita että alapää olisi jotenkin erilainen kuin yhdynnässä olleen? Ei mulla ainakaan mitään muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Levittimen (vaimikäseon?) laitto voi sattua.
Jos näin, niin varmaan kannattaa harjoitella ensin kotona.
Ja hinta on tosiaan ne poliklinikkamaksut +ovulaatiotestit.
Ap
Ap oletko minkä näköinen/kokoinen/ikäinen?
Täällä olisi mies joka voisi hoitaa sinut paksuksi ihan vain pan*misen ilosta, mutta haluan vastuuvapaus paperit.
Näyttöä olisi terveestä, reippaasta, iloisesta ja taitavasta poika lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Ja hinta on tosiaan ne poliklinikkamaksut +ovulaatiotestit.
Ap
Minulta saisit siemenet sisääsi aivan ilmaiseksi ja vielä hyvän mielen kaupanpäälle. Olen savuton ja raitis. ;) <3
M40
Vierailija kirjoitti:
Paljonko inseminaatio maksaa?
Minun tekemänä ei mitään. Mielelläni autan naisia hädässä ja hädän alaisuudessa.
SETÄ SPERMA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko inseminaatio maksaa?
Normaalit polimaksut?
Lääkkeet joutuu vissiin itse maksamaan jopa kunnallisella puolella, jos olet itseellinen. Muutoin maksut vaihtelee klinikkoitan, esim. Virossa on halvempaa mitä täällä. Outoa kyllä, oon huomannut et melko moni on hakeutunut viime aikoina noiden mukeilijoiden pakeille var,maankin juuri korkeiden hintojen sekä jonojen takia. Tietenkin silloin kannattaa mennä klinikalle kun eikä halua nähdä sitä toista ja pystyy kustantamaan lääkkeet sekä mahdollisen sperman.
Suomessa ei just nyt tällä hetkellä ole klinikoilla olevien luovuttajien tilanne sieltä parhaimmasta päästä.
Ne säännöt jossain välissä muuttuivat. Olisin itse mennyt luovuttamaan ennen vasektomiaa, mutta:
A) anonymiteetti on poistettu, lapsi saa halutessaa biologisen isän tiedot
B) omaa spermaa ei ole mahdollista käyttää tarpeen tullen oman puolison hedelmöittämiseen
Noilla säännöillä minua ei kiinnostanut luovuttaa.
Kiitos vain kaikille spermantarjoajille mutta menen mieluummin han klinikan kautta tautiriskin, juridisten kysymysten ym. syiden vuoksi. Mutta menkää toki luovuttamaan, suomalaisesta spermasta on pulaa.
"Siemennestettä voi luovuttaa 20–45-vuotias mies, jonka terveydentila on hyvä. Luovuttajalla tai hänen lähisuvussaan ei saa olla periytyvää sairautta tai sellaista tarttuvaa tautia, joka voisi aiheuttaa vakavan sairauden hedelmöityshoitoa saavalle naiselle tai hoidon tuloksena syntyvälle lapselle. Motiivina luovutukselle tulee olla auttamishalu."
Ap
M44v kirjoitti:
Ap oletko minkä näköinen/kokoinen/ikäinen?
Täällä olisi mies joka voisi hoitaa sinut paksuksi ihan vain pan*misen ilosta, mutta haluan vastuuvapaus paperit.
Näyttöä olisi terveestä, reippaasta, iloisesta ja taitavasta poika lapsesta.
Menkää kaikki siemenlinkoajat tuonne Suomi24:sen lapsettomuus puolelle. Sieltä suurinosa mukeilijoista hakee teitä. Mieluiten pysytään sille tarkoitetulla sivulla missä saa ihan luvan kanssa ilmoitella itsestään.
Tuhlataanko siis veronmaksajien rahoja siihen, että keinosiemennetään sellaisia henkilöitä, jotka voisivat tulla raskaaksi luomunakin?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vain kaikille spermantarjoajille mutta menen mieluummin han klinikan kautta tautiriskin, juridisten kysymysten ym. syiden vuoksi. Mutta menkää toki luovuttamaan, suomalaisesta spermasta on pulaa.
"Siemennestettä voi luovuttaa 20–45-vuotias mies, jonka terveydentila on hyvä. Luovuttajalla tai hänen lähisuvussaan ei saa olla periytyvää sairautta tai sellaista tarttuvaa tautia, joka voisi aiheuttaa vakavan sairauden hedelmöityshoitoa saavalle naiselle tai hoidon tuloksena syntyvälle lapselle. Motiivina luovutukselle tulee olla auttamishalu."
Ap
Olen tauditon ja samalla olisi hoitunut se neitsyyskin.
Soitin paikalliseen yliopistolliseen sairaalaan lapsettomuushoitajalle, siitä se lähti liikkeelle. Lakiuudistus tulee voimaan 1.1. eli hoito on ensi vuoden puolella.
Ap