Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko pystytte juomaan alkoholia oksentamatta?

Vierailija
02.12.2019 |

Teen tämän uudestaan, kun jostain syystä äsken tämä täysin harmiton keskustelu meni poistoon.

Minulla on siis seitsemän kaljaa rajana ja ei kyllä kunnon humalaan pääse, mutta hyvänä puolena krapulaakaan ei tule.

M37 68 kg

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3(?) tuoppia olutta. 43v mies 75kg.

Ekasta pyörii silmissä, toisesta oon jo umpikännissä.. kolmatta en vaan uskalla ottaa.

Vierailija
2/12 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei terävimmästä päästä aloitus. 

Riippuu tietenkin siitä, kuinka nopeasti alkoholin kittaa kitusiinsa. Jos juot tuon viikon aikana niin tuskin oksennat... tai jos oksennat niin ihan muista syistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tavoite tuo oikein on? Itse juon alkoholia jotta saavuttaisin hyvän olon, en pahoinvointia tavoittele.

Vierailija
4/12 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan 15 vuoteen oksentanut alkoholista. Yleensä säätelen automaattisesti juomisnopeutta niin, ettei oksennuksen aiheuttavaa humalatilaa tule. Ja koska olen ollut tissutteleva suurkuluttaja kauan, niin aika paljon sitä voi illan aikana mennä, esim. 0,75 l pullo väkevää ei vielä aiheuta mitään oksentelua. 

- nainen 45 v, 100 kg, keskimääräinen alkoholin viikkokulutus 35-50 annosta

Vierailija
5/12 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei terävimmästä päästä aloitus. 

Riippuu tietenkin siitä, kuinka nopeasti alkoholin kittaa kitusiinsa. Jos juot tuon viikon aikana niin tuskin oksennat... tai jos oksennat niin ihan muista syistä. 

Juuri niin. Kerran join tyhjään mahaan liian kiireellä kolme valkkarilasillista ja uloshan se tuli melkein saman tien. Pitkän illan ja ruokailun kanssa ei tule oksua ollenkaan ja 7-8 on sopiva määrä.

Kartan krapulaa kyllä kaikin keinoin.

Vierailija
6/12 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varmaan 15 vuoteen oksentanut alkoholista. Yleensä säätelen automaattisesti juomisnopeutta niin, ettei oksennuksen aiheuttavaa humalatilaa tule. Ja koska olen ollut tissutteleva suurkuluttaja kauan, niin aika paljon sitä voi illan aikana mennä, esim. 0,75 l pullo väkevää ei vielä aiheuta mitään oksentelua. 

Hui :( Miksi juot noin paljon? Vaikkei krapulaa tulekaan, ei sulla voi kovin hyvä olo olla noilla myrkkymäärillä. Ja kaloreitakin saat ihan sairaasti noista, täysin turhaan.

Nim.merk. 2-3 annosta viikossa 

Vierailija
7/12 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhansia litroja olen juonut sitten viime oksentelujen.

Vierailija
8/12 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tavoite tuo oikein on? Itse juon alkoholia jotta saavuttaisin hyvän olon, en pahoinvointia tavoittele.

Ei tuo mikään tavoite ole, vaan huomio omasta elämästä. Jos olisin tavoitellut parempaa tulosta, niin pyrkisin treenaamaan siihen juomalla useammin.

ap

Vierailija
9/12 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista milloin olisin viimeeksi oksentanut alkoholin takia, vaikka päivittäin juonkin. Mutta puoli litraa väkeviä on käytännössä raja, ei siksi että tulisi yrjöt, vaan siksi että siinä vaiheessa yleensä sammun. Varmaan jos pysyisin hereillä ja jatkaisin juomista niin viimeistään siinä litran kieppeillä pitäisi jo käydä soittamassa Norjaan sillä suurella valkoisella puhelimella.

Vierailija
10/12 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkoholista tulee paha olo ja unettomuus, niin juot sitä liikaa.

Vierailija
11/12 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista milloin olisin oksentanut alkoholista. Viimeksi kun olin ulkona vedin 15-20 annosta.

N 38 60kg

Vierailija
12/12 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui :( Miksi juot noin paljon? Vaikkei krapulaa tulekaan, ei sulla voi kovin hyvä olo olla noilla myrkkymäärillä. Ja kaloreitakin saat ihan sairaasti noista, täysin turhaan.

Nim.merk. 2-3 annosta viikossa 

Kaloreita tulee joo, sairaalloisen ylipainon rajoilla paino pyörii. Olo sinänsä on yllättävän hyvä, elimistö on tottunut alkoholin läsnäoloon. Ei ole niin kauheasti halua vähentää / lopettaa kun en oikeastaan välittäisi enää edes jatkaa elämistä. Juon itseni tässä ennenaikaiseen hautaan ihan tietoisesti, kun ei minusta ole nopeampaan elämäni päättämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän