Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on ilkein tuntemasi ihminen?

Vierailija
02.12.2019 |

Miten ilkeys näkyy hänessä?

Jokainen on joskus tietysti ilkeä jos ei näkyvästi niin ainakin ajattelee ilkeästi. Sellaisia poloisia me ihmiset ollaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työ"kaveri"/esimies.

Sain jo ihan ensimmäisellä tapaamisella hänestä sellaiset vibat, että jotain tässä on pielessä. Hän oli alkuun todella hymyileväinen, kehui hirveästi. Ehkä kuitenkin se siirappimaisuus puski siitä läpi ja näki, että se on teeskentelyä.

Oltiin samassa työpaikassa kolme vuotta. Hänen takiaan työpaikalta lähti kolme ihmistä ja hän hankki kahdelle potkut. Yksi oli ollut siellä töissä yli kymmenen vuotta mutta ei kestänyt sitä savustamista enää joten lähti. 

Hän puhui kaikista pahaa selän takana. Työmme oli asiakaspalvelua pitkälti ja hän haukkui muita työntekijöitä asiakkaille. Otti aina työporukasta yhden jota mustamaalasi, jolle vttuili päin naamaa ja pisti kaikki mahdolliset virheet tämän syyksi. Sellaista pientä piikittelyä jatkuvasti. Ulkopuolelle jättämistä jne. Täysin naurettavaa ja lapsellista yli 4kymppiseltä naisihmiseltä.

Tuo tilanne tulehtui lopulta ihan älyttömäksi. Pomokin sitten viimein otti asian käsittelyyn ja antoi hänelle potkut. 

Huvittavaa tässä on se, että senkin jälkeen hän tuli vielä tuonne työpaikalle notkumaan ja yritti muun muassa puhua asiakkaille pskaa jotta he eivät enää asioisi ko. puljussa.

Mutta pähkinänkuoressa: kaksinaamainen, mihinkään mitä hän sanoi ei voinut luottaa, haukkui kaikkia heidän selän takana, jatkuvaa pientä piikittelyä, todella kateellinen kaikille, ei aitoja ystävyys/ihmissuhteita perheen ulkopuolelta (no kukapa sellaisesta ihmisestä pitäisi). Kai sillä jotain mielenterveysongelmia oli, en jaksa uskoa että kenelläkään on niin musta sielu syntymästä asti.

Vierailija
2/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla olen "tavannut" kaikkein ilkeimmät ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan minä itse. Pahuuden palvelijana tuon/luon hätää ja pelkoa ympärilleni. Sinäkin joka luet tätä aktivoit juuri kohdallesi surua, syöpää ja epäonnea tulevaisuudessa. Ole hyvä

Vierailija
4/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-puolisoni (henkistä ja fyysistä väkivaltaa, alistamista, manipulointia jne)

Sekä yksi työ"kaverini". Oli ensin niin hyvää ystävää olevinaan, sitten alkoi aivan kammottava selän takana puhuminen ja mustamaalaamiseni.  Aivan karsea tyyppi. Ja joka päivä töissä joudun hänen kanssaan olemaan. Olenkin hakenut uusia töitä, tämä vie kaikki voimat olla samassa toimipisteessä.

Vierailija
5/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työnantajani, mainostoimiston johtaja.

Ensin otti minut määräaikaiseen työsuhteeseen, sitten vakinaisti ja juuri ennen koeajan päättymistä irtisanoi kertomalla että pikkufirmassa ei ole antaa mulle tarpeeksi duunia. Pyysi mua jatkamaan alihankkijana. No, töitä ei tullut moneen kuukauteen kunnes eräänä päivänä firman somekanavissa esiteltiin uusi työntekijä, joka oli palkattu tekemään samoja hommia kuin minä. Oikein vitun ruskeakielisellä retoriikalla kirjoitettu lässytys: "Meidän IHANA uusi helinäkeijumme Riina, joka tähtipölyllään taikoo asiakkaidemme unelmista totta. Pusipusi" VITUNTVITUNVITTU. Tämä nainen oli myös jumalaisen kaunis, matkakuvistaan tunnettu somepersoona ja samaten myös pomoni vanha tuttu (narsisti tarvitsee hoviinsa turvallisia jäseniä). Minä aikanaan en saanut mitään huomiota somessa kun minut palkattiin.

Tästä lähti liikkeelle pari vuotta kestänyt itseinhon kierre ja minulle puhkesi myös BED ja lihoin 25 kg alle kolmessa kuukaudessa. Lopulta meinasin t*ppaa itseni ajamalla rekan eteen mutta väistin viime hetkellä. Olen nyt käynyt terapiassa muutaman kuukauden ja syön lääkkeitä. Nyt on pikkuhiljaa alkanut tuntua, että elämässäni paistaa aurinko ja olen myös saanut töitä (joskin paskemmin palkattua) muualta. 

Tiedän että syy rumiin potkuihini oli ulkonäköni, lisäksi se  etten ollut aktiivinen somessa ja uskalsin joskus olla pomoni kanssa eri mieltä. Olin jo ennestään hieman pyylevä enkä perustanut tälläytymisestä. Lahjakas mutta ruma. Sehän ei käynyt tälle tekokynsiä ja tekoripsiä harrastavan ämmän firman profiiliin. Tämän nainen on luultavasti ainoa todellinen narsisti mihin olen elämäni aikana törmännyt. Edes koulukiusaajani eivät julmuudessaan yllä tähän. 

Vierailija
6/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvyyden lähettiläs. Kun luet tämän viestin, aiemmin sinulle ketjussa manattu epäonni väistyy onnen tieltä :)

Vierailija
7/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti, ei tunne sosiaalista pelkoa tai häpeää, pystyy toimimaan rationaalisesti painostuksen alla ja ennakoi salamannopeasti toisen käyttäytymisen motiivit. Esittää viatonta. 

Vierailija
8/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaverini jota kestin neljä vuotta ja sitten lähdin, kunnallisella puolella, 50+ nainen ja minua kohtaan ihan sika, puhui paskaa selän takana, huusi jos tein pienenkin virheen, harrasti julkista nolaamista eli naureskeli pilkallisesti minulle kahvipöydässä, häiritsi työntekoa keskeyttämällä minut jatkuvasti ja virnisteli sitten tyytyväisenä. Ihan sanoinkuvaamattoman läpeensä paha mustasieluinen olio, olen joka päivä kiitollinen ettei minun tarvitse enää koskaan olla sen hirviön kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
9/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen työnantajani, mainostoimiston johtaja.

Ensin otti minut määräaikaiseen työsuhteeseen, sitten vakinaisti ja juuri ennen koeajan päättymistä irtisanoi kertomalla että pikkufirmassa ei ole antaa mulle tarpeeksi duunia. Pyysi mua jatkamaan alihankkijana. No, töitä ei tullut moneen kuukauteen kunnes eräänä päivänä firman somekanavissa esiteltiin uusi työntekijä, joka oli palkattu tekemään samoja hommia kuin minä. Oikein vitun ruskeakielisellä retoriikalla kirjoitettu lässytys: "Meidän IHANA uusi helinäkeijumme Riina, joka tähtipölyllään taikoo asiakkaidemme unelmista totta. Pusipusi" VITUNTVITUNVITTU. Tämä nainen oli myös jumalaisen kaunis, matkakuvistaan tunnettu somepersoona ja samaten myös pomoni vanha tuttu (narsisti tarvitsee hoviinsa turvallisia jäseniä). Minä aikanaan en saanut mitään huomiota somessa kun minut palkattiin.

Tästä lähti liikkeelle pari vuotta kestänyt itseinhon kierre ja minulle puhkesi myös BED ja lihoin 25 kg alle kolmessa kuukaudessa. Lopulta meinasin t*ppaa itseni ajamalla rekan eteen mutta väistin viime hetkellä. Olen nyt käynyt terapiassa muutaman kuukauden ja syön lääkkeitä. Nyt on pikkuhiljaa alkanut tuntua, että elämässäni paistaa aurinko ja olen myös saanut töitä (joskin paskemmin palkattua) muualta. 

Tiedän että syy rumiin potkuihini oli ulkonäköni, lisäksi se  etten ollut aktiivinen somessa ja uskalsin joskus olla pomoni kanssa eri mieltä. Olin jo ennestään hieman pyylevä enkä perustanut tälläytymisestä. Lahjakas mutta ruma. Sehän ei käynyt tälle tekokynsiä ja tekoripsiä harrastavan ämmän firman profiiliin. Tämän nainen on luultavasti ainoa todellinen narsisti mihin olen elämäni aikana törmännyt. Edes koulukiusaajani eivät julmuudessaan yllä tähän. 

Hyi helvatta, melkein oksensin! Niin tuttua narsistijohtajan toimintaa: mun esimiehen lellikistä on nettisivuilla samankaltainen esittelyteksti. Muista lukee tyyliin yhdellä lauseella: "Mikko on koulutukseltaan DI ja harrastaa jalkapalloa". Tiettyjen työntekijöiden tai vaikka ihan koko työyhteisön ylitsevuotava kehuminen ja kuvailu jotenkin taianomaiseksi on niin ammattitaidotonta. Tuli heti mieleen että tuolla "keijulla" esimies heitti sinulle henkilökohtaisen kuitin, koska puhuit ylipainostasi. Hyi stna oksettava ihminen, ehkä oli parempi että hän näytti todelliset karvansa ja pääsit pois ajoissa. 

En toivo kenellekään pahaa, mutta toivottavasti tuo sinun tilalle palkattu joutuisi joku päivä näkemään minkälainen hänen rakkain esimiehensä on. 

Vierailija
10/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen yli makea sillon ku yrittää saada haaviinsa.

Järjetöntä vahtimista ja utelemista.

Tämä ihminen kuvittelee omistavansa kaikki lähellä olevat ihmiset.

Kaikki ihmiset ovat hänelle hyöty tarkoitukseen.

Hän ei varmasti ymmärrä millainen olo hänestä jää muille.

Vierailija
11/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo edesmennyt naapurini. Haukkui meidän lapsiperheen täysin. Ihan tuntemattomille levitteli juttuja millaisia muka ollaan. Onneksi kuoli vain 68-vuotiaana, oli miespuolinen.

Vierailija
12/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan minä itse. Pahuuden palvelijana tuon/luon hätää ja pelkoa ympärilleni. Sinäkin joka luet tätä aktivoit juuri kohdallesi surua, syöpää ja epäonnea tulevaisuudessa. Ole hyvä

Kiitos!

Vierailija
13/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen sama kuin 1/10. Töölössä eräs järjestössä on oikein noita töissä. Tämän lisäksi luuli olevansa aivan korvaamaton. Hyi hiddo! Kylmät väreet siitä tuli! Aivan kirottu tapaus!

Vierailija
14/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä, itsekeskeinen ja pahantahtoinen

Siinä kasvualusta ilkeydelle.

En onneksi ole enää tekemisissä, mutta sai pilattua multa tärkeän ihmissuhteen.

Vierailija
15/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja, ikänsä elänyt tuilla ja silti vaatii lisää, vähän joka lauseessa ilmaisee, miten häntä ei kukaan auta ja kuuntele hänen loputonta marinaansa.

Syyllistää muut siitä, että nämä käyvät töissä ja siksi elävät paremmin kuin hän, hänelle ei "paskahommat" kelpaa eikä opinnotkaan ole hotsittaneet, ja nyt alkaa olla liikaa ikää.

Valittaa myös yksinäisyyttä, ei tajua ettei kukaan jaksa kuunnella ihmistä jonka joka lauseessa on jotakin ilkeää muista.

Vierailija
16/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kenen kanssa yritin olla ystävä. Hän kasvoi rikkaasta kodissa, mutta laiminlyötynä. Hänestä kasvoi herkkähipiäinen prinsessa, joka joi omaisuutensa, niin kuin vanhempansa kun yritti. Sitten hänestä tuli katkera ja jatkuvasti piikittelevä absolutisti. Hän ei edes huomaa kuinka kateellinen ja katkera hän on pienistäkin asioista.

Vierailija
17/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen työkaverini jota kestin neljä vuotta ja sitten lähdin, kunnallisella puolella, 50+ nainen ja minua kohtaan ihan sika, puhui paskaa selän takana, huusi jos tein pienenkin virheen, harrasti julkista nolaamista eli naureskeli pilkallisesti minulle kahvipöydässä, häiritsi työntekoa keskeyttämällä minut jatkuvasti ja virnisteli sitten tyytyväisenä. Ihan sanoinkuvaamattoman läpeensä paha mustasieluinen olio, olen joka päivä kiitollinen ettei minun tarvitse enää koskaan olla sen hirviön kanssa missään tekemisissä.

Hoitoala?

Vierailija
18/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoidon opettaja nainen? Minun tuttuni vastaa täysin mitä kerroit, jyrää kaikki.

Vierailija
19/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitoala?[/

Minä tunnen hoitoalalta vastaavan.

Vierailija
20/22 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytpinnainen, neuroottinen, huono häviäjä.