Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä apua PMS-oireisiin (PAHOIHIN)

Vierailija
05.06.2006 |

Mistä saisin apua kuukautisia edeltäviin, ilmeisesti hormonitasapainon vaihtelusta johtuviin oireisiin? Oireet kestävät tasan kolme päivää ennen kuukautisia ja päivän kuukautisten alkamisen jälkeen, eivät siis pitkään mutta ovat invalidisoivia. Tätä on kestänyt lievempänä koko aikuisiän mutta oireet ovat pahentuneet synnytyksen jälkeen kuluneena kolmena vuonna.

Oireilu alkaa ärtyisyytenä, pahentuvana kiukkuisuutena päätyen huutoraivareihin miehelle tasan päivää ennen kuukautisia. Itken, huudan ja paiskon tavaroita. Riidan aihe löytyy aina. Tiedän, kuulostaa naurettavalta, mutta tämä siis toistuu AINA samanlaisena. Kuukautisten alkamispäivänä poden järisyttävää kuolemanpelkoa, olen varma että minulla on syöpä ja lapseni joutuu kasvamaan ilman äitiä, minulla on pakonomainen halu syödä suklaata, turpoan ja olen ahdistunut. Kuukautisten alkamisen jälkeisenä päivänä itken ja ajattelen kuolemaa ja menetystä, omaani, lapsen tai miehen. Laulan melankolisia lauluja. Tiedän että kyse on hormoneista mutta se ei auta yhtään.

Mistä apu, en kestä enää?!! E-pillereitä en voi syödä, toinen lapsi on haaveissa, ja muutenkaan ne eivät auta, niistä tulee ahdistus koko kuukaudeksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon tarpeeseen käytettynä ei aiheuta riippuvuutta eikä muita ongelmia.

Itse olen käyttänyt diapamia tuolla annostuksella tarvittaessa parin vuoden ajan. Tehoaa hyvin, leikkaa pahimman raivon ja pystyy ajattelemaan. Ei turruta eikä tosiaan aiheuta riippuvuutta.

Mitkään luontaistuotteet eivät sitten, by the way, auta. Kokeilin niitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla