Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille kysely.

Vierailija
01.12.2019 |

Monet naiset saavat "vain" klitorisorgasmeja, toiset nauttivat jopa sarjaorgasmeista – miksi? Seksuaaliterapeutti: "Jotkut pystyisivät sen harjoittelemalla saamaan"
Osa naisista kykenee sarjaorgasmeihin – siis saamaan useita orgasmeja peräkkäin. Orgasmin laatua tai voimakkuutta on kuitenkin vaikeaa mitata, kertoo seksuaaliterapeutti Annukka Lavikainen.

"Miksi en saa koskaan orgasmia yhdynnässä, mutta masturboidessa saan?"

Saatko vain klitorisorgasmeja?

Naisille kysely.

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris ei ole pelkästään se nyppylä toosan etuosassa. Suurin osa klitoriksesta on pinnan alla, ja myös emättimen stimuloinnista saadut orgasmit ovat klitorisorgasmeja.

Vierailija
2/18 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat orgasmit tulee takuuvarmasti tantraseksillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/18 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa ollenkaan sitä ulkoista klittaa hieromalla (mitä nyt varmaan tässä tarkoitat klitorisorgasmilla). Saan vain sisäkautta (ja sekin on klitorisorgasmi).

Pystyn myös tekemään itselleni orgasmin mihinkään koskematta. Ei tarvitse kuin jumpata lantiopohjan lihaksistoa oikeassa rytmissä ja hengittää kiivaammin.

Vierailija
5/18 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klitoris ei ole pelkästään se nyppylä toosan etuosassa. Suurin osa klitoriksesta on pinnan alla, ja myös emättimen stimuloinnista saadut orgasmit ovat klitorisorgasmeja.

Onko todella näin? Mielestäni emättimen kiihottumisesta seuraava orgasmi on paljon kokonaisvaltaisempi kuin klitoriksen huipun (hupun alla) näpläämisestä syntyvä. Jälkimmäinen o on jotenkin keinotekoinen, tekninen.

Vierailija
6/18 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppia

Vierailija
7/18 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ”g-pisteen” sörkkiminen ei tee mulla kuin haittaa.

Vierailija
8/18 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kaikilla tavoilla, ml. ajatuksen voimalla ja esim. kasvojen, hiusten tai käsien koskettelusta. En tiedä saanko sarjaorgasmeja, lasken itse orgasmeiksi vain ne kliimaksit joiden jälkeen joutuu palaamaan tasannevaiheeseen tai palautumaan. 

Vierailija
9/18 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko todella näin? Mielestäni emättimen kiihottumisesta seuraava orgasmi on paljon kokonaisvaltaisempi kuin klitoriksen huipun (hupun alla) näpläämisestä syntyvä. Jälkimmäinen o on jotenkin keinotekoinen, tekninen.

On todella näin. Voit googlata kuvan. Emättimen kautta voi stimuloida paljon suurempaa osaa klitoriksesta kuin vain kärkeä (mutta epäsuoremmin), että ihan luonnollista että tuntuu kokonaisvaltaisemmalta. 

Vierailija
10/18 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan myös yhdynnässä, mutta ensimmäinen on mielestäni se oikein orgasmi. Sen jälkeen pystyn jatkamaan seksiä (en heti kovaa) ja saan joskus toisen, kolmannen, en muista saaneeni neljättä. Ne toiset orgasmit ovat kuitenkin olleet paljon laimeampia, enemmänkin tuhahduksia tai ihan kokonaan karanneita vaikka supistelenkin aika paljon koko seksin ajan. Mies piti aluksi tärkeänä, että saan monta orgasmia, mutta ihan oikeasti en nauti seksistä ja niistä pienistä orkuista enää niin paljon ja hyvin harvoin itse haluan jatkaa ja väsyttää itseni täysin laimeiden orgasmien vuoksi. Kun se ensimmäinen on paras ja ihanin, haluan varioida vain sitä miten saan ensimmäisen. Joskus jos joutuu olemaan pitkään ilman niin sitten yleensä haluaa menetetyn ajankin edestä. Silloin käsisuihku toimii paremmin toiseen orgasmiin koska se ei ole liian raju.

Vierailija
11/18 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan myös yhdynnässä, mutta ensimmäinen on mielestäni se oikein orgasmi. Sen jälkeen pystyn jatkamaan seksiä (en heti kovaa) ja saan joskus toisen, kolmannen, en muista saaneeni neljättä. Ne toiset orgasmit ovat kuitenkin olleet paljon laimeampia, enemmänkin tuhahduksia tai ihan kokonaan karanneita vaikka supistelenkin aika paljon koko seksin ajan. Mies piti aluksi tärkeänä, että saan monta orgasmia, mutta ihan oikeasti en nauti seksistä ja niistä pienistä orkuista enää niin paljon ja hyvin harvoin itse haluan jatkaa ja väsyttää itseni täysin laimeiden orgasmien vuoksi. Kun se ensimmäinen on paras ja ihanin, haluan varioida vain sitä miten saan ensimmäisen. Joskus jos joutuu olemaan pitkään ilman niin sitten yleensä haluaa menetetyn ajankin edestä. Silloin käsisuihku toimii paremmin toiseen orgasmiin koska se ei ole liian raju.

Erikoiista, en ole kuullut tuollaisesta naisella ennen. Miehillä toimii melkein aina juuri noin.

Vierailija
12/18 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös ihmetellyt, kun täällä puhutaan että saa monta orgasmia seksin aikana. Itsellä myös, että ensimmäinen orgasmi on niin voimakas, etten kaipaa sen jälkeen enää toista. Ensimmäisen jälkeiset on laimeampia ja kosketus tuntuu lähinnä epämiellyttävältä. Ainoastaan kerran on mies onnistunut antamaan ensimmäisen orgasmin jälkeen toisen, joka tuntui ensimmäistä paremmalle. Suuseksissä antoi orgasmin ja antoi hetken tasaantua. Sitten hiljalleen alkoi tehdä kielellä lyhyitä rauhallisia liikkeitä. Aina yksi nuolaisu ja tauko. Jossain vaiheessa pystyi taas jatkamaan normaalisti ja silloin sain todella voimakkaan ja kokonaisvaltaisen orgasmin.

Vierailija
13/18 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoiista, en ole kuullut tuollaisesta naisella ennen. Miehillä toimii melkein aina juuri noin.

Täällä toinen nainen ilmoittautuu. Just laitoinkin kommenttia ja sitten huomasin että asiaa on ihmetelty.

Vierailija
14/18 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen nainen ilmoittautuu. Just laitoinkin kommenttia ja sitten huomasin että asiaa on ihmetelty.

Joo ei se välttämättä ole mitenkään harvinaista, en vaan ollut ikinä kuullut ennen tai tullut edes ajatelleeksi. Aika pienistä porukoista joutuu yleistämään, ei ole tullut vertailtua kokemuksia hirveän monen multiorgasmisen naisen kanssa. Jostain syystä tätä ei pidetä hyvänä kahvipöytäkeskusteluna. 

Mulla ne tulee voimakkaammiksi ja tyydyttävämmiksi. Välillä voi heiketä ja sitten voimistua taas. 

Vierailija
15/18 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei se välttämättä ole mitenkään harvinaista, en vaan ollut ikinä kuullut ennen tai tullut edes ajatelleeksi. Aika pienistä porukoista joutuu yleistämään, ei ole tullut vertailtua kokemuksia hirveän monen multiorgasmisen naisen kanssa. Jostain syystä tätä ei pidetä hyvänä kahvipöytäkeskusteluna. 

Mulla ne tulee voimakkaammiksi ja tyydyttävämmiksi. Välillä voi heiketä ja sitten voimistua taas. 

Oli ehkä tahtomattasi tökerösti muotoiltu vähän kuin olisit kommentoinut "outoa naiselta, tyypillistä mieheltä".

-Se ensimmäinen, jolle kommentoit.

Ja eroja varmasti on, mutta itse saan lähes aina parhaan orgasmin ensin ja kiihottuminen ja nauttiminen vähenevät sen jälkeen. Enkä ole saanut orgasmeja tavallaan sarjakaan kovin montaa kertaa vaan yleensä jonkinlainen tasausvaihe tulee vaikkei hommaa tarvitse aloittaa tietenkään ihan alusta koska p imppi käy valmiiksi kuumana. Minulle ne toiset ei vain ole tuntuneet yhtä hyviltä ainakaan tähän mennessä. Joskus ihan ok, mutten tarvitse niitä koska sen jälkeinen tunne ei ole sama.

Vierailija
16/18 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksenasettelu tosiaan hiukan huono. Toisekseen kaikki naiset eivät edes tiedä, etteivät saa lainkaan. Ihana supistelu EI vielä yksin ole orgasmi.

Vierailija
17/18 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan sarjassa, mutta yleensä nimenomaan vain naimalla. Nuolemalla tai sormettamalla tulee vain yksi. Jännä muuten, en voi sietää sitä, että klitoristani räplätään siitä ulkopuolelta seksin aikana. Ei tunnu hyvältä vaan häiritsee. Joskus joku mies ihmetteli tätä kovasti.

Vierailija
18/18 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä saan sarjassa. Masturboiden en itse pysty jatkamaan. Mutta kumppanin kanssa onnistuu. Mulla orkut voivat olla erilaisia laimeta ja voimistua. Mutta silti haluan mielelläni useita orkkuja, niin paljon että olen ihan voipunut niiden jälkeen.

Mulla emätinorkku on voimakkaampi (vaikka klitoriksesta sekin tulee) kuin klittaorkku. Ja niiden yhdistelmä on taivaallinen.