Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä minuun sattui jättää sinut

Vierailija
01.12.2019 |

Sattui elää ilman sinua. Oli pakko lähteä. Enkä minä edes vihaa sinua, vaikka pitäisi. Olen niin surullinen, että tämä kaikki meni näin. Sattuu herätä, elää ja vihata elämää. Olen joutunut kärsimään niin paljon sen jälkeen. En pysty edes olemaan tässä todellisuudessa, kun se kaikki tuska on niin vahvaa ja yhä läsnä. Voiko tästä muka ikinä selvitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, sinuako pitäisi sitten sääliä kun olit jättävä osapuoli?

Vierailija
2/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, sinuako pitäisi sitten sääliä kun olit jättävä osapuoli?

En kaipaa sääliä. Oli pakko lähteä ja menin mahdollisuuden mukana. Olisin kuollut muuten. Enkä koskaan lakannut rakastamasta ja olisin halunnut vielä korjata kaiken. Mutta en pysty siihen. En saa edes omaa elämääni rakennettua, saati pelastettua sinua. Olen niin pahoillani. Minun piti auttaa sinua, ajattelin niin. Vaikken olisi enää elämässäsi niin en olisi halunnut jättää pelkkää tyhjää aukkoa. En edes tiennyt rakastitko sinä minua oikeastaan ikinä. Et kai edes halunnut minua. Minulle sinä olit kuitenkin niitä harvoja, joita minä rakastin. Sinun olisi pitänyt suojella minua, mutta olit itse se vaara. Olen vain niin surullinen, että tämä on minun elämääni, meidän elämäämme. Koko perhe on rikki ja suku hajalla. Kaikki puhuvat, vaikka eivät tiedä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastin sinua ja sinä petit minut! En pysty enää ikinä rakastamaan ketään. Olen niin yksin ja yksinäinen. Olen tämän kaiken vanki. Se kaikki sattuu vieläkin niin paljon. 

Vierailija
4/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä fantasiaprovo. 3/5

Vierailija
5/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin nuori. Kasvatit minut itse sellaisessa ympäristössä... Sinun pitäisi ymmärtää. Minä kaipasin sinua, mutta en voinut sanoa sitä. Olen menneisyyden vanki ja tarvitsisin kai apua. En pysty kokoamaan elämääni. En raapimaan mitään kasaan. Olisin toivonut toisenlaisen elämän, sellaisen kuin muilla. En edes tiedä mitä teen täällä enää tai miksi minun piti vastaanottaa sellaista ja kun se ei jäänyt edes ainoaksi kärsimykseksi. Ei minusta ole tähän. Miksi edes hankitte minut, kun ette halunneet minua?!

ap, 3 myös ap

Vierailija
6/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä fantasiaprovo. 3/5

Tiedän, että jos kertoisin kaiken niin kukaan ei uskoisi minua. Kai he suojelevat itseäänkin. Eihän meillä Suomessa tapahdu mitään tällaista. Ja hyvä veli -kerho suojelee toisiaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi