Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulenko katumaan iltatähteä?

Vierailija
01.12.2019 |

Olen 37v, lapset 9&11v.
Mietintä päällä, että tekeekö vielä yhden vai oliko tämä lopullisesti tässä.
Nämä olemassa olevat lapset tuli kun siltä tuntui, ilman suurempia mietintöjä tai odotuksia siitä mitä vanhemmuuden pitäisi olla. Otin kaiken vastaan sellaisena kuin se tuli ja hyvä niin. Ollaan edelleen heidän isän kanssa yhdessä.
Nyt mietin tätä lapsiasiaa tosi paljon tarkemmin (vaikeammin...) kuin silloin nuorempana.
Katuuko kukaan iltatähteä? Tuleeko usein mieleen kuinka pääsisi jo helpommalla kun olisi vaan ne isot lapset?
Minulla on joku halu vielä lapseen, mutta en tiedä kadunko sitten kun on uhmaikäinen ja teinit.... Miksi tämä on näin vaikeaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lisää vielä:

Tokikaan en voi tietää saisinko enää edes lasta, mutta että lähteäkö tosissaan yrittämään.

Meillä olisi tilaa, talous kunnossa ja kaikki perusasiat hyvin (isovanhempia ei tosin enää liiaksi). Kai murehdin sitäkin että muuttuuko asiat huonommaksi, koska tosiaan kaikki on nyt niin hyvin.

Vierailija
2/9 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan henkisesti terve katuu omaa lastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tule katumaan

Vierailija
4/9 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sen tietää jos lapselle on vielä tilaa, koska senkin tiesi, kun lapsiluku oli täynnä.

Vierailija
5/9 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskaltaisi riskeerata elämäämme tossa vaiheessa .

Vierailija
6/9 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tilanteessa se olisi järjen köyhyyttä. Eri asia olisi jos olisit lapseton.

Vierailija
7/9 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kadut. Ainakaan jos tulee normaali ja terve lapsi, mutta sitähän ei voi koskaan tietää. Isosisaruksista olisi jo valtavasti apua ja seuraa pienelle. Sinuna lähtisin yrittämään jos siltä kerran tuntuu ja mieskin on samaa mieltä :)

Vierailija
8/9 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin saman ikäinen alkaessani odottaa meidän iltatähteä. Esikoinen saman ikäinen kuin sinun lapsesi ovat. Raskaus sujui yhtä hienosti kuin 10 vuotta aiemmin, eikä olo tuntunut tai tunnu pätkääkään iäkkäämieltä.

Elämä on aivan ihanaa, ja kaikki perheessä aivan hulluna kuopukseen. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan, josko vauva vielä tärppäisi.

Vierailija
9/9 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat sisarukset eivät välttämättä ilahdu yhtään. Älä ainakaan laske sen varaan, että heistä olisi apua.

Heidän rahantarpeensa (ihan elämiseen) kolminkertaistuu - nelinkertaistuu seuraavien viiden vuoden aikana. Samoin he tulevat murkkuina tarvitsemaan teidän huoltajien huomiota paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän