Kannattaako vaihtaa älypuhelin?
Nykyinen älypuhelimeni hidastunut ja se ärsyttää välillä. Lisäksi kamera ei toimi enää eli en saa valokuvia otettua. Nyt Black Friday-viikon kunniaksi saisi 69 eurolla uuden, mutta vaihtohyvitystä tulisi vain 8 euroa eli lopullinen hinta 61 euroa. Lisäksi tietysti kuoretkin olisi ostettava eli 80 e kokonaishinta lopulta. Vanhan lataaminen kestää nykyään nelisen tuntia mikä aika kauan. Vanha ollut käytössä vähän yli kolme vuotta. Voiko olla, etten kohta saa hyvityksessä mitään? Miten teen? Tarjous vain tän päivän enää. Miettinyt koko viikonlopun tätä.
Kommentit (20)
No vaiha ihmeessä jos noin paskana.
Ihan sitä halvinta ei kyllä kannata ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Honor S7:ää ajattelin.
Nykyinen siis ensimmäinen älypuhelimeni enkä normaalisti vaihda usein mitään laitetta ja siksi ollut jo kolme vuotta käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvä?
No tuohan kuulostaa jo ihan romulta. Tottakai vaihtoon, varsinkin noin edullisella hinnalla,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Honor7 ollut 3 vuotta ja olen tykännyt. Nopea käyttää ok kamera ja sormenjälkitunnistin hyvä niin helppo avata lukitus sormella 👍 En tiedä eriaako s7 malli kauheasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Honor7 ollut 3 vuotta ja olen tykännyt. Nopea käyttää ok kamera ja sormenjälkitunnistin hyvä niin helppo avata lukitus sormella 👍 En tiedä eriaako s7 malli kauheasti.
Sormenjälki lähetetty kiinan kommunisteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvä?
Osta iphone
Ei kannata jos vaihtohyvitys on vain 8 euroa, kyllä nyt ainakin puolet myyntihinnasta pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvä?
Osta iphone
Mieluummin pitää vanhan romun ku laittaa omenan puolikkaan 😂
Tee-se-itse-tyyppinä yrittäisin vielä puhaltaa lisäaikaa vaihtamalla uuden akun ja asentamalla vaikkapa LineageOs-käyttöjärjestelmän, mutta helppoutta arvostavalle toki yksinkertaisinta vain vaihtaa uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvä?
Osta iphone
Mieluummin pitää vanhan romun ku laittaa omenan puolikkaan 😂
Älä viitti. Iphone on tuhat kertaa parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jos vaihtohyvitys on vain 8 euroa, kyllä nyt ainakin puolet myyntihinnasta pitää olla.
Se on kyllä aika mitätön. Tosin varmaan ei varmaan siksi voi hyvitystä paljon antaa, koska on valmiiksi alennettu hinta.
Vierailija kirjoitti:
Tee-se-itse-tyyppinä yrittäisin vielä puhaltaa lisäaikaa vaihtamalla uuden akun ja asentamalla vaikkapa LineageOs-käyttöjärjestelmän, mutta helppoutta arvostavalle toki yksinkertaisinta vain vaihtaa uuteen.
Paljonkohan sillä saisi lisäaikaa?
Aivan ensiksi kannattaisi ehkä kokeilla tehdasasetusten palautusta, voi korjata monta vikaa ja puhelin palautua vielä käyttökelpoiseksi.
Ja mistä tietää mitä tarjouksia huomenna tulee, kun cyber monday?
Vierailija kirjoitti:
Aivan ensiksi kannattaisi ehkä kokeilla tehdasasetusten palautusta, voi korjata monta vikaa ja puhelin palautua vielä käyttökelpoiseksi.
Mitä tehdasasetusten palautus tekee? Poistaako se kaikki puhelimeen alun perin kuulumattomat sovellukset kuten whatsappin ja messengerin? Tai en muista olivatko jo valmiina puhelimessa. Ehkä kamerakin alkaisi toimia taas? Nyt kamera ilmoittaa kameravirheestä, että olisi muka taskulamppu päällä, vaikka ei ole. En muista olenko kokeillut tehdasasetusten palauttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdasasetusten palautus tekee? Poistaako se kaikki puhelimeen alun perin kuulumattomat sovellukset kuten whatsappin ja messengerin? Tai en muista olivatko jo valmiina puhelimessa. Ehkä kamerakin alkaisi toimia taas? Nyt kamera ilmoittaa kameravirheestä, että olisi muka taskulamppu päällä, vaikka ei ole. En muista olenko kokeillut tehdasasetusten palauttamista.
Kyllä, poistaa kaiken...
En mielellään kuormittaisi luontoa puhelimen hankinnalla, mutta ei kiva tuo hidas toimivuuskaan. Google maps tökkii tosi pahasti. Miten kannattaisi tehdä?