Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kumman "alueen" orgasmi teillä voimakkaampi?

N-37
01.12.2019 |

Vaginaalinen vai klitoris?

Itselläni vaginaalinen on sellainen tasaisesti hyvältä tuntuva, nopeammin alle minuutissa ohi menevä, mutta klitorikseen kohdistunut (esim miehen kielen kärjellä tai sormella aiheutettu) on sellainen joka vie lähes tajun! Se tunne sykkii vaginassa, anaaalin ympärillä asti ja itse klitoriksen kärjessä monta minuuttia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penetraatiossa saatu on kokonaisvaltaisesti tyydyttävin, mutta kokemuksena suuseksillä tai anaaliseksillä saatu orgasmi on yhtä voimallinen.

Parasta on, kun saa noi kaikki peräkkäin.

Vierailija
2/5 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penetraatiossa saatu on kokonaisvaltaisesti tyydyttävin, mutta kokemuksena suuseksillä tai anaaliseksillä saatu orgasmi on yhtä voimallinen.

Parasta on, kun saa noi kaikki peräkkäin.

Korjaan: penetraatiolla tarkoitan siis emätinyhdyntää, eli emätinyhdynnällä saatu orgasmi kokonaisvaltaisesti tyydyttävin kokemus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginaalinen on minulla järisyttävämpi, parhaimmillaan sellainen, että täytyy varoakiikkeelle lähtöä, voi lähteä taju. Nuo 2 yhdessä on taivaallinen kokemus.

Vierailija
4/5 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyseksistä isommat orgasmit.

Vierailija
5/5 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vaginaalisia orgasmeja vasta pari vuotta, mutta minulla niistä n. 9/10 on hiukka vaimeampia kuin klitoriksenpäästä esim. nuolemalla. Yhdyntäorgasmi on kuitenkin jollainlailla tyydyttävämpi ja se väsyttää lantion ja p impin eri tavalla enkä pysty sen jälkeen niinkään helposti jatkamaan seksiä (yleensä se on muutenkin vaikeaa).

Sitten se 1/10 yhdyntäorgasmi on valtavan voimakas ja paraita asioita elämässä. Siitä kyyneleet nousevat silmiin ja tärinää kestää pitkään sen jäljeenkin. Tosin nuo jälkisävärit ovat mielestäni enemmän epämiellyttäviä kuin nautinnollisia. Luulen, että noissa koko p imppi saa riittävästi stimulaatiota kaikkialta samaa aikaa ja siksi ovat niin voimakkaita.

Joitakin viikkoja sitten mieheni nuoli klittaa ja painoi samalla sormillaan g-pistettä voimakkaasti, melkein kivuliaasti vaikka olinkin kiihottunut. Sain todella voimmakkaan orgasmin, mutta jälkioireina kohtua vihloi koko yön enkä pystynyt nukkumaan...

Parhaiten orgasmin kannalta itselläni toimii riittävän pitkälle viety esileikki eli esim. mies nuolee kunnes tunto on todella herkkä. Joskus edetään nopeamminkin, mutta se ei ole niin varmaa. Sitten saan helpoiten lähärissä, päällä en pääse oikeanlaiseen kippuraan/kulmaan, ettei miestä sattuisi.

Jos en tule yhdynnässä (sekin on aika yleistä) niin voimakkaimman orgasmin saan suuseksillä ja pepun sormetus ja välilhan painaminen lopussa vahvistaa sitä. Ne ovat todella voimakkaita ja hyvä puoli, ettei niistä seuraa mitään outoja jälkioireita kuten kyyneleitä, värinää, sätkyjä, kipuja...

Lelujakin on joitain, mutta ne toimivat meillä enemmänlin piristeenä, eivät ole useimmin käytössä eivätkä hirveästi vaikuta orgasmiin itselläni. Paitsi pieni peppudildo, sellainen lasinen, mutta sormikin käy. Vibralla tulen nopeasti ja aggressiivisesti, mutten niin täydellisesti. Yksi toimiva myös käsisuihku, sillä saa hyvin orgasmin ensimmäisen jälkeen koska on tarpeeksi hellä, mutta en sitä käytä kuin pari kertaa vuodessa.