Miten päättyi seksisuhteesi varattuun henkilöön.
Tapasin dettisovelluksen kautta miehen, joka paljastui varatuksi. Asia ei lopulta haitannut, koska en halunnut seurustelusuhdetta.
Nyt muutaman kuukauden jälkeen, mies tunnusti rakastuneensa minuun ja aikoo jättää vaimonsa. Toki saa jättää vaimonsa, mutta en edelleenkään halua tämän enempää, joten...
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Suhde varattuun loppui, kun sain kuulla miehen olevan kihloissa. Soitin siis miehelle väärään aikaan. Myös miehen kihlaus loppui siihen paikkaan.
Olin sen jälkeen aika paljon tarkempi miesten kanssa ja kuuntelin tuntemuksiani huolellisemmin.
Jatkoa vielä edelliseen: Mies soitteli minulle lukuisia kertoja sen jälkeen, tai yritti soittaa, sillä en vastannut.
Mentiin kimppaan lapsi tuli turvakoti ja ero.
Tavallinen tarina. Ei tarvetta huonoihin uusintoihin.
N45
Silta unohtui nyt ”onko kohtalotovereita?”
Markku hakkasi mut useaan kertaan kun salasuhteeni Larsiin paljastui. T:Paula
Tapahtui ennen somea ja kännyköitä: mies jäi kiinni soittaessaan kotoa ollessaan lapsenvahtina. Lapsi ei nukkunutkaan vaan kuulin taustalta hänen äänensä. Kävi ilmi, että kyseessä oli vauva, joka oli syntynyt niiden kuukausien aikana, kun tapailimme. Lopetin tapailun siihen. Mies soitti vielä joskus muutamaa vuotta myöhemmin mutta en lämmennyt uudelle yritykselle.
On päiviä, jolloin huomaan olevani tyytyväinen sinkku, siitä huolimatta, että (ns.) syyhyää ja kaipaan toisen kosketusta vimmatusti. Tekee hyvää itsetunnolleni se, että en ole toistaiseksi (koputtaa puuta) harjoittanut seksiä kenenkään varatun tai varatuksi paljastuneen kanssa.
Aloin seurustella itse joten fuckbuddy jäi. En tiedä saiko vaimonsa ikinä minusta tietää, eikä rehellisesti sanottuna edes kiinnosta.
Seksi oli hyvää ja mies teki kaikkensa että tuli kylään kun kutsuin, jopa ehkä liian innokkaasti.
Soitteli liki vuoden perään, uskoi että suhde on ohi vasta kun kihlauduin.
N27
Vierailija kirjoitti:
N45
Tajusko joku tästä jotain?
Pitkään tapailemani mies paljastui ukkomieheksi ensimmäisenä yönään minun luonani. Olin aika ihastunut ja jollain lailla varmaan uskoin, että kyseessä ei ollut vieraissa käyvä mies vaan ihana parisuhteen alku, joten tapailu jatkui vielä jonkin aikaa. Puolustuksekseni vetoan siihen, että olin parikymmentä vuotta nuorempi kuin nyt ja melko kokemattomana vielä huijattavissa.
Vähitellen minua alkoi ärsyttää muodostumassa ollut rutiini. Olimme työn puolesta joskus tekemisissä keskenämme iltaisinkin, ja koska asuimme melko lähellä toisiamme, palasimme kotiin samalla taksilla. Taksissa mies sanoi kuljettajalle joko minun osoitteeni tai sen, että ensiksi mentäisiin minun osoitteeseeni ja matka jatkuisi siitä vielä. Ja jokaisella kerralla miehellä oli hyvää viiniä mukanaan. Rutiinin ärsyttävä osa oli se, että aiemmin halailemaan jäänyt rakastaja nousi heti sängystä, kävi huuhtomassa vehkeensä, tuli sitten kalsarit jalassa ihan sängyn reunalle makaamaan ja kosketusta välttelemään ja viiden minuutin kuluttua veti vaatteet ylleen ja häipyi. Vähitellen minulle alkoi valjeta, että minun hintani kai oli puoli pulloa punaviiniä. Sitten alkoi raivostuttaa, kun kuvittelin miehen tyytyväisenä ajattelevan, että hän oli löytänyt kultasuonen: seksistä pitävän naisen, joka ei kysellyt kotioloista eikä soitellut perään. Ja että hän melko varmasti piti minua tyhmänä.
Mies soitteli minulle pitkään uuden kaavan mukaan: kyseli kohteliaasti kuulumisia, mutta kuulosti siltä, etteivät kuulumiseni kiinnostaneet yhtään. Ja lopuksi tuli aina se, että pitäisiköhän meidän tavata joku ilta. Hän soitteli pari kolme vuotta toiveikkaasti, kunnes sanoin, ettei enää onnistuisi. Eipä ole kuulunut mitään tuon jälkeen.
Työpaikalla alkanut sutina päättyi aikanaan kun vapaatakin seuraa oli tarjolla ja kaipasin itse oikeaa seurustelusuhdetta. Olin nuori ja ajatus toisen avioerosta tuntui ihan hirveältä. Mies sitä pyöritteli ja minä jarruttelin. Miehellä oli ollut aiemmin suhde samalla työpaikalla ja oli myös mun jälkeen. Tyyppinä hän on sellainen kiltti kukkia tuova nössö. Vaimonsa oli heillä se menestyjä. Ovat edelleen yhdessä nyt 15 vuotta myöhemmin.Avioliitto on varmaan kestänyt jo ainakin 25 vuotta.
Häihin ja kolmeen lapseen - niin, tai ei se siis vielä ole päättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Tajusko joku tästä jotain?
No ei. Ei vaikka pariin kertaan luinkin.
Juuri siksi kun ollaan molemmat varattuja.
En tiedä, kun ei ole päättynyt vielä. On oltu suhteessa nyt 20 vuotta ja tiesin heti kättelyssä, että mies on varattu.
Aluksi luulin, että suhde on seksisuhde, mutta se osoittautuikin rakkaussuhteeksi. Kun hänen vaimonsa kuuli asiasta, vaimo lopetti sen vähäisenkin seksin miehensä kanssa, mutta avioliitto jatkui. Se olikin ilmeisesti pelkkä talousavioliitto heidän välillään. He olivat olleet yhdessä jo yli 20 vuotta ja lapset olivat lähteneet jo kotoa. Vuosia yhteen laskemalla (21+22+20) toteatte, ettei mies ole enää ihan poikanen. Huomatkaa, että meillä on ikäeroa lähes 20 vuotta.
Asumme eri kaupungeissa, joten tapaamme vain 1-2 kertaa viikossa. Minulle tämä sopii, tuskin parempaa sänkykumppania löydän koskaan. Jokainen tapaaminen on mielestäni parempi kuin edellinen. Ja suhteemme sopii hänellekin ja hänen vaimolleen, koska minä en vaadi heidän eroaan.
Kukin tyylillään, saa nähdä, montako vuosikymmentä tämä vielä jatkuu.
Suomalainen kansanlaulu sanoo: Ei mistään saa niin armasta heilaa kuin toisen tähtehestä.... Mies vaikutti ihan hylätyltä ensi tapaamisessa ja seksin suhteen hylätty hän olikin. Pääsin opettamaan hänelle miltei kaiken tietämisen arvoisen.
Suhde varattuun loppui, kun sain kuulla miehen olevan kihloissa. Soitin siis miehelle väärään aikaan. Myös miehen kihlaus loppui siihen paikkaan.
Olin sen jälkeen aika paljon tarkempi miesten kanssa ja kuuntelin tuntemuksiani huolellisemmin.