Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa hieno juoksukeli.

Vierailija
01.12.2019 |

Voisipa vaan juosta, urheilla ja ulkoilla kaiket päivät.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan minun naapuri? Se tuli juuri lenkiltä. Olin ihan kateellinen, kun raskaana en pääse lenkille.

Vierailija
2/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai raskaanakin lenkkeillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 33 ja ennenaikaisia supistuksia ja järkyttävät liitoskivut. Hyvä kun pystyy kävelemään vessaan. En pääse edes kävelylle.

Vierailija
4/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset kengät sinulla on? Pitäisi hankkia talveen sopivat.

Vierailija
5/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli. +3, tyyntä, maassa ei lunta eikä jäätä. Kävin juoksemassa 11,1km kisan ja aikaa meni 58 min. Oon supertyytyväinen.

Vierailija
6/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oli. +3, tyyntä, maassa ei lunta eikä jäätä. Kävin juoksemassa 11,1km kisan ja aikaa meni 58 min. Oon supertyytyväinen.

Saat olla supertyytyväinen!

Vierailija
7/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joo ihan törkeän hieno aamupäivällä käydä tunti juoksemassa. Tyyni, aurinkoinen keli ja meren rannassakin kaikki ihanan valkoista kuuraa <3

Vierailija
8/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset kengät sinulla on? Pitäisi hankkia talveen sopivat.

Käy testaamassa esimerkiksi Salomonin spikecross-kengät. Niitä saa nyt noin satasella. Icebugin kengissä on tosi hyvä pito.

Vierailija
9/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä Helsingissä tarvinnut nastoja, vaikka jossain vähän jäätä olikin. Ne kohdat pystyi kiertää. Mulla oli Asics goretex juoksukengät, niissä on hyvä pohja. Sitten kun on kunnolla liukasta, otan nastakengät, mutta en muista niiden merkkiä. Ne on ihan juoksuun tarkoitettu. Itse en tykkää salomoneista juoksussa, koska niiden nauhoitus ei ole mulle hyvä juoksuun.

Vierailija
10/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksen vielä ihan normi asicseilla, mutta mietityttää kyllä jäiset kelit. Tosin juoksen pelkästään hiekkateillä niin en ole yleensä tarvinnut mitään erikoisempia vempeleitä? Millaista noilla nastoilla on juosta?

Vierailija
11/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Lahden seudulla oli ainakin aamulla jäinen tien pinta.Juoksin lenkin Salominin nastalenkkareilla, suurimman osan kyllä hiekkatietä ja pururataa pari kiusaa.Hyvät on noinkengät olleet talvikeleillä juosta.Hiihtokelejä odotellen.

Vierailija
12/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastoilla on todella miellyttävää juosta, kannattaa kokeilla! Malleja on nykyään valtavasti tarjolla ja omaan jalkaan sopiva juoksukenkämerkki todennäköisesti tarjoaa jonkun nastoitetun mallin.

Toiset rakastavat Salomonin kenkiä mutta toiset eivät pidä niiden pikanauhoituksesta. Icebugin nastat ovat usein hyvin pitävät mutta kenkä on aika pelkistetty. Inov8 tarjoaa myös hyviä juoksukenkiä joissa on nastat.

Itse siirryn nastoihin heti kun alkaa olla pakkasta. Juoksu kulkee nautinnollisesti eikä tarvitse miettiä, mistä voi mennä. Jos juokset vain asfaltilla, nastat kuluvat nopeasti. Sulalla asfaltilla niitä ei juuri kannata käyttää.

Itse juoksen paljon poluilla talvellakin, ja suosin hyvin kovia suunnistuskenkiä niiden napakkuuden ja hyvän tuntuman vuoksi.

Vierailija
13/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi huomenaamulla ehtii lenkille, koska missasin tämän aamun upean kelin. Tuolla on ihana käydä kävelemässä ja juoksemassa, kun voi siksi aikaa unohtaa kaiken muun. Kesälenkkareilla meinaa kyllä olla vähän liukasta ja varpaat kastuvat, mutta näillä mennään.

Kiitos aloittajalle tästä hyvän mielen topicista. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi