Taajama-alueella pitäisi kieltää autolla ajo klo 23-06
Saisivat ihmiset nukkua.
Jos on yökyöpeli, niin voi mennä jalan, potkulaudalla, pyörällä tai jollain muulla hiljaisella vempeleellä.
Ja ravintolat kiinni kanssa klo 23. Viinaa voi juoda kotonakin.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne, jotka tulee/menee töihin tuohon aikaan?
No menet potkulaudalla taajaman rajalla olevasta parkkihallista hakemaan autosi!!!
Mitäs jos muuttaisin huopatossutehtaalle.
Tai taloon jossa äänieristys toimii.
Tai osta korvatulpat.
Mikseivät kaikki taajamat ole kuin Malminkartano, jossa autot jäävät aluetta kiertävän kadun luo ja sisäosa on melusaasteeton.
Ehkä kannattaisi muuttaa maalle. Moni joutuu kulkemaan mainitseminasi aikoina töihin tai töistä kotiin.
Hyvä idea. Ei kenenkään ole pakko ajaa yöllä autoa, silloin nukutaan. Kuka laatisi kansalaisaloitteen?
Minusta taas kaupunkialueella ajo pitäisi kieltää 14-16 välillä. Liikenteen äänet häiritsevät mun iltapäivän kahvihetkeä. Ei muilla niin väliä, odottakoot että ole kahvini juonut.
Hah, mulla on oikeus olla yövirkku, ja sitäpaitsi minä olin 8vuotta taksiammatissa ja nimenomaan yöllä, itse tykkään nukkua aamuisin.
Jos sulla on varaa oktaloon niin kyllä sulla on varaa kunnon äänieristykseenkin, edes makkariin...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi muuttaa maalle. Moni joutuu kulkemaan mainitseminasi aikoina töihin tai töistä kotiin.
Arvaa mitä? Maaseudulla ei todellakaan ole hiljaista edes öisin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Ei kenenkään ole pakko ajaa yöllä autoa, silloin nukutaan. Kuka laatisi kansalaisaloitteen?
Ettei menisi liian totalitaariseksi, niin sallittakoon sähköautoilla ajo alle 30 km/h nopeuksilla.
Korvatulpat on keksitty jo aikoja sitten.
Ja sitten aamulla hirveä huuto kun ei ole katuja aurattu :)
Anteeksi vain, mutta potkulauta pitää pahempaa ääntä kuin auto.
Mutta idea on hyvä, mutta jalostettava. Taajamissa pitäisi kieltää mopot tuonan aikana. Ja kevarit.
Vierailija kirjoitti:
Maalle eli kaupungin nukkumälähiöön, jossa on huono julkinen liikenne.
Yövuorolaiset tulevat töisyä 23 aikoihin, aamuvuorolaiset lähtevät 5 aikoijin, diinä bälisfä pöristelebät muug epämääräisiin aikoihin kulkevat yötyöläiset.
Joka toisen talon pihassa on tarha, jossa on 2 vasikan kokoista koiraa. Kun iltavuorolainen tulee kotiin 23 aikoihin, aloittaa koira haukun, vaapurin koira vastaa jne.
Välillä kulkee joku ihan sydänyölläkin, asutusalueen asukkaissa on monenlaisen työn tekijää, autokuskia, lääkäriä, portsaria, huoltomiestä.
Jatkuvaa liikennettä, ovien paukkinaa, koirien louskutusta,
Miksi kaupungeissa pitää olla muita ihmisiä? Heistä on vain riesaa!
There should be capital punishment for being a dimwit. OP *wink* *wink*
Entäs ne, jotka tulee/menee töihin tuohon aikaan?