Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää nainen kuvittelee pikkasen liikoja itsestään.. oma minä pikkasen hämärtynyt

Vierailija
01.12.2019 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, ettei nyt aivan balanssissa ole, kuten ei kukaan iltahöpinöihin itseään tuuttaava. Mutta totta myös on, että hän näyttää todella hyvältä ollakseen äiti.

Tyypillinen äiti kun yleensä Suomessa on sellainen, joka jättää huolehtimatta ulkonäöstään. Olen äiti, joten pystyn näin sanomaan.

Vierailija
2/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua todellakin tuo "söisit vähän enemmän", kun kateelliset valaat ilmeisesti toivoo että lihoaisi samanlaiseksi niin ei tule paha mieli omista syömisistä hoikan ihmisen nähdessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvin aisen paksua juttua, melkein kannattaa lukea, jos haluaa nauraa.

Tekee sivutyönä mallintöitä, no voi rähmäle, mainosta hakee epätoivoisesti.

Siinä lopussa on ilmittautumislomake, voi sinne avautua, jos haluaa iltalehteen. 😅😂

Vierailija
4/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on täällä Suomessakin muitakin hoikkia äitejä. Omg.

Vierailija
5/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itseluottamus naisella. Toki. Vähän liiankin hyvä. Ihan kaunis nainen toki. 

Vierailija
6/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, jos hänelle kommentoidaan painosta. Itselläni on vastaavat mitat, eikä minulle enää kommentoida toisin kuin tästä hoikempana. En ymmärrä kenen mielestä tuollainen vartalo on muka pikkupojan vartalo, ei tuosta nyt sellaista saa tekemälläkään. Eli jos kommentointia hänellä on, niin tottahan se on että se on asiatonta.

Vierailija
7/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän kyllä mallinmitoissa ole, että mikähän toimisto ottanut listoilleen? Tietääkö kukaan?

Vierailija
8/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olikin jo näköjään pitkä ketju AV:lla, kaivan jos löydän, vilahti äsken.

Vierailija
9/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on livenäkin yhtä täynnä itseään ja erinomaisuuttaan niin en ihmettele yhtään että muut kommentoi noin. Varmaan ärsyttää sen verran paljon että kommentteja muilta lipsahtelee.

Vierailija
10/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3608013/jenni-liian-hyvannakoinen-aidik…

Plus vielä yhden ketjun näin äsken tämän lisäksi

Vierailija
11/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että joku on jo ampunut alas tämän naisen av:llä. Miksi lihavuutta pitäisi ihannoida ja laittaa se sitten jonkin kehopositiivisuuden piikkiin? Ylipaino on aina epäterveellistä, se on fakta jolta monet sulkevat silmänsä. Minun mielestäni tuo nainen ei ole epäterveellisen laiha, vaan normaali. Varmasti saakin piikittelyä osakseen kateellisilta ja katkerilta naisilta.

N20

Vierailija
12/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja on se joka jutun väsää. Te 1kertaiset. Kuka vain voi päästä julkisuuteen keinolla millä hyvänsä...

Vierailija
13/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä tämä nainen nyt sitten mielestäsi kuvittelee? Ettei ihmisten lausahdukset olekaan totta, vaan mielikuvitusta? En ymmärrä, miksi ihmisten pitää hänelle huomautella syömisistä tai koostaan yhtään mitään. Itse en ole kaunis, mutta lasten jälkeen kun laihdutin, niin moni työkaveri alkoi huomauttelemaan mulle saman tapaisesti. Typerää mielestäni. Ikäänkuin hoikkuuteni olisi jotenkin heiltä pois.

Erona meissä on se, että vaikka kuumuudessa puenkin hellevaatteisiin itseni, en pukeudu seksikkäästi arkeen. Juhliin voin laittautua ns seksikkääksi, mutta en muuten. Mun naiseuteni mittariin ei seksikkyys kuulu, itseni hyvinhoito kylläkin.

Vierailija
14/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen pikkasen

Vierailija
15/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että joku on jo ampunut alas tämän naisen av:llä. Miksi lihavuutta pitäisi ihannoida ja laittaa se sitten jonkin kehopositiivisuuden piikkiin? Ylipaino on aina epäterveellistä, se on fakta jolta monet sulkevat silmänsä. Minun mielestäni tuo nainen ei ole epäterveellisen laiha, vaan normaali. Varmasti saakin piikittelyä osakseen kateellisilta ja katkerilta naisilta.

N20

Kukaan ei täällä ole väittäny häntä liian laihaksi, vaan juurikin ihan tavalliseksi. Täällä ihmetellään sitä, että ihmiset ovat muka huomautelleet, että hän on liian laiha. Pohditaan voisiko se johtua hänen ärsyttävästä itsensä korostamisesta eikä niinkään hoikkuuden kadehtimisesta (pitää itseään kauniinpanakin kuin oikeastaan on, joten pidän tätä aika todennäköisenä). Itselle tulee ainakin mieleen, että hän varmaan kovin korostetusti toteaa, että "Olen jo ihan täynnä! Miten te muut jaksatte muka vielä syödä" jne. Kyllä siinä varmasti tulee kuittia takaisin. Yksi sukulaisnainen tekee samaa. Syö itse ihan hiiren annoksia seurassa ja sitten ihmettelee, miten muilla on niin kova ruokahalu. Normaalisti ei kukaan huomauttele toisia painosta.

Vierailija
16/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton lapset on jo aika isoja. Ei kai se nyt ihme ole, ettei ole enää raskauksien jäljiltä kiloja ja on aikaa panostaa omaan itseen?

Vierailija
17/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia

Vierailija
18/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt minusta kuvittele liikoja, kyllä ulkonäköönsä saa olla tyytyväinen. Taitaa olla kerrankin oikeasti kateellisia nää valittajat.

Vierailija
19/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen hoikka nainen, nätti, ei kaunotar. Ehkä vähän reppana, jonka itsetunnolle tekee hyvää olla keskipisteenä ja julkisuudessa, ihailtuna. Olisiko hän vain ujo koska ei erityisemmin hehku?

Moni keskimittainen ja tavallinen nainen on luuston ja ihon puolesta valokuvauksellinen niin hänkin näyttää hyvälle kuvissa vartalonsa ja kasvojen puolesta. Mutta kasvot ovat aika kolhot, ohimoluut paistaa ja silmät syvällä kuopissa. Valokuvissa tietystä kulmasta hyvät, luonnossa voi näyttää lähiöäidiltä, tupakka hampaissa, mustaa kajalia, pillifarkut ja kärsivä ilme.

Vierailija
20/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on täällä Suomessakin muitakin hoikkia äitejä. Omg.

Sepä se. Tuo nainen on muutenkin todella tavallinen eikä lainkaan kaunis. Todella hämmentävä koko juttu ja mietin, että nyt on naisella omakuva hämärtynyt ja pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi