Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee taas hermo miehen "logiikkaan" syyttää minua omista mokistaan (tai kaikesta mahdollisesta) ollessaan pahalla tuulella, esimerkkejä

Vierailija
01.12.2019 |

Siis muuttuu pahalla tuulella tai väsyneenä ihan kakaraksi. Ja ei, en aio jättää häntä tämän takia vaan lähden näiden "puuskien" aikana vaikka ennemmin lenkille, sillä kukaan meistä ei ole täydellinen.

Esimerkkinä mm. oli käynyt yöllä juomassa mehua ja unohtanut mehun pöydälle. Aamulla valitti minulle, että nyt mehu on minun takiani pilalla kun en laittanut sitä yöllä vessassa käydessäni takaisin jääkaappiin (keittiö ja wc vastapäisissä suunnissa taloa eli minun olisi jotenkin utopistisesti pitänyt tietää että unohti mehun pöydälle)

Rapussamme on parhaillaan remontti ja saunaan ei eilen päässyt. Tästä ei annettu meille mitään ennakkoilmoitusta aiemmin, vaan lauantai-aamuna joku laittoi postiluukusta lapun, että sauna ei käytössä. Mies alkoi saarnata "no mikset sä ole järkännyt meille jotain vaihtoehtoista saunaa, vaikka uimahallilta, nyt on taas päivä pilalla bla bla bla" Miksi tämä olisi ollut yhtään enempää minun vastuullani kun hänenkään?

Sain yhdeltä ystävältä koirallemme tarkoitetun joulukalenterin ja kun annoin ensimmäisen luukun namia, mies tuli siihen vieren marttyyrina, että koiralle on kyllä kalenteri hommattu mutta hänelle ei. (siis oikeasti taantuu välillä 3-vuotiaaksi)

Tuossa nyt muutama esimerkki, oli pakko saada purkautua johonkin! Ja tarkennan tässä, että noita puuskia ilmaantuu onneksi vaan pari kertaa vuodessa, muuten saisi kyllä lähteä vaihtoon, jos tavaksi ottaisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen :) tsemppiä!

Vierailija
2/7 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, koita jaksaa. Minun mieheni kiukuttelee kun tultiin mökille ja HÄN unohti varaston avaimet kotiin koska oli jo edellisellä mökkireissulla unohtanut laittaa ne oikealle paikalle. Täällä se nyt äksyilee.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki vuoden esimerkit sattui just viikon sisään?

Vierailija
4/7 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki vuoden esimerkit sattui just viikon sisään?

Nämä tapahtui ihan eilisen ja tämän aamun aikana, eli laskin ne nyt tässä "samaan kasaan" Pyytää kyllä aina jälkeenpäin anteeksi ja myöntää käyttäytyneensä typerästi. 

ap

Vierailija
5/7 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vielä suht. normaalilta verrattuna eksään. Tässä esimerkkejä, mistä hän mm. kiukutteli ja tätä tapahtui usein, 3-4 kertaa viikossa.

Olin kaupassa, ex soitti ja pyysi tuomaan tupakkaa. Toin tupakkaa ja seuraavana päivänä ex sairastui keuhkoputkentulehdukseen. Syy oli luonnollisesti minun "miks sun v*tun idioo tin piti tuoda sitä tupakkia"

Olimme yhdessä festareilla ja exän entinen tyttöystävä oli siellä. He alkoivat riidellä jostakin ja tämän jälkeen sain kuulla että minä olin jotenkin juonitellut sen entisen tyttöystävän sinne festareille hänen kiusakseen 

Hän läikytti vahingossa päälleni kiehuvaa vettä, jolloin kiljaisin. En kuulemma olisi saanut kun herätin koko talon kirkunallani (kuka nukkuu klo 17 ) Kun myöhemmin rasvailin jo parantunutta palovammaa, ilmestyi eteeni uikuttamaan, että vieläkö kerjään huomiota sata vuotta sitten tapahtuneen vahingon takia.

Huh. Puoli vuotta tuota kestin kunnes en enää jaksanut.

Vierailija
6/7 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskaa provoamista

Vierailija
7/7 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kuin ETA Mikon kissanhiekkagate.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi