Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hyvilläsi siitä mitä olet saavuttanut?

Vierailija
05.06.2006 |

Olen korvesta ja kasvanut pellolla. Minulla ole ollut minkäänlaista akateemista mallia lapsuudenympäristössäni. Olen silti mielestäni suht hyvin koulutettu ja siitä hyvilläni, mutta en ylpeä. Onko muita korvesta tai virikkeettömästä maasta ponnistaneita? Mikä sinulla on ollut voimana? Minulla ehkä isoisä, joka jaksoi vastailla " mikä tuo on?" -kysymyksiin ja avomieheni fiksuus...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on useita lapsia, onnellinen avioliitto, oma talo ja työskentelen toiveammatissani. En ole enää vuosiin tiennyt, mitä muuta voisin toivoa.

Vierailija
2/5 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen. Siitä saavutuksesta olen iloinen ja ylpeä. Aivan sama mulle, mitä muuten olen saavuttanut. Tai materiaalisesti ajatellen jne. eihän mulla mitään olekaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on mennyt ihan eri lailla kuin se olisi voinut mennä. Mutta iso osa on muista kuin minusta johtuvia syitä.

Vierailija
4/5 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihana ja esikoisen la lokakuussa.

Koulutus on jääny lukioon (ainakin vielä) mut silti on vakituinen ja varma työpaikka. Tulot ei päätä huimaa mut eletään ihan hyvin.

Asunto on mieluinen ja pian maksettu. Auto on suht uus... Aika paljon on nuorenakin jo ehtinyt.

Vierailija
5/5 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä me!

Enkä pelkästään puhu siitä materiasta. Se, että on jokseenkin päässyt fiksuun seuraan ja osaa vähän katsoa asioita ei näkökulmista on mielestäni ollut antoisinta. Joskus kyllä käy kateeksi kun tuttavien vanhemmat ovat milloin rehtoreita, lääkäreitä jne. Hyvät lähtökohdat on heille annettu. Noh, ehkä tällä tavalla opettavaisempaa... Uuh, onkos se SofterSinkin korvesta;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän