Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen kumppani on kelvannut seksiin, mutta ei vakavaan parisuhteeseen?

Vierailija
30.11.2019 |

Siis nimenomaan niin että itse et ole halunnut vakavampaa mutta seksi on ollut tai olisi ollut ok. Kertokaa jos on kokemuksia.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ulkomaalainen nainen joka oli Suomessa Erasmus-vaihdossa. Hänellä oli poikaystävä kotimaassaan odottamassa, mutta meidän välille muodostui melko nopeasti seksisuhde. Tykkäsin hänestä ja olin kiintynytkin, mutta missään vaiheessa en edes haaveillut muusta. En ollut yhtään mustasukkainen siitä että hänellä oli poikaystävä, enkä kokenut sitä kovinkaan raskaasti kun hän lähti pois. Vaikka todella kivaa meillä oli.

Eli tyyppi petti tyttöystäväänsä sun kanssa, ja se oli susta kivaa?

Vierailija
22/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kelpaa joka on luotettava ja osaa ottaa toisen tunteet huomioon ja on mielikuvitusta eri "leikkejä" ja kinky juttuja varten. En ole ikinä tosin pelkässä seksisuhteessa ollut koska en kykene harrastamaan seksiä ilman jonkinlaista tunneyhteyttä ja intohimoa ja palvontaa miestä kohtaan. Mieluummin olen ilman kuin lähden johonkin huonoon leikkiin mukaan. Olen 26v nainen.

Minulla on ollut kumppaneita pidemmissä suhteissa ennnen mutta on jäänyt huono maku seksistä koska emme olleet yhteensopivia seksuaalisesti tai muutenkaan ja saan aika helposti virtasietn tulehduksia vaikka juon paljon vettä ja pidän hygieniasta huolta. Huoh. Onneksi oma käsi auttaa paremmin kuin yksikään mies tähän asti :'D

Vierailija
24/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappioalkoholisti.

Ihastuin siihen, ennen kuin oli vielä pohjalla.

Isomunainen, ja matalaääninen.. Hormonit vain alkoi heti hyrräämään kun kuuli humalassa sen matalan äänen ja näki sen miehisen ruman olemuksen lähellään. Enkä kellään ole niin komeaa meisseliä nähnyt. 

Harmittaa kun on alkkis, se olisi voinut olla elämäni mies. Mutta eipä ole ei. Ja aina hävettää jos näen sitä vaikka kaupassa, ja se tulee jotain mölisemään,,

Kerran satuin olemaan alkon kassalla kun se tuli alkoon siään, ja tietysti minut nähdessään mylvi nimeäni ja jotain kysy perjantaipullon ostamisesta, häpesin silmät päästäni.

Mutta salaa vieläkin haluaisin olla sen sängussä ja tuntea ihanan kovan sykkivän sauvan laukeavan itseeni, kaikistäö riskeistä ja häpeästä huolimatta.. no nyt alkokin sitten panettamaan.

En ole siis häntä höylännyt vuosiin. kävi liian vaaralliseksi. Kerran kun olin sen luota aamulla vähin äänin lähtenyt, ilmestyi päivällä oveni taakseni mölyämään ja uhkasi tulla ovesta läpi. Poliisit tuli noutamaan sitä, mutta ehti häipyä niitä ennen.

Sen episodin jälkeen en ole todellakaan mennyt luokseen naimaan.

Vierailija
25/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi ulkomaalainen nainen joka oli Suomessa Erasmus-vaihdossa. Hänellä oli poikaystävä kotimaassaan odottamassa, mutta meidän välille muodostui melko nopeasti seksisuhde. Tykkäsin hänestä ja olin kiintynytkin, mutta missään vaiheessa en edes haaveillut muusta. En ollut yhtään mustasukkainen siitä että hänellä oli poikaystävä, enkä kokenut sitä kovinkaan raskaasti kun hän lähti pois. Vaikka todella kivaa meillä oli.

Ei kaikki siat ole miehiä.

Vierailija
26/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele lukemaan.

Vierailija
27/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Joiltain on saanut ihan kohtuulliseksi laskettavaa seksiä, mutten voisi kuvitellakaan että mulla olisi miehen kanssa niin paljoa yhteistä että sellaisesta olisi kumppaniksi.

Vierailija
28/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, hoikka ja kaunis nainen. Ei terve vanhempikaan mies sellaiselle pysty sanomaan EI. Niinpä suostuin ja hän vei. Täysillä. Elämäni ylivoimaisesti paras 15 min kokemus.

Vierailija
29/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mies johon olin rakastunut, mutta en osannut kuvitella loppuelämää hänen kanssaan ja seksikin oli pidemmän päälle liian tylsää ja samaa kaavaa toistavaa minun makuuni.

2. Mies jonka kanssa synkkasi seksuaalisesti täydellisesti, mutta en rakastunut häneen enkä pitänyt häntä vaihtoehtona sitoutumiseen, koska hänellä oli paha huumeongelma

3. Mies joka oli seksuaalisesti täydellinen ja henkisestikin hyvä, meillä synkkasi ja olin rakastunut ym., mutta hänelläkin huumeongelma eli en voinut kuvitella suhteeseen

4. ”Mies” joka oli alaikäinen, ja synkkaaminenkin rajoittui lähinnä seksuaaliseen kemiaan

Vierailija
30/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies joka on halunnut samaa sängyssä kuin minäkin. viehättävä sanavalmis mukava komea, omasta mielestäni, ei kaikkien mielestä, mutta sitten kuitenkin joka hameen perään vilkuileva mies . kunnolla ihastuakseni, ja että voisin harkita yhteiselämää , täytyy miehen olla yhden naisen mies, joten ei herätä tarpeeksi kiinnostusta mies jota kiinnostaa kaikki muutkin naiset. seksi voi silti olla aivan loistavaa ja on monesti ollutkin

Vierailija
31/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v nuoremmat ja amis-miehet.

Vierailija
32/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka vuositulot on alle 60 tuhatta. Koska olen kaunis ja näyttävä nainen, haluan sellaisen miehen joka pystyy kustantamaan elämiseni niin ettei minun tarvitse käydä töissä. Elämä on liian lyhyt hukattavaksi työntekoon.

Vierailija
33/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki seksikumppanini kelpasivat tai olisivat kelvanneet ainakin lyhyeen suhteeseen. Pari, jotka eivät kelvanneet suhteeseen:

Nainen, joka sai puhuttua minut kokeilemaan lesboseksiä. Ei olisi kelvannut myöskään seksiin toista kertaa koska oli sängyssä kömpelömpi kuin yksikään mies eikä munallakaan voinut kompensoida. Ja ruma naiseksi, miehekäs.

Mies, joka oli naimisissa. Tavatessamme hän kertoi, että ero oli jo vireillä, muttei sitten ollutkaan eli hän olisi halunnut saada sivusuhteen. Väitti kuitenkin haluavansa erota ja nimenomaan minut. Tuollainen tyhmänä pitäminen ei vain herättänyt ihastusta, mutta seksi oli aika ok vaikkei mitenkään rajoja rikkovaa. Erosi kyllä sitten lopulta vaimostaan kun vaimo jätti, mutta suhdetta ei tullut.

Vierailija
34/37 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksu on myös tärkeä.

https://kotiliesi.fi/terveys/parisuhde-ja-seksi/naiset-valitsevat-parin…

Meillä on töissä yksi nainen, jonka ominaistuoksussa on jotain luotaantyöntävää. Hiki, vanha eltaantunut hajuvesi ja joku, jota en osaa tunnistaa. Jollekin hän kuitenkin on kelvannut nimettömässä olevasta sormuksesta päätellen.

Vierailija
35/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 - 20 vuotta nuorempi.

Avoimessa avioliitossa elävä.

Alkoholisti (jolla oli upea m*lkku).

"Sähköallerginen".

Sitoutumaan kykenemätön.

Kunhan ovat olleet mukavia, luotettavia ja osanneet antaa minulle orgasmeja.

Vierailija
36/37 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, kiimainen ja tyhmä.

Vierailija
37/37 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta se paneminen oli kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi