Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen kumppani on kelvannut seksiin, mutta ei vakavaan parisuhteeseen?

Vierailija
30.11.2019 |

Siis nimenomaan niin että itse et ole halunnut vakavampaa mutta seksi on ollut tai olisi ollut ok. Kertokaa jos on kokemuksia.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta nuorempi mies. Hänellä lapset teini-iässä. Omat lapset jo aikuisia ja lapsenlapsia on. En halua uusioperheeseen teinien äitipuoleksi.

Vierailija
2/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isom*nainen nuorempi mies. Sänkykumppanina mainio, mutta mitään muuta yhteistä ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK-taustainen yh

Vierailija
4/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti antavat naiset kelpaavat aina seksisuhteeseen.

Vierailija
5/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä miestä tapailin joskus enkä oikein saanut itseäni tuntemaan mitään romanttista vetoa häneen. Mutta seksi hänen kanssaan oli kyllä todella miellyttävää. Välillä yritettiin jotain järkevää keskustella joko kasvokkain tai WhatsAppissa, mutta aina kaikki muu kuin seksikeskustelu tuntui tylsältä. En tiedä miksi, mutta niin se vain meni.

Vierailija
6/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian löyhämoraalinen. Mies siis oli jonkin sortin häntäheikin maineessa ja jos olisin ihan vaan seksiä vailla niin joo, varmasti olisi kelvannut mutta kun itseäni ei kiinnosta irtoseksi vaan ainoastaan parisuhde niin siihenpä se jäi. Mies siis vaikutti muuten ihan tutustumisen arvoiselta, mutta menneisyys (pyörittiin siis samoissa porukoissa tutun tuttujen kautta) ja kenties vielä nykyisyyskin toimintatapoineen oli kaikkien tiedossa. Muutenkaan ei kiinnosta parisuhde miehen kanssa josta kavereilla/tutuilla on omakohtaista kokemusta.

Vierailija
7/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivannäköinen ja mukava, mutta ei tarpeeksi älykäs.

Vierailija
8/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka oli valmis harrastamaan seksiä ekana iltana.

Vierailija
9/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi poika lukiossa oli minuun ihastunut voimakkaasti, mutta minä en häneen. En oikein tiedä miksi, ehkä koska hän oli niin tajuttoman epävarma ja mustasukkainen ja lähti mm. "ovet paukkuen" kun juttelin toisen pojan kanssa yksissä bileissä koulusta. 

Yksi oli kuulemma eroamassa vaimostaan, nuoria olimme molemmat. Päädyin hänen kanssaan sänkyyn baarista ja tapailimme pari viikkoa, jonka jälkeen hän kertoi vaimosta ja eroaikeista ja halusi suhteen. No ei kiitos.

Yksi mies leikki vaikeaa ja oli minua kohtaan tyly, mutta aina kun annoin hänen olla niin hän kutsui minut jonnekin ja alkoi liehittelemään. No sai pitää tunkkinsa.

Yksi mies hairahti kännissä niin omat tunteet kuoli siinä vaikka yritinkin vähän aikaa elvyttää niitä ja oli seksiä. Hän itki perääni epätoivoisesti ja yritti im:ää eron jälkeen. On nykyisin naimisissa ja pienten lasten isä eli luultavasti menee jo ihan hyvin, älkää hätääntykö.

Yksi oli myös liian innokas heti alkuun eli antoi epätoivoisen vaikutelman, että hänestä tulisi takertuva riippakivi.

Tässä nyt ei tullut eriteltyä kenen kanssa tuli yritettyä parisuhdetta, mutta ei kenenkään kanssa ainakaan vakavasti.

Jatketaan...

Yksi oli vain lihava, mutta tultiin toverillisesti juttuun ja saimme autettua toisiamme "hädässä".

Yhdellä oli fetissejä (mm. pissa/kakka/pierut...näitä ei toteutettu, mutta hän yritti kaikkensa saada minut ejakuloimaan vaikkei tunnustanut), oli muuten oikein ihana mies. Eli hänestä ei ollut seksiin vaikka olisi ollut suhteeseen.

Sitten yhteen rakastuin ja tästä pidän nyt kiinni. On samanlainen hörö kuin minä, että älkää yrittäkö tuomita.

Vierailija
10/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista naisista joiden kanssa olen ollut silleen 98% vs 2%.

11/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla omat asunnot (toisella kt ja toisella okt). Kumpikaan ei halunnut missään nimessä muuttaa.

Vierailija
12/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo, lihava yh.

Vierailija
13/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan.

Kun olin 25, tapasin opiskelijabileissä 23-v psykanopiskelijan. Hän ehdotti mulle seksisuhdetta ja ilmoitti ettei rakastuisi muhun mutta että minä voisin hänen luullakseen rakastua häneen.

Tyyppi oli itkeskelevä, seksihommat 14-v aloittanut, melaansa monessa lammessa uittanut ja sitä katuva.

Nauroin päin naamaa.

Ehdotus on typeryydessään jäänyt mieleeni.

Samoin tyyppi uskomattomassa epärealistisuudessaan.

Nykyään hän on kalju läskipää, ja käy "coatshaamassa" yrityksissä työilmapiiriin panostamisesta.

Joo, en antanut.

Vierailija
14/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat miehet kelpaa seksiin, kumppanissa täytyy olla myös naamakomeutta.

Vierailija
15/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ulkomaalainen nainen joka oli Suomessa Erasmus-vaihdossa. Hänellä oli poikaystävä kotimaassaan odottamassa, mutta meidän välille muodostui melko nopeasti seksisuhde. Tykkäsin hänestä ja olin kiintynytkin, mutta missään vaiheessa en edes haaveillut muusta. En ollut yhtään mustasukkainen siitä että hänellä oli poikaystävä, enkä kokenut sitä kovinkaan raskaasti kun hän lähti pois. Vaikka todella kivaa meillä oli.

Vierailija
16/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin on riittänyt kohtuullinen ulkonäkö ja antavainen mieli. Parisuhteeseen on tarvittu paljon muutakin, kuten samanlainen huumorintaju, arvot ja tulevaisuuden haaveet.

Vierailija
17/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tapasin miehen joka oli hyvännäköinen ja juttu luisti, seksikin oli oikein mukavaa, mutta muutaman kerran tavattuamme huomasin että meillä on  ihan eri arvot ja käsitykset asioista joten jäi siihen.

Vierailija
18/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isom*nainen nuorempi mies. Sänkykumppanina mainio, mutta mitään muuta yhteistä ei ollut.

Ison omaavilla on aika kovat laatuvaatimukset vakituiselle naiselle.

Vierailija
19/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen että ihan suoranaisesti sellaista tapausta olisi ollut. Toki on ollut tapauksia joista olen muutaman tapaamisen jälkeen todennut että seksi oli joo kivaa, mutta muuten ei natsaa. Mutta kyllä kaikista seksikumppaneistani olen ainakin vielä sänkyyn mennessäni ajatellut että kyseessä voisi olla myös mahdollinen seurustelukumppani.

Vierailija
20/37 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ulkomaalainen nainen joka oli Suomessa Erasmus-vaihdossa. Hänellä oli poikaystävä kotimaassaan odottamassa, mutta meidän välille muodostui melko nopeasti seksisuhde. Tykkäsin hänestä ja olin kiintynytkin, mutta missään vaiheessa en edes haaveillut muusta. En ollut yhtään mustasukkainen siitä että hänellä oli poikaystävä, enkä kokenut sitä kovinkaan raskaasti kun hän lähti pois. Vaikka todella kivaa meillä oli.

Kauheeta, en kyllä koskaan pystyisi tuollaiseen.

Mutta kivat sulle jos sait haluamasi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme