Miksen voi voittaa tuossa eurojackpotissa 90 miljoonaa?
En minä edes pitäisi niitä kaikkia, jättäisin itselle 1,5 miljoonaa ja loput lahjoittaisin hyväntekeväisyyteen eri kohteisiin ym. vastaavaan.
Kommentit (9)
Minä kyllä kylpisin niissä miljoonissa kuin Roope-Ankka.
Aaaah...
Olisi taivaallista tietää, että ei enää ikinä, ikinä tarvitse huolehtia raha-asioista!
Mikä määrä energiaa säästyisi jonka voisi käyttää johonkin muuhun ja mukavaan.
Se joka sanoo, että raha ei tuo onnea ei tiedä mistä puhuu.
Ainakin se helpottaa niin paljon elämää, että siitä jo pelkästään tulee onnelliseksi. Pelkästä tunteesta!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta kuvittelisin että mahdollisuudet pienenee mitä enemmän väkeä osallistuu peliin. Siksi en oikein ymmärrä tätä "ooh siellä on nyt iso potti, pitääköhän laittaa rivi"-kohkausta monella.
Voiton mahdollisuus on niin häviävän pieni, että on ihme että kukaan ikinä voittaa. Pelaajien määrä ei vaikuta voiton todennäköisyyteen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta kuvittelisin että mahdollisuudet pienenee mitä enemmän väkeä osallistuu peliin. Siksi en oikein ymmärrä tätä "ooh siellä on nyt iso potti, pitääköhän laittaa rivi"-kohkausta monella.
Voiton mahdollisuus on niin häviävän pieni, että on ihme että kukaan ikinä voittaa. Pelaajien määrä ei vaikuta voiton todennäköisyyteen mitenkään.
Kyllä sen voittorivin pelanneiden määrä vaikuttaa todennäköisyyteen saada 90 miljoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Aaaah...
Olisi taivaallista tietää, että ei enää ikinä, ikinä tarvitse huolehtia raha-asioista!
Ainakin se helpottaa niin paljon elämää, että siitä jo pelkästään tulee onnelliseksi. Pelkästä tunteesta!
Mitä sillä 90 miljoonalla oikein tekee, joku 1-2 miljoonaa riittää oikein hyvin. Ennemmin sitä sekoaa jos liikaa rahaa. Lahjoittamalla suurimman osan pois hyväntekeväisyyteen tai tutkimukseen kuten vaikka syöpätutkimukseen saa paljon hyvää aikaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti noita voittoja suorastaan tuntuu ropisevan jatkuvasti Suomeen. Aika jännä juttu. Sanoisin että BS ja valetta, että saadaan suomalaiset pelaamaan.
Ei voi ikinä voittaa veikkauksen peleillä. Ihan mahdoton tehtävä. Jos kävisi sellainen tuuri, lahjoittaisin osan kristityille köyhille. Niin se menee...
Vierailija kirjoitti:
Aaaah...
Tämä. Minut tekisi raha onnelliseksi, olettaen että lapsi ja itse pysyttäisi terveinä. Ei jäisi yhtään ikävä senttien laskemista tai onko varaa maksaa tämä ja tuo lasku nyt vai seuraavasta tilistä. Rahalla saa aineetonta luksusta, vapautta ja mielenrauhaa.