YLE:n ajankohtaisohjelmat surkeita!
Niitä ei jaksa tai pysty katsomaan. Juontajat onnettomia. Puhutaan huonosti. Pukeudutaan tyylittömästi. Samat iänikuiset kommenttatatorit, joiden sanottava tietää ennen kuin suutansa aukaisevat. Kaikista älyttömin: kökköinen ja surkea sommittelu ja studiot ja kuvaus! Kuka ihmeessä sinne on päässyt suunnittelemaan.
MTV on paljon tyylikkäämpi.
Ja tästä kaikesta joudun maksamaan ja en saa sitä, mitä haluaisin.
Viimeisin pohjanoteeraus. Viime keksiviikon Pyöreä pöytä: kommentaattorit nuoleskelivat valtaapitäjiä: "Antti Rinnettä kohdellaan liian kaltoin median toimesta". Huh huh
Kommentit (7)
Mjaa. Olen kyllä toista mieltä. Aina ei tietty sisältö vastaa minun mielipidettäni, mutta ei se ole mikään peruste tuomita ohjelmaa huonoksi. Minusta Ylellä on hyvät juontajat ja ne näkee vaivaa saadakseen olennaiset ihmiset studioon. Studio saisi olla vähän värikkäämpi ja valoisampi omaan makuuni, mutta tästä nyt on niin monta mielipidettä kuin on katsojaakin.
Media kohtelee aina kaltoin istuvaa pääministeriä, vallan vahtikoiran roolihan kuuluu medialle. Ei ne asiantuntijat siinä väärässä olleet.
Vierailija kirjoitti:
Media kohtelee aina kaltoin istuvaa pääministeriä, vallan vahtikoiran roolihan kuuluu medialle. Ei ne asiantuntijat siinä väärässä olleet.
Totta. Ja toi on syy, miksi perzepuolue ei uskalla hallitukseen ikinä. Sivusta on helppo räkyttää, kun ei ole vastuussa mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ja toi on syy, miksi perzepuolue ei uskalla hallitukseen ikinä. Sivusta on helppo räkyttää, kun ei ole vastuussa mistään.
😁 True, hallituksessa olo syö aina kannatusta, katsoo vaan miten kävin edelliselle persupuolueelle...
YLE:ssa on ollut ilmeisesti jonkinlainen uudistamisohjelma meneillään. Olen samaa mieltä että hävyttömän huonoa jälkeä.
Meinaat, että maikkarin show tehdään ihan ilmasta, eikä se maksa sulle mitään?
Noin surkeilla tiedoilla varustetun ihmisen arvioihin MISTÄÄN en kyllä paljoa uskoisi.