Miten ja mistä voisin selvittää, mikä minussa on vikana ulkonäöllisesti?
Kiinnostaisi myös tietää, olisiko mitään tehtävissä. Mitoiltani olen normaali ja olen melko hoikka/normaalipainoinen, mutta jokin asia/jotkin asiat ulkonäössäni mättää pahasti ja on tehnyt niin koko elämäni ajan, kun kumppanin löytäminen on ollut niin äärimmäisen vaikeaa (miehet eivät edes tee aloitteita).
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin kerran yhteen fb-ryhmään kuvani arvioitavaksi, niin sain naurettavaa suitsutusta ja privaviestejä. Sitten livenä tasan kukaan ei ole koskaan kiinnostunut ja jos katson jotain miestä (joskus kerran kahdessa vuodessa firman pikkujouluissa käydessäni), niin se mies kääntää het katseensa pois ja menee kauemmaksi. Tutut miehet suhtautuvat mukavasti, mutta he tuntevat mut ihmisenä siis. Tuntemattomia miehiä en kiinnosta pätkääkään. Olisi kiinnostavaa tietää tosiaan se, missä mättää.
T. Ap
No ainakin tuon suitsutuksen syy on helppo todeta tekstistäsi. Olit sitten ruma tai kaunis, sillä ei ole väliä noille miehille. He ovat ihmistyyppiä, joka huomaa heti mahdollisuuden käyttää hyväksi heikkoa ihmistä joka ei arvosta itseään vaan kerjää huomiota ja vakuutteluja. Toisin sanoen: näkivät mahdollisuuden helppoon seksiin miellyttämishaluisen naisen kanssa.
Jaa naiset ei koskaan käytä hyväkseen ketään?
Mene muualle perustamaan oma ketju asioille jotka sinua painavat.
Minua kiinnostaa tämä ketju. En mene. :) Kiva kun sinulta loppui sanottava.
Eli sinä olet epäonnistunut tuollaisessa yrityksessä hyväksikäyttää jotakin naista. Älä huoli, kyllä sokeakin kana joskus jyvän löytää ;D
Öö... Hyväksikäyttää naista? Olen itse nainen, ja ainoat todelliset hyväksikäyttöyritykset ovat tulleet toisilta naisilta. Miehet ovat selkeästi kertoneet, mitä haluavat ja mitä tarjoavat vastineeksi. Naisten kanssa on tosi shady-menoa ja vaikeaa saada mitään tasapuolista diiliä.
Varmaan aivoosi sattuu, ettei kaikki naiset ole sinun puolellasi, mutta näin on.
Joo, totta kai sinä nainen olet. Eipä ole tuota käytetty palstalla ikinä ennen...
Kukaan nainen ei kirjoittaisi "aivoosi". Naisilla on kirjoitustaidon alkeet hallussa.
Sitten varmaan olen mies naisen kehossa. Hei jee nykyajan identiteettipippalot!
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni, eronnut keski-ikäinen nainen tuskailee, kun ei saa miehiltä kiinnostusta. Ystäväni on siro, omaa täydellisen vartalon ja iho on virheetön ja oliivin sävyinen. Luonne on mukava, helppo ja ystävällinen. Mutta, ne hiukset.. lyhyet, kiillottomat ja kasarityyliin tätimäiseksi föönattu. Myöskään meikkiä ei käytä, ehkä toisinaan ripsiväriä. Tiedän, että olen jänishousu, mutta ei minusta ole kertomaan hänelle, että muuttaisi kampausta naisellisemmaksi ja laittaisi hieman freesiä ehostusta kasvoilleen.
Mutta, jos ystäväsi on kuitenkin kumppania vailla, niin kai rohkaisit häntä itseään olemaan aktiivinen eikä vain olemaan passiivisena ja elämään luulossa, että se olisi aina ja yksinomaisesti miesten tehtävänä toimia aloitteen tekijänänä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin kerran yhteen fb-ryhmään kuvani arvioitavaksi, niin sain naurettavaa suitsutusta ja privaviestejä. Sitten livenä tasan kukaan ei ole koskaan kiinnostunut ja jos katson jotain miestä (joskus kerran kahdessa vuodessa firman pikkujouluissa käydessäni), niin se mies kääntää het katseensa pois ja menee kauemmaksi. Tutut miehet suhtautuvat mukavasti, mutta he tuntevat mut ihmisenä siis. Tuntemattomia miehiä en kiinnosta pätkääkään. Olisi kiinnostavaa tietää tosiaan se, missä mättää.
T. Ap
No ainakin tuon suitsutuksen syy on helppo todeta tekstistäsi. Olit sitten ruma tai kaunis, sillä ei ole väliä noille miehille. He ovat ihmistyyppiä, joka huomaa heti mahdollisuuden käyttää hyväksi heikkoa ihmistä joka ei arvosta itseään vaan kerjää huomiota ja vakuutteluja. Toisin sanoen: näkivät mahdollisuuden helppoon seksiin miellyttämishaluisen naisen kanssa.
Eli sinä olet epäonnistunut tuollaisessa yrityksessä hyväksikäyttää jotakin naista. Älä huoli, kyllä sokeakin kana joskus jyvän löytää ;D
Öö... Hyväksikäyttää naista? Olen itse nainen, ja ainoat todelliset hyväksikäyttöyritykset ovat tulleet toisilta naisilta. Miehet ovat selkeästi kertoneet, mitä haluavat ja mitä tarjoavat vastineeksi. Naisten kanssa on tosi shady-menoa ja vaikeaa saada mitään tasapuolista diiliä.
Varmaan aivoosi sattuu, ettei kaikki naiset ole sinun puolellasi, mutta näin on.
Joo, totta kai sinä nainen olet. Eipä ole tuota käytetty palstalla ikinä ennen...
Kukaan nainen ei kirjoittaisi "aivoosi". Naisilla on kirjoitustaidon alkeet hallussa.
Et ole, vaan olet katkera palstamies katkeran palstamiehen kehossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
"En pysty hyväksymään ettei kaikki naiset ole samalla kannalla joten jankkaus."
Senkus jankkaat.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni, eronnut keski-ikäinen nainen tuskailee, kun ei saa miehiltä kiinnostusta. Ystäväni on siro, omaa täydellisen vartalon ja iho on virheetön ja oliivin sävyinen. Luonne on mukava, helppo ja ystävällinen. Mutta, ne hiukset.. lyhyet, kiillottomat ja kasarityyliin tätimäiseksi föönattu. Myöskään meikkiä ei käytä, ehkä toisinaan ripsiväriä. Tiedän, että olen jänishousu, mutta ei minusta ole kertomaan hänelle, että muuttaisi kampausta naisellisemmaksi ja laittaisi hieman freesiä ehostusta kasvoilleen.
Tuolla samalla idealla olisi kivaa kuulla se totuus itsekin. Jokin mussa mättää ja pahasti.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Minuakin on monesti luultu mieheksi (ja/tai trolliksi) tekstieni perusteella. Tosin tämä ketju tekee poikkeuksen. 🙂
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, jos ystäväsi on kuitenkin kumppania vailla, niin kai rohkaisit häntä itseään olemaan aktiivinen eikä vain olemaan passiivisena ja elämään luulossa, että se olisi aina ja yksinomaisesti miesten tehtävänä toimia aloitteen tekijänänä..
Mielestäni en kirjoittanut hänen olevan passiivinen. Hän on aktiivisesti itsekin hakenut seuraa, mutta miesten kiinnostus lopahtaa ensi metreille. Yksi asia tuli vielä mieleeni, että miehet saattavat karsastaa ehkä myös hänen jnkv "ronskia" huumoria. Asiallinen tolkun ihminen hän kyllä muuten on.
Ajattelusi on laiskaa ja yksinkertaista. Koitas olla vähän aikaa niin ettet mieti ulkonäköäsi yhtään, etkä ole riippuvainen muiden reaktioista.
Alat näyttää ihmiseltä jolla on elämä. Ja se kiinnostaa.
Kai tajuat että dissaus kohdistuu heikkoon itseluottamukseesi, ei ulkonäköön.
Ei se ole välttämättä ulkonäöstä kiinni.
Oma kokemukseni on se että vielä pari vuotta sitten olin erittäin ujo ja epävarma itsestäni. Pähkäilin aina että miksi muiden ympärillä pyörii miehiä mutta vaikka olen ihan kivannäköinen niin minun ympärillä niitä ei vaan pörrää.
Rupesin sitten ihan tietoisesti hankkimaan itsevarmuutta, hymyilemään, nauramaan enkä ottanut kaikkea niin kovin tosissani.
Mitä tapahtui? Rupesin juttelemaan miesten kanssa niitä näitä, ei millään takaa-ajatuksella vaan ihan huvin vuoksi. Kun yksi uskalsi lähestyä minua niin toinenkin tuli juttusille. En ollutkaan enää se vaikeasti lähestyttävä ja luotaantyöntävä vaan mukava ja iloinen tyyppi.
Ulkonäköni ei ainakaan ole muuttunut parempaan mutta asenteeni on. Ehkä se ap sinullakin enemmän kiinni siitä mitä on korvien välissä eikä niinkään siitä ulkokuoresta?
Jätä ulkonäkö ym. pintapuoliset asiat taakse. Keskity elämään. Harrasta, matkusta, opiskele, tee niitä asioita joista pidät.
Rakasta elämää niin sekin rakastaa sinua.
Voit käydä edim jonkin asiantuntijan pakeilla miten sun kannattais pukeutua. Pukeutumisapua saa vaikka tavarataloista. Värikonsultti neuvoo mitkä värit sopivat sinulle. Kampaajat osaavat nähdä millainen kampaus sopii parhaiten ja millainen väri hiuksiin. Meikkauksern löytyy myös asiantuntijoita.
Joskus oli lehdissä juttuja, miten kukakin oli muuttunut " muuttumisleikissä" jossa oli käytetty kaikkia noita mainitsemiani.
Millainen mielentila sinulla on jos ukkonäköhuolia ei lasketa? Oletko onnellinen tai tyytyväinen ja onko sinulla muita ihmissuhteita jne? En usko alkuunkaan että kuvailemasi ulkonäkö on este miesten mielenkiinnolle, vaan esim masentuneen/ahdistuneen/surullisen oloista ihmistä ei oman kokemukseni mukaan lähesty miehet eikä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Millainen mielentila sinulla on jos ukkonäköhuolia ei lasketa? Oletko onnellinen tai tyytyväinen ja onko sinulla muita ihmissuhteita jne? En usko alkuunkaan että kuvailemasi ulkonäkö on este miesten mielenkiinnolle, vaan esim masentuneen/ahdistuneen/surullisen oloista ihmistä ei oman kokemukseni mukaan lähesty miehet eikä naiset.
Esim kun itse olin vielä nuori ja ihan nätti niin eräs mies jätti minut koska olin "kaunis mutta synkkä". Nykyään olen vain synkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyiletkö ja katsotko silmiin?
Minua ei lähestytä koska en uskalla hymyillä ja katsoa silmiin vaikka olen saanut paljon kehuja ulkonäöstäni. Olen tosi hitaasti lämpiävä. Saan paljon yhteydenottoja nettideiteissä mutta tapaamiset menee pieleen koska olen todella ujo. Minua vaatimattomamman näköiset mutta avoimet ja iloisetnaiset kyllä pääsevät parisuhteisiin joten ulkonäkö ei merkitse kaikkea. Kaunis ja avoin tai vähemmän kaunis ja avoin on parempi kuin hiljainen, sulkeutunut kivan näköinen.
Voisiko olla jotain tällaista sinullakin?En uskalla kyllä hymyillä, jos katson silmiin. Ja jos joku mies (jota en tunne) hymyilee ja katsoo silmiin, en uskalla enää katsoa, vaan teeskentelen, että vahingossa katsoin häntä. Koetan olla tekemättä itseäni tykö, sillä en halua vaikuttaa naisena liian innokkaalta. Sellaisia aidosti minua kiinnostavia, komeita/kiinnostavan näköisiä miehiä välttelen.
T. Ap
Tuolla taktiikalla miehen saa vain todella kaunis nainen, eikä välttämättä hänkään.
Jos haluat, että miehet tekevät aloitteen, sinun pitää tehdä erittäin selväksi, että se kannattaa. Ei kukaan uskalla pistää itseään alttiiksi umpimielisen, poispäin katselevan ihmisen kanssa, iloisen ja hymyilevän ihmisen voi ajatella hoitavan Kieltäytymisenkin inhimillisesti.
Jos ulkonäöstäsi olisi oikeasti jotain vikaa, tietäisit sen itsekin. Olet riittävän hyvännäköinen, että voisit kohtuullisella vaivalla löytää miehen, mutta ilmeisesti teet kaikkesi sabotoidaksesi mahdollisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelusi on laiskaa ja yksinkertaista. Koitas olla vähän aikaa niin ettet mieti ulkonäköäsi yhtään, etkä ole riippuvainen muiden reaktioista.
Alat näyttää ihmiseltä jolla on elämä. Ja se kiinnostaa.
Kai tajuat että dissaus kohdistuu heikkoon itseluottamukseesi, ei ulkonäköön.
Se ihmisten hyljeksyvä suhtautuminen ilmenee muutenkin. Jos aamulla sanon työpaikalla "huomenta" joillekin sellaisille naisille, joita en tunne, he euvät välttämättä vastaa tervehdykseeni mitään. Jotain juttuakin yritin viritellä/kysyin kahvikupeista, miin se jokin nainen vain elehti/näytti paikan, mutta ei sanonut mitään.
Saman kerrostalon naapureista vain pieni osa tervehtii takaisin hymyillen; suurin osa vastaa jotain hiljaa ja vakavalla naamalla, osa ei edes vastaa. Jopa sukulaiset nykyään ovat tylympiä. En tosiaan tiedä, mikä mussa on vikana. ☹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyiletkö ja katsotko silmiin?
Minua ei lähestytä koska en uskalla hymyillä ja katsoa silmiin vaikka olen saanut paljon kehuja ulkonäöstäni. Olen tosi hitaasti lämpiävä. Saan paljon yhteydenottoja nettideiteissä mutta tapaamiset menee pieleen koska olen todella ujo. Minua vaatimattomamman näköiset mutta avoimet ja iloisetnaiset kyllä pääsevät parisuhteisiin joten ulkonäkö ei merkitse kaikkea. Kaunis ja avoin tai vähemmän kaunis ja avoin on parempi kuin hiljainen, sulkeutunut kivan näköinen.
Voisiko olla jotain tällaista sinullakin?En uskalla kyllä hymyillä, jos katson silmiin. Ja jos joku mies (jota en tunne) hymyilee ja katsoo silmiin, en uskalla enää katsoa, vaan teeskentelen, että vahingossa katsoin häntä. Koetan olla tekemättä itseäni tykö, sillä en halua vaikuttaa naisena liian innokkaalta. Sellaisia aidosti minua kiinnostavia, komeita/kiinnostavan näköisiä miehiä välttelen.
T. Ap
Tuolla taktiikalla miehen saa vain todella kaunis nainen, eikä välttämättä hänkään.
Jos haluat, että miehet tekevät aloitteen, sinun pitää tehdä erittäin selväksi, että se kannattaa. Ei kukaan uskalla pistää itseään alttiiksi umpimielisen, poispäin katselevan ihmisen kanssa, iloisen ja hymyilevän ihmisen voi ajatella hoitavan Kieltäytymisenkin inhimillisesti.
Jos ulkonäöstäsi olisi oikeasti jotain vikaa, tietäisit sen itsekin. Olet riittävän hyvännäköinen, että voisit kohtuullisella vaivalla löytää miehen, mutta ilmeisesti teet kaikkesi sabotoidaksesi mahdollisuutesi.
Toisaalta: jos hymyilisin ja olisin puhelias, olisin miesten mielestä vastenmielinen tyrkky ja saattaisin itse saada siinä mielessä pakkeja, että miehet suhtautuisivatkin minuun nuivemmin kuin miten itse toimisin.
T. Ap
Naisena teet joka tapauksessa aina ja kaiken väärin, niin turha edes yrittää.