Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja mistä voisin selvittää, mikä minussa on vikana ulkonäöllisesti?

Vierailija
30.11.2019 |

Kiinnostaisi myös tietää, olisiko mitään tehtävissä. Mitoiltani olen normaali ja olen melko hoikka/normaalipainoinen, mutta jokin asia/jotkin asiat ulkonäössäni mättää pahasti ja on tehnyt niin koko elämäni ajan, kun kumppanin löytäminen on ollut niin äärimmäisen vaikeaa (miehet eivät edes tee aloitteita).

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse tee aloitetta?

Vierailija
2/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaa kuva itsestäsi tänne niin etköhän saa kuulla ihan kaiken mikä on pielessä ja vähän ekstraakin.

Vierailija
4/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vika välttämättä ole ulkonäössäsi vaan olemuksessasi. Et ole lähestyttävän oloinen. Jospa ottaisit lusikan kauniiseen käteesi ja lähestyisit itse miehiä. Ei se karkoita kuin ne miehet, jotka eivät muutenkaan olisi sinusta kiinnostuneita.

Vierailija
5/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile y.li lautaa, siellä on avuliaita nuoria miehiä jotka antavat rakentavaa kritiikkiä ulkonäöstäsi.

Vierailija
6/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile y.li lautaa, siellä on avuliaita nuoria miehiä jotka antavat rakentavaa kritiikkiä ulkonäöstäsi.

Haluaisin nimenomaan kritiikkiä, sillä mikään suitsuttaminen tai kohteliaat kommentit eivät auta minua lainkaan. Olen joskus itsekin lueskellut Ylilautaa ja mietin lähinnä sitä, että siellä saattaisi olöa joitain tuttujani. Itsestään on myös vaikeaa ottaa sellaista selfietä, jossa näkyisi "ulkopuolisen silmin".

T. Ap

Vierailija
7/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkaa kuva itsestäsi tänne niin etköhän saa kuulla ihan kaiken mikä on pielessä ja vähän ekstraakin.

https://patch.com/img/cdn20/users/22844250/20170406/031743/styles/raw/p…

No siis olen itse hoikka/normaalipainoinen. Joskus linkkasin tälle palstalle kuvan (kasvot peitettynä) pari vuotta sitten. Olisipa se linkki jossain tallessa, jospa se vieläkin toimisi tms. Toisaalta se kuva on sieltä kahden vuoden takaa, joten olin sen kaksi vuotta nykyistä nuorempikin.

T. Ap

Vierailija
8/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nimenomaan kritiikkiä, sillä mikään suitsuttaminen tai kohteliaat kommentit eivät auta minua lainkaan. Olen joskus itsekin lueskellut Ylilautaa ja mietin lähinnä sitä, että siellä saattaisi olöa joitain tuttujani. Itsestään on myös vaikeaa ottaa sellaista selfietä, jossa näkyisi "ulkopuolisen silmin".

T. Ap

No hankalampi homma sitten... redditillä on jotain osioita joissa voi laittaa oman kuvan esiin ja kysyä muiden mielipidettä. Ja kuvanhan voi ottaa kauempaa, ei sen tarvi mikään peili-selfie olla.

Vierailija
9/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka ap. Olet joko suht yksinkertainen tai vain henkisesti laiska, jos leimaat kumppanin löytämisen vaikeuden pelkästään ulkonäkösi syyksi. Vai onko asenteesi asiaa kohtaan siis se, että sinun pitäisi saada kumppani pelkän ulkonäkösi perusteella? Haluatko oikeasti sellaisen kumppanin, joka tekee valinnan sen perusteella? Avaapa asiaa vähän.

Vierailija
10/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ei ole mitään vikaa.

Vierailija
11/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kerran yhteen fb-ryhmään kuvani arvioitavaksi, niin sain naurettavaa suitsutusta ja privaviestejä. Sitten livenä tasan kukaan ei ole koskaan kiinnostunut ja jos katson jotain miestä (joskus kerran kahdessa vuodessa firman pikkujouluissa käydessäni), niin se mies kääntää het katseensa pois ja menee kauemmaksi. Tutut miehet suhtautuvat mukavasti, mutta he tuntevat mut ihmisenä siis. Tuntemattomia miehiä en kiinnosta pätkääkään. Olisi kiinnostavaa tietää tosiaan se, missä mättää.

T. Ap

Vierailija
12/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

redditissä on oma foorumi "olenko ruma" jonne ihmiset postaa kuviaan. Yleensä he ovat kaikkea muuta kuin rumia, he vain luulevat niin tai heille on sanottu niin.

Kerro

- onko pääsi pieni, iso, keskikokoinen - tai oudon mallinen

- ovatko silmäsi isot vai pienet, vinot vai möllöttävät

- millainen nenäsi on

- entä suupielet, mitä kohti osoittavat, millaiset ovat huulet

- ihon kunto, finniä, muuta

- posket ovatko isot, roikkuvat, poskipäät?

- leukalinja?

- kaula lyhyt vai pitkä

- millaiset korvat

- entä hiukset, väri ja malli

Todennäköisesti ole ihan ok!

Vierailija
13/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka ap. Olet joko suht yksinkertainen tai vain henkisesti laiska, jos leimaat kumppanin löytämisen vaikeuden pelkästään ulkonäkösi syyksi. Vai onko asenteesi asiaa kohtaan siis se, että sinun pitäisi saada kumppani pelkän ulkonäkösi perusteella? Haluatko oikeasti sellaisen kumppanin, joka tekee valinnan sen perusteella? Avaapa asiaa vähän.

En halua sellaista ihmistä kumppanikseni, joka valitsee kumppaninsa ainoastaan ulkonäön perusteella, mutta olen saanut sellaisen vaikutelman, että miehille se ulkonäkö on se ensimmäinen mielenkiinnon herättävä seikka ja lisäksi he eivät voi tuntea seksuaalista vetoa fyysisesti epämiellyttävää kohtaan.

T. Ap

Vierailija
14/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyiletkö ja katsotko silmiin?

Minua ei lähestytä koska en uskalla hymyillä ja katsoa silmiin vaikka olen saanut paljon kehuja ulkonäöstäni. Olen tosi hitaasti lämpiävä. Saan paljon yhteydenottoja nettideiteissä mutta tapaamiset menee pieleen koska olen todella ujo. Minua vaatimattomamman näköiset mutta avoimet ja iloisetnaiset kyllä pääsevät parisuhteisiin joten ulkonäkö ei merkitse kaikkea. Kaunis ja avoin tai vähemmän kaunis ja avoin on parempi kuin hiljainen, sulkeutunut kivan näköinen.

Voisiko olla jotain tällaista sinullakin?

Vierailija
15/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet joko liian kirjastontätimäinen tai liian wt-mäinen.

Vierailija
16/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat kuvan, peitä silmät, silloin ei pysty tunnistamaan. 

Vierailija
17/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin kerran yhteen fb-ryhmään kuvani arvioitavaksi, niin sain naurettavaa suitsutusta ja privaviestejä. Sitten livenä tasan kukaan ei ole koskaan kiinnostunut ja jos katson jotain miestä (joskus kerran kahdessa vuodessa firman pikkujouluissa käydessäni), niin se mies kääntää het katseensa pois ja menee kauemmaksi. Tutut miehet suhtautuvat mukavasti, mutta he tuntevat mut ihmisenä siis. Tuntemattomia miehiä en kiinnosta pätkääkään. Olisi kiinnostavaa tietää tosiaan se, missä mättää.

T. Ap

Vaikea on kyllä auttaa tai antaa edes rehtiä kommenttia ilman jonkinlaista kuvaa. Mutta ei pelkkä ulkonäkö todellakaan kaikki ole vaan käytös myös vaikuttaa. Oletko itse yrittänyt lähestyä miehiä, muutenkin kuin katsomalla heitä kohti hetken ja odottamalla että miehet tajuavat mitä haluat?

Vierailija
18/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Haluatko siis kumppanin pelkän valokuvasi perusteella? Taidat olla aika pinnallinen tapaus itsekin?

Vierailija
19/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyiletkö ja katsotko silmiin?

Minua ei lähestytä koska en uskalla hymyillä ja katsoa silmiin vaikka olen saanut paljon kehuja ulkonäöstäni. Olen tosi hitaasti lämpiävä. Saan paljon yhteydenottoja nettideiteissä mutta tapaamiset menee pieleen koska olen todella ujo. Minua vaatimattomamman näköiset mutta avoimet ja iloisetnaiset kyllä pääsevät parisuhteisiin joten ulkonäkö ei merkitse kaikkea. Kaunis ja avoin tai vähemmän kaunis ja avoin on parempi kuin hiljainen, sulkeutunut kivan näköinen.

Voisiko olla jotain tällaista sinullakin?

Tällainen esimerkki löytyy minunkin lähipiiristä, tosin mies. Komea ja miehekäs kaveri jonka perään naiset katsovat, mutta niin kovin ujo ettei uskalla lähestyä naisia :/.

Vierailija
20/59 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

redditissä on oma foorumi "olenko ruma" jonne ihmiset postaa kuviaan. Yleensä he ovat kaikkea muuta kuin rumia, he vain luulevat niin tai heille on sanottu niin.

Kerro

- onko pääsi pieni, iso, keskikokoinen - tai oudon mallinen

- ovatko silmäsi isot vai pienet, vinot vai möllöttävät

- millainen nenäsi on

- entä suupielet, mitä kohti osoittavat, millaiset ovat huulet

- ihon kunto, finniä, muuta

- posket ovatko isot, roikkuvat, poskipäät?

- leukalinja?

- kaula lyhyt vai pitkä

- millaiset korvat

- entä hiukset, väri ja malli

Todennäköisesti ole ihan ok!

Vastausta: Pääni on keskikokoinen ja kasvojen luusto on periaatteessa jopa ihan ok.

Silmäni ovat keskikokoiset/suurehkot ja hieman "ugrivinot".

Nenäni on heikoin kohtani eli leveähkö (ei kuitenkaan ns. pottunokka) ja siinä on hyppyrimäinen sivuprofiili.

Huulet ovat melko paksut ja "ulkonevat", mutta olen opetellut pitämään suuta kiinni ja hymyilemäänkin siten, että huulet olisivat kapeamman näköiset.

Ihon kunto on ok ja näyttää sileältä normaalilla meikillä (ilman hoitoa se olisi kyllä rasvainen).

Posket ovat ihan normaalit, tosin nuorempana ne olivat aika pyöreät hoikkanakin, poskipäät ovat aika voimakkaat.

Leuka on sivulta päin aika pieni, mutta edestä päin näyttää melko normaalilta.

Kaula on pitkä ja aika ohut (sekin oli häpeän aihe joskus).

Korvat ovat ihan normaalit, sirot, pienehköt.

Hiukset ovat puoleen selkään, raidoitetut, tasapitkät, laineikkaat (helposti takkuuntuvat myös) ja väriltään maantienväriset raidoituksella.

Kroppa on hoikka, mutta päärynämallinen, jalat ovat pitkät, mutta myös selkäkin, pituutta on 174 cm. Ihoni on yleensä aika kalpea.

T. Ap