Millainen mies haukkuu 16-vuotiasta tyttöä idiootiksi?
Kukakohan siinä silloin on se idiootti? Jos omasta mielestä tyttö on väärässä niin onko oikea tapa vaikuttaa siihen haukkuminen?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suosittu-autotoimittaja-haukkuu-16-…
Kommentit (39)
No on raukkamaista haukkua, vaikka en oikein itsekään pidä Gretasta.
Ikä ja sukupuoli yhdistettynä ovat siis automaattinen suoja arvostelulle. Niinkö se ihan oikeasti menee? Kun tulee noin näyttävästi julkisuuteen huutamaan pää punaisena kuin greta niin onhan se selvää että saa siitä monenlaista arvostelua. Typerää toimittajiltakin leipoa gretasta jotain ilmastonmuutoksen keulakuvaa. Siihen hommaan löytyy fiksumpia aikuisia ettei tarvi teinin päätä sekoittaa lisää julkisuudella.
Ei varmaan uskaltaisi haukkua Arnold Schwarzeneggeriä. Uskaltaa haukkua tyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan uskaltaisi haukkua Arnold Schwarzeneggeriä. Uskaltaa haukkua tyttöä.
Aika moni on haukkunut arnolddia huonoksi näyttelijäksi. Hui kuinkahan ne uskalsivat? Hah, ihan kuin arska vetelisi turpiin arvostelijoita. No joo kun on lusikalla annettu niin....
Clarkson on mitä on, mutta ikävä kyllä hän on joskus oikeassakin. Eikä se ole mitään edistystä, että tyhmää ei saa enää sanoa tyhmäksi.
Clarkson on väärässä. Ainakin meidän perheen teinit katsovat vieläkin auto-ohjelmia, koska autot heitä kiinnostaa. Ikävä kyllä kasvissyönti ja maailmaympäripurjehdukset ei. Meitä on moneksi.
Onhan se muija ruma kuin s*atana ja näyttää psykopaatilta eli ihan oikeassa Clarkson on ja munaa kun sanoo ääneen mitä useampi varmasti ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ärsyttää se clarkson, mutta enempi ärsyttää teinit jotka julistaa jotain asiaansa tietämättä mistään mitään.
Sillä teinillä on tilastoja, faktoja, analyysejä.
Mitä sinulla on? Elämänkoululaista "mä oon sitä vanhempi"- länkytystä.
Ikä ei ole tae yhtään mistään. Tämäkin maa on täynnä aivokuolleita 40+ zombeja.
Jälleen peräänkuulutan ikärajaa tälle palstalle...
tuskin greta edes tietää mitä se puhuu ja missä. isänsä kanssa harjoittelee illat puheita ja joku muu ne kirjoittaa.
eli ihan oikeassa se clarkson.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se muija ruma kuin s*atana ja näyttää psykopaatilta eli ihan oikeassa Clarkson on ja munaa kun sanoo ääneen mitä useampi varmasti ajattelee.
Sinä itsehän olet varmaan kaunis kuin kukka? Laitahan kuvasi jollekin sivulle, niin voimme tehdä vertailun.
neuroottinen miehen perassa hairikko ottaa itseensa joka sanan kun puututaan hairintaasi, koska neuroottista arsyttaa joka asia; + huutaa paalle ongelmansa.
kylla sellainen on erittain idiootti kun ei opi mitaan.
Tuo Clakson ei ole mikään järjen riemuvoitto. Se puhuu, mitä sylki suuhun tuo, eikä ajattele sanomisiaan. Tahditon ukko. Kuka sitä edes kuuntelee, tai ottaa sen juttuja tosissaan?
Idiootti mies. Ei tajua, että maailma on muuttunut. Syyttää tuota tyttöä siitä, että nuoria ei enää kiinnosta autot. Autoilun suosio on laskenut jo vuosia ennen tätä Gretan paasausta.
Clarkson erottiin koska hakkasi kollegaa. Väkivaltainen narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, arvasin että kyse on Gretasta. Tässä tapauksessa voi sanoa että mies on oikeassa.
Jep, mutta autistiselle pikkutytölle semmoinen voi antaa anteeksi vielä. Valtavirtamedialle ja aikuisiille, jotka ottavat pikkutytön huutelut tosissaan, sitä ei voi antaa anteeksi.
Tottahan tuo haastaa. Mikä järki tuon Thunbergin on valittaa, "mun ei pitäis olla täällä, mun pitäs käydä koulua, olette varastaneet lapsuuteni"?. Menis helvetti sinne kouluun, eikä lintsais että saa mennä mielenosoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo haastaa. Mikä järki tuon Thunbergin on valittaa, "mun ei pitäis olla täällä, mun pitäs käydä koulua, olette varastaneet lapsuuteni"?. Menis helvetti sinne kouluun, eikä lintsais että saa mennä mielenosoituksiin.
Totta, ei se maailmaa pelasta että haukkuu maailman johtajat lyttyyn, lintsaa ja valittaa että päse on päättäjien vika, että lintsaa.
Idiootti on idiootti, vaikka tämä olisi alle 18-vuotias. Saako alaikäistä narkkaria sanoa narkkariksi vasta siitä päivästä alkaen kun tämä täyttää 18?
Eikös tämä haukkuja ole sama tyyppi joka sai potkut väkivallan takia eli hakattuaan tuottajan ja tunnettu myös rasistisista jutuistaan. Todellinen huipputyyppi kyseessä. Nyt solvaa lasta eli jatkaa loistavaa polkuaan.